Gjest Asbjørn Skrevet 2. september 2012 #1 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg føler rett og slett ikke helt at vi passer til å leve resten av livet sammen. Vurderer derfor å dumpe henne. Problemet er at hun ikke har noen venner her vi bor og at jeg betyr så mye for henne i hverdagen. Er liksom så redd for at hun skal få det kjipt... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #2 Del Skrevet 2. september 2012 Du må være egoistisk, gjøre det som er best for deg. Anonym poster: 1c8b09c5a12c6d4b3f7101ebcda73f21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2012 #3 Del Skrevet 2. september 2012 Du må være egoistisk, gjøre det som er best for deg. Anonym poster: 1c8b09c5a12c6d4b3f7101ebcda73f21 Jeg vurderer å dumpe henne fordi jeg føler vi ikke passer sammen. Er det egoistisk? Er det ikke mer egoistisk og gifte seg med henne og få barn for deretter og skile seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #4 Del Skrevet 2. september 2012 Siden hun ikke har noe støtteapparat i nærheten er det spesielt viktig at du ikke tar noen snarveier, men gjør bruddet ærlig og redelig. For det første må du snakke med henne om at du ikke er lykkelig og hva det er som gjør deg ulykkelig. Ikke dra "det er ikke deg, det er meg" eller "du fortjener bedre". Klisjéer er en fornærmelse i slike situasjoner. Vær ærlig men fair og la henne skjelle deg ut etter noter, hvis hun trenger det. Og la det for all del ikke komme som lyn fra klar himmel. Anonym poster: 83dd551d6839138ff423237a3ae764c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #5 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg vurderer å dumpe henne fordi jeg føler vi ikke passer sammen. Er det egoistisk? Er det ikke mer egoistisk og gifte seg med henne og få barn for deretter og skile seg? Jeg har aldri sagt at det å være egoistisk er negativt. La meg omformulere meg: Du må gjøre det du vil, du må følge dine egne følelser. Du må prioritere deg selv. Det er å være egoistisk. Det å få seg kjæreste er egoistisk. Det å slå opp er egoistisk, men det er hva som er best for begge to i lengden. Hvis du ikke vil gjøre det du mener selv er best bare for å ikke såre henne, så vil du bare ende opp med å såre begge. Anonym poster: 1c8b09c5a12c6d4b3f7101ebcda73f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 2. september 2012 #6 Del Skrevet 2. september 2012 Hadde det vært meg,så hadde jeg foretrukket å bli dumpet. Trenger da ikke at noen skal være sammen med meg fordi de syns synd på meg. Tror også at hvis du dumper henne og ho ikke har noen venner, så kommer ho til å føle at det er viktigere å få seg nye venner,når ho ikke har deg. Du kan jo være hennes venn selv om du slår opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #7 Del Skrevet 2. september 2012 hun kan jo bare flytte dit hen hun har venner/familie. du kan uansett ikke bli værende med henne når du ikke vil . Anonym poster: 6971b6b0789c8d9606cf2427f1ca2825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 2. september 2012 #8 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg syns ikke det er egoistisk å ta avstand fra en person som man ikke elsker lenger. Det er selvfølgelig jævlig kjipt og trist for henne, men elsker du ikke henne fortjener hun noen som elsker henne. Og du fortjener å være i et forhold med en jente du elsker. Så det beste er helt klart å gjøre det slutt. Det er selvfølgelig trist at hun ikke har noen venner i byen, men kanskje bruddet vil gjøre henne mer ivrig til å bli kjent med noen. Hva er grunnen til at hun ikke har noen venner i denne byen? Er dere nettopp flyttet hit, bor dere sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2012 #9 Del Skrevet 3. september 2012 Siden hun ikke har noe støtteapparat i nærheten er det spesielt viktig at du ikke tar noen snarveier, men gjør bruddet ærlig og redelig. For det første må du snakke med henne om at du ikke er lykkelig og hva det er som gjør deg ulykkelig. Ikke dra "det er ikke deg, det er meg" eller "du fortjener bedre". Klisjéer er en fornærmelse i slike situasjoner. Vær ærlig men fair og la henne skjelle deg ut etter noter, hvis hun trenger det. Og la det for all del ikke komme som lyn fra klar himmel. Anonym poster: 83dd551d6839138ff423237a3ae764c4 Er det noe bedre at hun får noen forvarsler og dermed måtte bekymre seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #10 Del Skrevet 3. september 2012 Du trenger ikke nødvendigvis å hinte om at du skal dumpe henne, men ikke fri og så dumpe henne like etterpå. Selvsagt har du ikke tenkt å fri, men du skjønner vel poenget, ikke overstrøm henne med følelser om at du elsker henne over alt på jorden og så dumpe henne kort tid etterpå. Men heller ikke vær avvisende i flere dager og så dumpe henne, vær som en god venn mens du tenker på dette og frem til du finner rett tidspunkt å dumpe henne på. Anonym poster: a231f531b48b308ae20b3160d58c8160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #11 Del Skrevet 3. september 2012 Er det noe bedre at hun får noen forvarsler og dermed måtte bekymre seg? Det er bedre at hun er forberedt på at et brudd er i emning enn å plutselig få det uforberedt slengt i trynet. Anonym poster: 83dd551d6839138ff423237a3ae764c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krokodilla Skrevet 3. september 2012 #12 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Det er bedre at hun er forberedt på at et brudd er i emning enn å plutselig få det uforberedt slengt i trynet. Anonym poster: 83dd551d6839138ff423237a3ae764c4 kunne ikke vært mer uenig! Så skal hun gå å gru seg og bekymre seg og lure på hva hun skal gjøre for å unngå det uungåelige??! Endret 3. september 2012 av krokodilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2012 #13 Del Skrevet 3. september 2012 Hadde det vært meg,så hadde jeg foretrukket å bli dumpet. Trenger da ikke at noen skal være sammen med meg fordi de syns synd på meg. Tror også at hvis du dumper henne og ho ikke har noen venner, så kommer ho til å føle at det er viktigere å få seg nye venner,når ho ikke har deg. Du kan jo være hennes venn selv om du slår opp? Enig. Ikke vær sammen med henne bare fordi du syns synd på henne, det er utrolig ydmykende. Det er jo ganske kjent at de fleste mister vennene sine når de innleder et forhold, de investere så mye tid og krefter på forholdet at vennene blir glemt. Sannsynligheten er stor for at hun får seg venner når det blir slutt mellom dere, og hun kan eventuelt flytte dit hvor hun har venner og familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2012 #14 Del Skrevet 3. september 2012 sånn jeg ser det så er det ikke det at dere ikke liker hverandre som er problemet. men av og til passer man bare ikke sammen. har hun flyttet til deg fra et annet sted siden hun ikke kjenner noen? jeg ville uansett satt meg ned og snakket om det. kansje hun også føler at dere ikke helt passer sammen men føler det på samme måte som deg (tror at du er veldig knyttet til henne?). beste måten å finne ut av sånne ting på er å snakke sammen om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå