Gå til innhold

Kjæreste som dro på pub og lot meg sitte igjen her alene..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag kom jeg på besøk til typen, plutselig ringer noen kompiser og skal ut og drikke, og han vil jeg kan bli med dem. Jeg er trøtt og sliten etter jobbhelg og sier at jeg ikke orker, men de får dra, om det er så viktig. Han vet jeg ikke synes noe om det, og her sitter jeg, mens de er på pub og drikker.

Vet ikke jeg, kjenner ærlig talt at dette gadd jeg ikke, jeg kom for være med ham, hos ham. I tillegg har han ike nøklene med, så når han kommer, en eller annen gang i kveld, skal han vel dundre på til jeg våkner.....

Hvordan hadde dere reagert? Egentlig drikker han litt vel mye også, vet ikke jeg.... Er lei, kjenner jeg. <br /><br /> Anonym poster: a6271d454547ff304a73831eba9c50c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke underholde deg selv? Jeg synes ikke dette er noen stor greie i det hele tatt. Han inviterte deg jo med, men du var sliten. Fair and square.

Anonym poster: 7632fcecfd981a78e61c2816606da158

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det ko greit nok frem, men jeg da til ham at jeg synes det er drøyt å drikke seg fulle på søndag, han har så mye han skal få gjort. Jeg sa "greit, dra om det er så viktig" i enkelt og grei sint tone, som sagt, hvis HAN synes det et viktig fikk han reise, jeg likte det ikke og det visste han.<br /><br /> Anonym poster: a6271d454547ff304a73831eba9c50c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du guilttripper ham OG surmuler i stedet for å nyte kvelden? For en herlig kjæreste du må være. Rene solskinnet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva faen skal jeg gjøre når han ikke tok med nøklene, og jeg strax sovner da?<br /><br /> Anonym poster: a6271d454547ff304a73831eba9c50c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen skal jeg gjøre når han ikke tok med nøklene, og jeg strax sovner da?<br /><br /> Anonym poster: a6271d454547ff304a73831eba9c50c7

Da sover du, så er det hans problem om han ikke kommer inn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg, hadde vært litt sår om det hadde sjedd med meg, neste gang så får du bare slå hardt i bordet å si at viss han heller ville drikke seg full med venner enn å tilbringe Søndags kvelden med sin kjæreste som er kommet på besøk så får han sove alene i natt også drar du hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sånne damer som deg gjør at når jeg har kjæreste(tidlig i forholdet) så tror de ikke på at det er greit de drar på en pub en kveld eller hva det måtte være. må jo gjenta meg selv tusen ganger.ja det er greit. jeg klarer å underholde meg selv.jeg vil bare sitte hjemme å lese en bok. hvorfor ikke bare si hva du mener så er det greit i steden for å si nei men du egentlig vil han skal bli.

Anonym poster: 690c474af944e3903aef51201e929498

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bare si hva du mener så er det greit i steden for å si nei men du egentlig vil han skal bli.

Anonym poster: 690c474af944e3903aef51201e929498

Fordi man har lyst til at kjæresten skal ha lyst til å bli men har tydelig lyst til å drikke. Særlig kos å "nekte" voksen person. Bedre da å sitte hjemme og tenke litt over hvor lyst man selv har til hele pakka...

Anonym poster: c29321dfaf4677f2a0a315b12f9280cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...