Gjest Tex Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg skal visst til Karpathos i sommer..... Noen som har vært der? Hva kan man gjøre, hva bør man gjøre og hva bør man ikke gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 Er du sikker på at det er så lurt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. februar 2004 #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Åssen da tenker du....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Aldri vært der, men elsker greske øyer!! Hva med å spise gode lunsjer, bade og rusle litt i butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Åssen da tenker du....? Siden du ikke liker å reise? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. februar 2004 #6 Del Skrevet 20. februar 2004 Må nok ofre litt for mann og barn.... Skulle helst vært hjemme, men jeg kan ikke sende dem aleine heller, dette skal jo være for at jeg skal slippe unna bryllupsreisen.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 20. februar 2004 #7 Del Skrevet 20. februar 2004 ...og jeg som bare maser og maser om å få en bryllupsreise. 3,5 år siden vi ga hverandre løftene - men noen reise har vi ikke fått til enda... :o :-? Ellers var vi på Karpathos sommer -97. Dengang var det ingenting å finne på, dårlig mat ( vi syntes det smakte likt på alle restaurantene... :-( )og ellers lite spennende. Vi kjørte rundt på øya med scootere, det var vel det mest spennende vi fant på. Det eneste som virkelig var flott var båtturen til en fjell-landsby som var bygd på en veldig spesiell måte. (..husker ikke hva det het... :oops: ) Men, jeg har hørt at det har blitt bedre de siste årene,da... :-) God tur, og gi oss referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #8 Del Skrevet 25. februar 2004 Noen som har vært der de siste årene? Hva med fex shopping? Restauranter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #9 Del Skrevet 25. februar 2004 Var der for to år siden. Mange helt OK restauranter. Spiste godt på flere ulike steder. Shopping: tjaa..som forventet på en mindre gresk øy. Mye syden krimskrams, en fin klesbutikk og en kombinert kles/skobutikk med mye snadder. Ellers lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 26. februar 2004 #10 Del Skrevet 26. februar 2004 Verdens beste og peneste ( utseende!) kaker finner man der!! Koster nesten ingenting, det kostet adskillig mere å fa av de kiloene kakene var skyld i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå