Gå til innhold

Hvordan bli rik på rabatt uten kuponger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også Trumf kunde og prøver å se på minside på trumf.no, men jeg finner ingenting om kuponger?

Anonym poster: 46925cd68b15e7bfec05aed239011d73

Man får de tilsendt pr post, det har ihvertfall jeg fått.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen sjanse for at butikkene plutselig begynner med kuponger slik at jeg kan få daglivarene nesten gratis? :)<br /><br /> Anonym poster: 46925cd68b15e7bfec05aed239011d73

Nei :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri sett før. Jeg har meldt meg på kundeavisene til alle nærbutikkene, deriblant Meny, men jeg har aldri sett noe til noen kuponger. Kanskje jeg må smiske litt med de butikkansatte? :P<br /><br /> Anonym poster: 46925cd68b15e7bfec05aed239011d73

Coop kjeden har ihvertfall begynt med kuponger. De sender dem ut sammen med medlemsheftet. Ikke noen voldsommme rabatter, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg vet ikke om det er Trumf som styrer med det, men jeg mener å huske ar man får med et slikt flustreklame sammen med kupongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag alt ditt eget kjøttpålegg. Jeg investerte i en oppskjærermaskin og lager nå skinkestek, roastbiff, kokt skinke og røkt svinekam selv. Kjøpte svinekam og skinkestek i dag, 49 kr for svinekam og 59 for skinkestek. DET er mye god mat det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag alt ditt eget kjøttpålegg. Jeg investerte i en oppskjærermaskin og lager nå skinkestek, roastbiff, kokt skinke og røkt svinekam selv. Kjøpte svinekam og skinkestek i dag, 49 kr for svinekam og 59 for skinkestek. DET er mye god mat det.

Men tror du de setter påleggsoppskjærermaskiner ute i butikken? Åneida! :sur:

:Hehe:

Men, hum.. godt forslag. Er de dyre sånne maskiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tror du de setter påleggsoppskjærermaskiner ute i butikken? Åneida! :sur:

:Hehe:

Men, hum.. godt forslag. Er de dyre sånne maskiner?

Jeg betalte tusen for min, men du får dem ned i 400kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Jeg betalte tusen for min, men du får dem ned i 400kr.

Man trenger jo faktisk ikke egen maskin heller for å lage kjøttpålegg! :) Bare skjær i tynne skiver selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger jo faktisk ikke egen maskin heller for å lage kjøttpålegg! :) Bare skjær i tynne skiver selv.

Selvsagt er det ikke påkrevet med oppskjærer, jeg investerte i en da jeg er rimelig lidenskaplig opptatt av mat og kjøkken duppeditter.

En annen fin ting det kan være lurtå lære seg er å filitere fisk. Det er mye billigere å kjøpe hel laks f.eks enn posjonsstykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også Trumf kunde og prøver å se på minside på trumf.no, men jeg finner ingenting om kuponger?

Anonym poster: 46925cd68b15e7bfec05aed239011d73

Jeg vet at flere av mine venner får kuponger, men jeg har aldri fått. Vet ikke om man må melde seg på noe ekstra eller :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at flere av mine venner får kuponger, men jeg har aldri fått. Vet ikke om man må melde seg på noe ekstra eller :klo:

Nei det tror jeg ikke.

Jeg har aldri meldt meg på noe selv bortsett fra at jeg valgte å få Trumf kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trumf får man ikke på Coop. Coop har sitt eget kort, så det hun moderatoren sa er feil. Medlemskapet der koster 300 kr.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trumf får man ikke på Coop. Coop har sitt eget kort, så det hun moderatoren sa er feil. Medlemskapet der koster 300 kr.

Hø? Det jeg skrev er ikke feil.

Jeg skrev først:

Coop har kuponger som blir tilsendt i posten nå og da.

Hvilket stemmer, fordi man får medlemsblad, og da hender det at man får med et hefte med kuponger.

Senere skrev jeg følgende til en som mente hun ikke hadde sett dem på mine sider (Trumf).

Man får de tilsendt pr post, det har ihvertfall jeg fått.

Jeg skriver altså om to vidt forskjellige ting, og jeg har både Trumf (Trumf Visa) og Coop-kort. Begge deler har jeg fått kuponger på i posten. Og ja, medlemsskapet i Coop koster 300 kr, som man får igjen når man evt. melder seg ut.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...