Gå til innhold

Koldtbord og bordplassering

magnhild

Anbefalte innlegg

Dere som skal ha koldtbord, hvordan skal dere ha bordene?

Jeg tror jeg vil ha enkle bord selv, men vet ikke om det går. Synes det virker mest praktisk siden det blir en del trakking...

Hva mener dere? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også ha runde bord, og synes koldtbord er fint i bryllup...

Men selv er jeg redd for at uformell løsning (runde bord) + uformell løsning (koldtbord) = litt for uformelt? Stadig trafikk til koldtbordet OG mange bord rundt i lokalet blir litt for mye, liksom. Det er jo opp til hver enkelt selvsagt... men det er i alle fall sånn jeg tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med trafikk til og fra koldtbordet kan jo toastmaster dirigere litt også da, ved å si at det f.eks. blir to hovedforsyninger på koldtbordet, og at det deretter er fritt frem, samt rekkefølgen på når man forsyner seg (hvilke bord som går først osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha koldtbord, og hundre gjester.

Vi skal ha E bord, med ti øverst og lange armer.

Vi skal ha en diger buffet, som skal være dobbel, slik at man begynner på hver ende og slutter på midten.

Toastmaster skal "forklare" ;

hoved bordet går først, deretter midtarmen, så de to siste armene.

Vi skal bare ha èn slik runde, etter dette er det fritt frem. Toastmasteren skal antakeligvis få en bjelle, slik at han kan påkalle oppmerksomheten og si fex " når alle har fått satt seg nå skal vi ha neste tale" eller noe sånt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart det der Tex, med dobbel buffet... Der gav du meg noe å tenke på.. Thanx...

:wink:

Takk mammaen min du, det er hun som er den smarte..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært i bryllup hvor det var runde bord og koldtbord, dette fungerte veldig bra etter instrukser fra toastmaster.

I vårt bryllup hadde vi hestesko som ikke var sammenhengende (det var ikke plass til runde bord) og det fungerte også veldig bra, toastmaster instruerte. Vi var ikke fler enn 35 til middag, så det fungerte helt utmerket hos oss. Utrolig sosialt og uformelt ! Vi fikk kjempemye skryt av alle gjestene våre for denne løsningen!

Synes Tex sin mamma høres kjempelur ut med den ideen hun hadde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyren skrev:

Synes Tex sin mamma høres kjempelur ut med den ideen hun hadde

Tex sin mamma ER kjempelur.....

Og denne skriver jeg under på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...