Gå til innhold

Hvor kjøper man brannslokkingsapparat?

Felicia

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe et brannslokkingsapparat, men aner ikke hvor man skaffer slikt...? Har kun sett de tilsalgs på Rema 1000, men det er ett eller annet i meg som holder igjen når det gjelder å gjøre såpass viktige ting der. Inbiller meg at "man får hva man betaler for". Jeg holder ikke igjen på pengene når det gjelder min egen og sambos sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro at jernvareforretninger fører slikt. Det kan hende du får kjøpt på brannstasjonen også, eller kanskje kommunen/feiervesenet har noe å tilby. En telefon løser problemet i full fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringsselskapet ditt selger det helt sikkert, og kjøper du der vet du at du får ett apparat som er godkjent og etter forskriftene. Jeg ville IKKE kjøpt noe slikt hos Rimi/Rema e.l.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringsselskapene har dette til salgs - ellers finnes det vel i jernvareforretninger og byggevarehus iallefall...og de fleste er tydelig merket med godkjenning - husker ikke hva den heter, men når ringte forsikringen og spurte, jeg...Altså etter jeg hadde sett på de og før jeg kjøpte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk å sett den på soverommet! Det sa min brannmann-kompis til meg. Og jeg som hadde den ved inngangsdøren. Dum som jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...