Gå til innhold

Venninner

Sarabi

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært mere sammen med gutter, og har flest guttevenner. Jeg har noen få jentevenninner, men ønsker gjerne å bli kjent med jenter her i KG. Så om noen mener de har noe å "gi " meg og jeg kan "gi" noe tilbake, så blir jeg gla om dere tar kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Hvordan ta kontakt? Er dette en kontaktannonse eller?

Det er vel bare til å diskutere vilt der du måtte ønske det, så vil du nok få kontakt med folk etterhvert. Men jeg er nå litt usikker på hvilken kontakt du egentlig ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hvis det er venninner du er ute etter, slik jeg tolker deg rett, eller å få vite mer om jenter og venninner og sånn, kan du alltids sende pm'er til de du har lyst til å snakke litt med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke kalle dette en kontaktanonse... Har bare lyst å bli kjent med nye mennesker. Ikke noe annet enn det.

Var kanskje feil å bruke ordet "gi"... Det jeg mener er å dele erfaringer man har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke kalle dette en kontaktanonse... Har bare lyst å bli kjent med nye mennesker. Ikke noe annet enn det.

Var kanskje feil å bruke ordet "gi"... Det jeg mener er å dele erfaringer man har...

Det beste er å hive seg på diskusjoner og samtidig være åpen for at man selv ikke alltid har rett.

For det er jeg som alltid har rett :tunge1:

Velkommen til KG, iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer sikkert til et Kg-møte i Tromsø også etterhvert. Vet ikke om det har vært? (Har ikke fulgt med, og noen møter arrangeres med få dagers varsel, andre med ukers planlegging)

Uansett: Velkommen til Kg-verden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer sikkert til et Kg-møte i Tromsø også etterhvert. Vet ikke om det har vært? (Har ikke fulgt med, og noen møter arrangeres med få dagers varsel, andre med ukers planlegging)

Uansett: Velkommen til Kg-verden. :-)

Jeg synes faktisk vi to skal bli bestevenninner.. Saga og Vega klinger fint i mine ører.. :tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ønsker deg også velkommen :vinke:

og beklager misforståelsen

Pst* de andre der opp tror det er de som altid har rett, men alle vet egentlig at det er megh :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anonymous

rister på hodet over alle de som misforstår her inne, og ikkw minst sporer av tråder :tunge1::hoho:

Bare hør på meg så skal alt gå bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...