Gå til innhold

Ser du på dette som utroskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet. Men si meg, flørter du aldri litt lett med en kollega, eller en venn av motsatt kjønn, eller kanskje med en som jobber i nærbutikken? Et ekstra lite smil, en lengre klem, kanskje et kompliment. Det er vel ikke noe du egentlig ønsker at kjæresten din skal se, men du gjør det likevel.

Nei?

Å ha en lett tone med noen er ikke det samme som å flørte

Anonym poster: cee3a1dae0ef3ef3676eae59cb56943b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei?

Å ha en lett tone med noen er ikke det samme som å flørte

Folk har egne definisjoner på flørting, og noen har større grenser. Det er derfor det hetes at noen er naturlig flørtete, det er disse menneskene som ikke vet at de flørter ifl flertallets definisjon.

Anonym poster: 3a3c9508e9131e97c3a085578f7f6c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg ville sett på det som utroskap, men jeg ville ikke likt det. Ville følt at det var begynnelsen på en flørt mellom de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er i drøyeste laget å kalle det for utroskap når man bare har sendt noen meldinger.

Vi lever da ikke i indre Bortvekkistan heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Kjærester skal aldri bevisst påføre den andre sorg og usikkerhet, og dette hadde gjort meg trist og usikker. Jeg hadde tatt det opp med kjærsten, forklart hvilke følelser det trigger, og hvis h*n sier at det er uskyldig og at h*n akter å fortsette, ville det vært spikeren i kista for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg definerer utroskap sånn: om du gjør noe som du føler du må holde hemmelig for din kjære så er det utroskap.

Det finnes flere typer utroskap enn sexuelt utroskap. Man kan f.eks være økonomisk utro (ta opp forbrukslån i skjul og kjøre begges økonomi i grøfta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Er det han eller hun som skriver slikt da? Hender jeg også får meldinger med søta, skulle vært min osv , av gamle elskere/kjærester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har egne definisjoner på flørting, og noen har større grenser. Det er derfor det hetes at noen er naturlig flørtete, det er disse menneskene som ikke vet at de flørter ifl flertallets definisjon.

Anonym poster: 3a3c9508e9131e97c3a085578f7f6c4d

Selvfølgelig, er noe som heter "flørte med døden" selv om det ikke nødvendigvis er seksuelt.

Noen har større grenser,selvfølgelig: men se for deg situasjonen hvor handlingen du gjør,mener du ikke er utroskap,mens kjæresten mener at det er det. Forskjellige grenser,right?

Er det da greit å gjøre det så lenge ho ikke ser på?

Synes det er i drøyeste laget å kalle det for utroskap når man bare har sendt noen meldinger.

Vi lever da ikke i indre Bortvekkistan heller.

Syns det er rart hvordan folk prøver å blåse bort problemene som følger ved facebook/sms, fordi det ikke er "virkeligheten"

Menneskene blir ikke mindre virkelige bare fordi de skriver og du ikke nødvendigvis ser dem i øyet vettu. Hvis kjæresten sender meldinger til andre,så er det greit, for han har jo lov til å snakke med andre i virkeligheten også?

men hva om de meldingen er av den seksuelle typen og ENDA MER?

Han snakker om å bygge hus med henne liksom.

Hadde det vært ok i virkeligheten?

Skjønner meg ikke på folk som rydder vekk problemene under et teppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta i et forhold skriver meldinger med en gammel venn, som er i et annet forhold. De prater sammen på melding opptil flere ganger daglig. Meldingene går i: Kos deg, søta! Jeg kan være kjekken din. Du er så pen, flott kropp, osv. Jeg skal bygge hus til deg. Du som skulle vært kjæringa her på gården. OSV.

Anonym poster: ea3b819f91d2258a9b8dcd621ca921f4

:ler: Ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke utroskap, men det er å oppføre seg som om man ikke var i et forhold. Det vitner om liten respekt for partneren sin, og det er ganske ydmykende og sårende å bli tatt så lite seriøst.

Ikke greit i det hele tatt.

Kloke ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke utroskap mine øyne, enda... Ligger jo i korta at han er åpen for det og det hadde plaget meg.

Anonym poster: 6d6eaed465b9d8a0bb5ebccba5b305df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor grensene for utroskap går varierer vel fra person til person. Utroskap i ordets betydning vil si samleie med en annen en partneren, men det er ikke så svart/hvitt for de fleste av oss, og vi setter ytterligere grenser.

Jeg hadde følt det du nevner ovenfor som utroskap, for det er et tankemessig utroskap og samtidig flørtes det på høyt nivå. Det er helt greit at kjæresten min sier "hei, søta", til gode venninner, men det bør holde seg på et vennskaplig nivå. At han sier at hun er pen, har flott kropp, og at "hun skulle vært kjerringa her på gården" insinuerer at han legger an på henne, og det ville jeg sett alvorlig på.

Selv om man ikke rører noen så betyr ikke det at det ikke er utroskap, for i dette tilfellet blir ord som er forbeholdt deg sagt til en annen person.

Helt enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk sett er han jo ikke utro enda, men enten vil han være det eller så prøver han finne ut om han har sjans på denne venninna si for så å eventuelt forlate dama for henne. Dust.

Hun ikke han. Det er hun i forholdet som oppfører seg dårlig og flørter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...