Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i jula?

bebisss

Anbefalte innlegg

Bittelille julaften feirs hjemme hos svigermor med koldtbord.

Vi feirer julaften med storfamilien hjemme hos oss eller svigerinne og svoger ( vi bytter annenhvert år) I år er vi gjester hos dem.

Vi blir rundt 10 voksne og 6 barn :)

1 juledag er bare hjemmekos

2 juledag arrangerer vi julefrokost for venner

3 juledag er vi i juleselskap hos min mamma

4 juledag bare koser vi oss

5 juledag feirer vi stooooooort juleselskap hjemme hos min manns tante og onkel. Vi er rundt 24 rundt bordet :)

Nyttårsaften feires hjemme hos oss med alle foreldrene og svoger/ svigerinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh, nå gleder jeg meg til jul! Er egentlig ikke så veldig julemenneske, men denne jula blir litt spesiell på mange måter..

Sambo skal feire sin første jul med familien min og det blir en helt omvendt jul av hva han er vant med:

Her er det masse liv og full familiefokus hele jula med felles julefrokost, grøt med mandel i, Kalle Ankas jul på tven, 13 (i år 14) til bords og sang, nisse, gå rundt juletre osv. I tillegg blir det en relativt gravid dame som leser juleevangeliet.. og første året siden konfirmasjonen som blir feiret med familien uten bunad på.. Resten av romjula blir det brunch/middag hos diverse annen familie og vennepar av sambo og meg.

Elsker å feire jul med hans foreldre altså, de er supernydelige begge to! Men juleaften er veldig stille og rolig og så pakkefokusert.. Men de har til gjengjeld nydelig kalkun som danker ut ribbe og medisterkaker anytime!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...