Mansonundrer Skrevet 3. september 2012 #1 Del Skrevet 3. september 2012 Hei Først kan jeg jo skrive litt om hva jeg er ute etter, det er et kvinnesyn på det jeg legger ned, og om der er noe framtid i det jeg legger ned. --- Vi ble kjent en gang tidlig 2000 tallet, og den tiden Hvar vi gode venner, og var aldri noe mer en det. Men så fikk hun seg type og vi dabbet litt fra hverandre noe som jo skjer av og til. Etter dette har man vært på på begrepet "Hei". Men en gang etter nyttår sendte jeg en melding og spurte hvordan det gikk for tiden. Det viste seg at ting ikke har vært så greit den siste tiden, og vi fant egentlig tonen der vi slapp når hun fikk type, som venner. Jeg har på min side slitt med depresjon lengere tid, men hun har hjulpet meg meget på vei for å finne en løsning på dette, så man i dag har noen å prate med som ikke står meg så nært. Hun har had problemer med typer som har sviktet henne gang på gang, regner med de fleste kvinner som leser dette vet hva det er prat om. --- Men vet ikke når tid det skjedde men vi har på en måte bare blid mer og mer trygg på hverandre, og vi har på en måte "ilag" men samtidig ikke det, her kommer det som er litt rart for meg. Hun vill ikke annonsere at man er ilag, på begrunnelse at hun ikke er klar for noe forhold. Men samtidig så er planen at vi skal fløtte ilag. Men er det så lurt, har fortalt om mine følelser for henne, men hun sier at hun ikke er klar for noe forhold. Hvilke signaler burde jeg se etter? Useriøse innlegg blir ikke svart. Anonym poster: 721a1dedcfd3f773f3fe0f301184179c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #2 Del Skrevet 3. september 2012 At hun vil flytte sammen med deg er jo et godt tegn. Men hun er brent, hun er litt forsiktig, litt redd for å bli såret igjen. Det kan ta tid før hun vil erkjenne at dere er et par. Jeg anbefaler deg å ta det med ro, slappe av og stole på at hun er glad i deg, særlig siden hun flytter sammen med deg! Da må man jo mer enn bare "tåle" hverandre. Da må man faktisk ha følelser for hverandre skal det kunne fungere. Anonym poster: ec0a54356998fbfb3253c579e9a09c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #3 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg tror hun ser på muligheten til å flytte sammen som noe spennende hun egentlig ikke vet konsekvensen av. Det er ikke bare bare å flytte sammen. Det at hun ikke vil offentliggjøre forholdet, forteller meg at hun egentlig ikke er interessert i deg som kjæreste. Anonym poster: c20a48a3c6d17028292a6c81038d7bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mansonundrer Skrevet 3. september 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 3. september 2012 Skal sies jeg har lett for at tankene mine strømmer avgårde. Men er der noen signaler jeg må være obs på? Tenker siden jeg ikke har hadd fast dame på mange år? Hva legger du i "tåle" Og vet hun har blidd sviket før, men kan ikke hjelpe det at man føle det litt rart når man får beskjed at hun ikke er klar for noe forhold? Når man snart skal bo ilag, i sammenheng med at hun trenger noe tid alene? For der er ikke noe jeg mer ønsker en å faktisk kunne skryte over at man er ilag med en sån fantastisk dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #5 Del Skrevet 3. september 2012 Kan det være andre grunner til at hun ikke ønsker å offentliggjøre forholdet? En eksdame for eksempel? Anonym poster: c20a48a3c6d17028292a6c81038d7bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mansonundrer Skrevet 3. september 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 3. september 2012 Kan det være andre grunner til at hun ikke ønsker å offentliggjøre forholdet? En eksdame for eksempel? Anonym poster: c20a48a3c6d17028292a6c81038d7bf1 Hvilke grunner da? Hvorfor sku eks typen ha noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #7 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg tenker at man ikke flytter sammen med noen man ikke er klar for å kalle kjæreste, ganske enkelt og greit. Jeg vet jo ingenting om bakgrunnen hennes for dette - og det er helt greit å si at man ikke er klar for å annonsere noe eller være sammen i det hele tatt for den saks skyld, men du må jo ta hensyn til deg selv. Hun er usikker, og det å bo sammen kommer til å skape mange dype følelser hos deg - som gjør dette langt mer vanskelig enn det behøver å være. Så jeg ville sagt til henne at hun selv må kjenne etter på hva som er riktig for henne - du er sikker på dine følelser, men dere kan altså ikke bo sammen før dere begge er klare for et seriøst forhold. Flytte sammen gjør man jo en stund etter man har vært kjærester, og merker man fungerer såpass bra sammen at dette er en god idè. Dere har jo ikke begynt engang Jeg forstår ikke helt hvorfor du har gått med på å flytte sammen under disse forholdene? Anonym poster: 1cfa890857addb4581445c5fb615a0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mansonundrer Skrevet 3. september 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 3. september 2012 skal tenke på dette mens man er på jobb, for trur kansje man har vært blind for signaler når man har gådd med på dette, Eller følelsene mine har kansje ikke vært så sterk som nå tidliger. Har ikke så løst å nevne mer over åpent fora, om du mener du kan komme med noe mer konkret, er du velkommen til å sende meg en melding hær, så kan jeg legg med litt flere detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honey81 Skrevet 3. september 2012 #9 Del Skrevet 3. september 2012 Nå vil jeg ikke virke negativ men det kan jo henne at det passer for henne å flytte sammen med deg for å spare penger, ikke være så mye alene osv. Hun har dessverre blitt såret og trenger tid, omsorg og trygghet. Er hun flink til å vise deg at hun bryr seg om deg eller er glad i deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mansonundrer Skrevet 3. september 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 3. september 2012 Nå vil jeg ikke virke negativ men det kan jo henne at det passer for henne å flytte sammen med deg for å spare penger, ikke være så mye alene osv. Hun har dessverre blitt såret og trenger tid, omsorg og trygghet. Er hun flink til å vise deg at hun bryr seg om deg eller er glad i deg? Dt du sir hær sist, er veldig opp å ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honey81 Skrevet 3. september 2012 #11 Del Skrevet 3. september 2012 Dt du sir hær sist, er veldig opp å ned? Da må du nesten spørre henne hva hun egentlig vil. Virker som om hun gir deg uklare signaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mansonundrer Skrevet 3. september 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 3. september 2012 Da må du nesten spørre henne hva hun egentlig vil. Virker som om hun gir deg uklare signaler. Hvordan skal man gå fram hær da? Rett ut eller nøste dt fram over en kveld, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honey81 Skrevet 3. september 2012 #13 Del Skrevet 3. september 2012 Hvordan skal man gå fram hær da? Rett ut eller nøste dt fram over en kveld, eller? Ta det opp med henne en gang dere har det fint sammen. Det er så mange som begynner å ta opp problemene sine midt i en krangel. Vær åpen og ærlig om hva du føler. Spør henne rett ut hva hun føler for deg og om hun vil at dere skal flytte sammen fordi det er en kjærlighetserklæring fra hennes side. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mansonundrer Skrevet 9. september 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 9. september 2012 Ta det opp med henne en gang dere har det fint sammen. Det er så mange som begynner å ta opp problemene sine midt i en krangel. Vær åpen og ærlig om hva du føler. Spør henne rett ut hva hun føler for deg og om hun vil at dere skal flytte sammen fordi det er en kjærlighetserklæring fra hennes side. Masse lykke til Kan jo trygt si ting gikk at skogen. Hadde bestemt meg på forhånd om viss ikke dette fungerte så er det bare å gje opp å finne noe seriøst. Men takk for tilbakemelding jeg har fådd hær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honey81 Skrevet 10. september 2012 #15 Del Skrevet 10. september 2012 Kan jo trygt si ting gikk at skogen. Hadde bestemt meg på forhånd om viss ikke dette fungerte så er det bare å gje opp å finne noe seriøst. Men takk for tilbakemelding jeg har fådd hær. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mansonundrer Skrevet 11. september 2012 Forfatter #16 Del Skrevet 11. september 2012 Hva skjedde? Nei viste seg at man har vært "holdt for nar" å ja vinglingen stammer fra om hu hadde lite eller mye å gjøre. Å det du hadde rett var ikke følelser med i bilde her. Konfronterte dette med følelser en ettermiddag der ting var bra. Å ting bare eksploderte. Resulterte i at hun vinklet det til at det ikke var noe positivt at hun var i livet mitt om alt hun gjor skapte problemer eller at jeg satte henne i et dårlig lys, med å spørre andre om råd osv, var så mange ting som ikke hang på greip på alt hun fortalte meg. Så jeg bestemte meg for å dra. Sa om det var noe sannhet i noe hu sa så kan hu ringe meg. Har ikke hørt noe sia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå