Gjest Raindrops Skrevet 4. september 2012 #21 Del Skrevet 4. september 2012 Er det mamman din eller du som er så smart? Mamma lager ikke mat, so this is all me, ikke rart jeg har hatt et fucked up kosthold for å si det slik. Småsøsknene mine vokser opp på brødskiver, corn flakes og junkfood :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 4. september 2012 #22 Del Skrevet 4. september 2012 Mamma lager ikke mat, so this is all me, ikke rart jeg har hatt et fucked up kosthold for å si det slik. Småsøsknene mine vokser opp på brødskiver, corn flakes og junkfood :gjeiper: I familien min er det mamma som er mesterhjernen når det kommer til smarte ting. Men da kommer du altså til å vokse opp å bli en sånn smartmamma som jeg har 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. september 2012 #23 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg vokste opp på fiskepinner, tomatsuppe og billig kneipp. Enda så gir rent kjøtt meg en luksusfølelse når jeg spiser det... Jeg handler litt first price, pasta, servietter, kjøtt. Også prøver jeg å handle sjelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 4. september 2012 #24 Del Skrevet 4. september 2012 I familien min er det mamma som er mesterhjernen når det kommer til smarte ting. Men da kommer du altså til å vokse opp å bli en sånn smartmamma som jeg har Aw, det håper jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 4. september 2012 #25 Del Skrevet 4. september 2012 Aw, det håper jeg! Da må du også begynne å snakke med tysk-norsk aksent og bruke massevis av flagrende klær og hippiesmykker, og ta opp kunstmaling. Da er du mamman min 100% og jeg kan flytte inn hos deg og så kan du lære meg masse smarte greier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 4. september 2012 #26 Del Skrevet 4. september 2012 Da må du også begynne å snakke med tysk-norsk aksent og bruke massevis av flagrende klær og hippiesmykker, og ta opp kunstmaling. Da er du mamman min 100% og jeg kan flytte inn hos deg og så kan du lære meg masse smarte greier Done deal! Jeg har allerede et navn fra Tyskland, så det er en god begynnelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 4. september 2012 #27 Del Skrevet 4. september 2012 Done deal! Jeg har allerede et navn fra Tyskland, så det er en god begynnelse SCORE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #28 Del Skrevet 7. september 2012 Ingen sjanse for at butikkene plutselig begynner med kuponger slik at jeg kan få daglivarene nesten gratis? <br /><br /> Anonym poster: 46925cd68b15e7bfec05aed239011d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. september 2012 #29 Del Skrevet 7. september 2012 Kan noen forklare meg hvordan det lønner seg for amerikanske dagligvarekjeder å gi bort millioner av varer gratis?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #30 Del Skrevet 9. september 2012 Det der med å fryse grønnsakene man ikke rekker å bruke opp var smart. Anonym poster: a74792dd3e708318b3b71853fcdbe463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 10. september 2012 #31 Del Skrevet 10. september 2012 Ingen sjanse for at butikkene plutselig begynner med kuponger slik at jeg kan få daglivarene nesten gratis? <br /><br /> Anonym poster: 46925cd68b15e7bfec05aed239011d73 Det kan du dessverre bare glemme. Det er forbudt med kuponger i Norge, under prinsippet om at det skal være likt for alle. Så når du en sjelden gang ser en kupong som du må ta med deg i butikken for å få rabatten, er det faktisk ulovlig! Prøvde å finne fram til det i loven, men har ikke tid akkurat nå til å lete nøye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 10. september 2012 #32 Del Skrevet 10. september 2012 Ulovlig med kuponger? Rart at f.eks Meny sender ut kuponger da... Slike kuponger som gir rabatter på enkelte varer (men en vare pr pers) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #33 Del Skrevet 10. september 2012 Det kan du dessverre bare glemme. Det er forbudt med kuponger i Norge, under prinsippet om at det skal være likt for alle. Så når du en sjelden gang ser en kupong som du må ta med deg i butikken for å få rabatten, er det faktisk ulovlig! Prøvde å finne fram til det i loven, men har ikke tid akkurat nå til å lete nøye. Det har vært lov siden 2009 Siterer wikipedia ( http://no.wikipedia.org/wiki/Kupong ): I 2009 åpnet norske myndigheter for at forhandlere kan gi ut rabattkuponger, og rabattkoder uten at man først hadde kjøpt et produkt. Rabattkupongene gir deg rabatter i form av prosent, fri frakt, utbetaling første gang du handler og gratis produkter. Anonym poster: ee75d3416579691d426f048e59d0ccd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #34 Del Skrevet 10. september 2012 Gå til rema 1000 og se hvor mye du sparer på den rabatten Anonym poster: ae69b82819fb7273e70d774e6ddb0586 Men nå er jo kvaliteten på Rema stort sett dritt i forhold til Coop OBS og feks. Eurospar, så når man handler på OBS eller Eurospar uansett lønner det seg jo å ha medlemskort og Trumfkort. Klart, om det bare er prisen som teller kan man jo handle på kjipe Rema og Kiwibutikker, men jeg handler heller på ordentlige butikker og sparer det som er mulig der. Anonym poster: a881db446e37c296dea60a30b891c028 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 10. september 2012 #35 Del Skrevet 10. september 2012 Det har vært lov siden 2009 Siterer wikipedia ( http://no.wikipedia.org/wiki/Kupong ): I 2009 åpnet norske myndigheter for at forhandlere kan gi ut rabattkuponger, og rabattkoder uten at man først hadde kjøpt et produkt. Rabattkupongene gir deg rabatter i form av prosent, fri frakt, utbetaling første gang du handler og gratis produkter. Anonym poster: ee75d3416579691d426f048e59d0ccd6 Hah, der ser du hvor mye jeg får med meg!! Da kan jo mye skje! Så spennende! Vi kan jo alltids ønske oss amerikanske tilstander (ihvertfall når de gjelder dette), kanskje jeg må begynne å følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #36 Del Skrevet 10. september 2012 Ulovlig med kuponger? Rart at f.eks Meny sender ut kuponger da... Slike kuponger som gir rabatter på enkelte varer (men en vare pr pers) Det har jeg aldri sett før. Jeg har meldt meg på kundeavisene til alle nærbutikkene, deriblant Meny, men jeg har aldri sett noe til noen kuponger. Kanskje jeg må smiske litt med de butikkansatte? <br /><br /> Anonym poster: 46925cd68b15e7bfec05aed239011d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. september 2012 #37 Del Skrevet 10. september 2012 Vel, Coop har kuponger som blir tilsendt i posten nå og da. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 10. september 2012 #38 Del Skrevet 10. september 2012 Det har jeg aldri sett før. Jeg har meldt meg på kundeavisene til alle nærbutikkene, deriblant Meny, men jeg har aldri sett noe til noen kuponger. Kanskje jeg må smiske litt med de butikkansatte? <br /><br /> Anonym poster: 46925cd68b15e7bfec05aed239011d73 Jeg får de titt som tett, men kom på nå at det kanskje har noe med at jeg er Trumf kunde. Gjerne 4 kuponger om gangen på 4 forskjellige varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 10. september 2012 #39 Del Skrevet 10. september 2012 TS: Du etterlyste billig fisk, uken her er det 40% rabatt på alle fiskeprodukter fra findus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #40 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg får de titt som tett, men kom på nå at det kanskje har noe med at jeg er Trumf kunde. Gjerne 4 kuponger om gangen på 4 forskjellige varer Jeg er også Trumf kunde og prøver å se på minside på trumf.no, men jeg finner ingenting om kuponger? Anonym poster: 46925cd68b15e7bfec05aed239011d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå