Gjest Mysticgirl Skrevet 4. september 2012 #21 Skrevet 4. september 2012 Nei noen liker å tro at de er feilfrie, det er iallefall ikke jeg Lykke til uansett hva du velger, og klem til deg :klemmer:
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #22 Skrevet 4. september 2012 Nei noen liker å tro at de er feilfrie, det er iallefall ikke jeg Lykke til uansett hva du velger, og klem til deg :klemmer: Tusen takk Anonym poster: 60f0aae1f14849248c08e6919f56f30e
Gjest Bandit Skrevet 4. september 2012 #23 Skrevet 4. september 2012 Så flott for deg da, gratulerer med din høymoral! Om du leste innlegget så hadde du sett at det ikke var en planlagt handling. Og at det faktisk ikke er lett for meg heller. Du tåler tydligvis ikke å få svar når du slenger med leppa, jeg forklarer (ikke forsvarer) meg akkurat så mye jeg vil! Jeg har holdt meg til han selv når vi ikke hadde sex, i flere år, og jeg har fremdeles ikke hatt sex, selv om jeg gjorde den feilen å kline med en fyr ute. Noe som vi har snakket om og gjort opp her hjemme. Herregud så bitter du er, du må jo ha noen jævlige opplevelser bak deg for å hate et vilt fremmed menneske som har det veldig vondt nå om dagen(meg) så mye! Anonym poster: 60f0aae1f14849248c08e6919f56f30e Det er jo direkte skivebom når du blander inn hat i denne diskusjonen. Hvorfor i all verden skulle jeg hate deg? Tar du alt like personlig i det ordentlige liv? I såfall er det noe jeg ville tatt tak i, i tillegg til ditt lettvinte syn på din egen udåd oppi dette. Alt jeg og et par andre har prøvd å få deg til å se er at du ikke har gjort dette på en ålreit måte i det hele tatt, og at du får ta tak i dette før du går enda lenger over streken. For streken for hva som er ok har du overskredet for lenge siden i følge mannen din. Det er ikke lett for deg heller. Nei, du har viklet deg inn i myra ved å ikke ta tak i de viktige tingene. Kommunikasjon, og hjelper ikke det, så går du fra ham, FØR du kaster deg over en random fyr på by'n... Men gjort er gjort. Slipp ham fri, så han får muligheten til å finne seg noen om fortjener ham. Det er best for begge parter. Har dere forresten forsøkt parterapi?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #24 Skrevet 4. september 2012 Men gjort er gjort. Slipp ham fri, så han får muligheten til å finne seg noen om fortjener ham. Det er best for begge parter. Har dere forresten forsøkt parterapi? Men du, jeg spør igjen, har du ikke lest alt jeg har skrevet, vi har snakket i 4-5 år, det er vel lenge nok med terapi synes du ikke. Følelser som er vekk er følelser som er vekk desverre.Jeg vil han skal ha det godt og ha en dame som elsker seg, det ER jo det jeg har skrevet.Standarsvaret er som regel, men jeg vil jo ha deg. Og ja jeg har sluppet han fri, jeg har gitt han fri til å gjøre hva han vil i flere år, mens jeg har prøvd å finne den gisten tilbake igjen, siden jeg har trodd det har vært noe galt med meg. ja jeg vil ut av forholdet nå, , nå som jeg vet det jeg vet takket vær det som skjedde, det er han som holder igjen, og ja det var ikke smart å bli snurrete i huet og kline med en random fyr, det har jeg heller ikke sagt,men jeg er ikke perfekt eller feilfri, jeg trenger ingen til å fortelle meg det., men hadde jeg ikke gjort det hadde jeg antageligvis ikke funnet ut at det finnes gnist i meg også fremdeles, og at det faktisk ER forholdet vårt som mangler noe, vet ikke om du klarer å se poenget nå heller, men siden du var mer saklig nå så gidder jeg ta bryet med å prøve igjen. Ikke les mellom linjene og legg ord til som ikke er der, jeg skriver det akkurat slik som det er. Synes du ikke at jeg har like stor rett som han til å ha det bra selv om jeg gjorde en dum ting., og den dumme tingen åpnet jo øynene mine da, det er det jeg prøver å si, ja det var dumt, men det kom noe ut av det alikvel. Veldig vanskelig å skrive tonefall så misforståelser kan lett skje på forum, men bare prøv å se hva jeg sier, for dette blir siste innlegg fra meg i denne tråden, da jeg ikke klarer å fortelle dette på fler forskjellige måter . Og nei jeg vil ikke bli fri for å nedlegge gutter på byen, jeg vil bli fri fordi det ikke er annet enn vennskap igjen her, og jeg vil ikke at han skal gå å håpe på noe som ikke kommer til å skje, men alt dette vet han, vi har snakket om det. Kanskje treffer jeg noen og etterhvert, kanskje kommer jeg til å møte ett par random typer på byen , hvem vet, men først og fremst ønsker jeg bare å bo alene, og slippe å gå rundt å ha det vondt fordi jeg ikke klarer å elske en god person like høyt som han fortjener. Jeg kan uansett ikke skru tiden tilbake og endre noe. Hilsen drittkjærringa T.S Anonym poster: 60f0aae1f14849248c08e6919f56f30e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå