April Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Vi reiser til USA i juni og jeg lurte på hvordan det er med pass dit da? Er det noen som vet? Må vi ha de nye elektroniske passene? Har snakket med ambasaden, men synes ikke jeg fikk noe klokt svar..Vi har de vanlig rød passene, de går ut i 2005 og 2007! På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 Man trenger visst ikke elektroniske pass enda, men de må være maskinlesbare. Jeg tror at dette innebærer at de gamle håndskrevne passene ikke godtas. Ring til Politiet og hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Ja, det var lurt! *ringe politiet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Vi kan bruke de passene vi har frem til oktober.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå