Gå til innhold

Han setter ikke foten ned! Jeg trenger at han gjør det.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fatta ingenting av det der skygge innlegget.

Aha!

Istedenfor enten å spørre eller bruke google så klager du og med det så kan andre rydde opp i rotet... så typisk for enantiodromia (ser ut som fler på KG lider av det BTW så du er nok ikke alene om dette, nei... så langt i fra).

Literally, "running counter to," :smilorange:

http://en.wikipedia....i/Enantiodromia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her

Da er det påtide at jeg sier dette.

Det var jeg som lagde tråden "Jeg slår samboeren min". (Ikke at det skjer ofte men, har skjedd ett par ganger.)

Så da har dere det. Jeg kan gjøre som jeg vil. Jeg har klasket til han han ett par ganger, og jeg kan være flørten på fylla.

Derfor lurer jeg. Hvorfor er han med meg? Hvorfor aksepterer han dette? Er han en tøffelhelt, eller?

Må legge til at de gangene jeg har slått han har det vært fordi jeg har vært usikker på hans følelser for meg ect. Han er fryktelig dårlig på å åpne hjertet sitt og gjøre seg selv sårbar.

Å slå og oppføre seg slik på byen, er egentlig bare for å få en slags bekreftelse fra han. Elsker han meg eller hva?

Anonym poster: a5e04da8f6405d29689c7db30e490724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Jeg er også fryktelig redd for at han skal være utro eller noe uten å fortelle meg det. At han ikke vil få dårlig samvittighet for det, grunnet min oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Ts her

Det var jeg som lagde tråden "Jeg slår samboeren min". (Ikke at det skjer ofte men, har skjedd ett par ganger.)

Så da har dere det. Jeg kan gjøre som jeg vil. Jeg har klasket til han han ett par ganger, og jeg kan være flørten på fylla.

Derfor lurer jeg. Hvorfor er han med meg? Hvorfor aksepterer han dette? Er han en tøffelhelt, eller?

Må legge til at de gangene jeg har slått han har det vært fordi jeg har vært usikker på hans følelser for meg ect. Han er fryktelig dårlig på å åpne hjertet sitt og gjøre seg selv sårbar.

Å slå og oppføre seg slik på byen, er egentlig bare for å få en slags bekreftelse fra han. Elsker han meg eller hva?

Ja, noe DU åpenbart ikke gjengjelder.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør eg: om du har behov for å slå han og førte med andre, vorfor er du sammen ed han?

Anonym poster: dc19eb577bf85b2e47e39be98b41dd0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete skulle han ønske å åpne seg for ei furie som slår ham, og som kliner med andre menn og skryter av det til ham etterpå, på tross av at han har sagt tydelig fra om at han ikke liker det?

Han godtar det fordi han elsker deg og er redd for å miste deg kanskje, det vet ikke jeg, men du kan ikke regne med at det varer evig. Han kan huske alle de gangene du har fiket til ham, alle de gangene du har kommet sørpe dritings hjem og skrytt av alle de mennene du klådde på, alle de mennene du utvekslet spytt og diverse andre kroppsvæsker med. Før eller siden håper jeg at han får nok av deg og dumper deg.

Anonym poster: 2a5eeb29242a1004c461636b1a2adf04

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her

Du blir bare bedre og bedre, han tør vel ikke sette foten ned om du denger han vel, mannen er vel redd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS; vurdert å gå til psykolog? Spør ikke for å være slem, men jeg synes det høres ut som at du kunne trengt til hjelp til å takle slike ting.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Ts her

Jeg er også fryktelig redd for at han skal være utro eller noe uten å fortelle meg det. At han ikke vil få dårlig samvittighet for det, grunnet min oppførsel.

Seriøst!??! Du er jo syk i hodet!! Du kuer og ødelegger samboeren din, og så skylder du på han!? Lurer på hvorfor han er slik??? FY FAEN SÅ SLEM DU ER!!! Oppsøk hjelp!

Anonym poster: 614d0d52c2eddb7513ba8b23d414f256

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her

Jeg får bare snakk om at jeg må skjerpe meg her. Det var ikke det jeg lurte på. Jeg lurer på hvorfor han ikke reagerer mer? Hvorfor han ikke setter ned foten?

Jeg begynner jo nesten å tenke at han gjør noe galt selv, siden han ikke reagerer på det jeg gjør. Derfor tenker han at han ikke kan nekte meg, når han er slik selv? Nei, jeg vet ikke....

Kanskje han tar meg for gitt?

Greit at han stoler på meg, men han vet jo risken for å miste meg er større når han ikke er strengere med meg? Sier seg selv når jeg kan gjøre som jeg vil uten de store konsekvensene.

Han tror vel at du er et modent, oppegående menneske som vet hva rett og galt er. Gratulerer, du har en mann som oppfører seg sånn veldig mange kvinner drømmer om.

Så ja, det er du som må skjerpe deg. Det er du som syns det er fælt å ha en bra mann. Det er du som oppfører deg barnslig. Det er du som prøver å lage unødvendig drama i forholdet ditt. Det er DU som slår den gode mannen din!

Gå til psykolog og skjerp deg!

Endret av VanDeKamp
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tråder lager du egentlig TS? Du bør jo komme deg til psykolog å få hjelp! Du har jo problemer med alt du foretar deg i livet.... Sykt å lese om alle problemene dine, synes oppriktig synd på deg! Du trenger hjelp!

Anonym poster: 2569ccbf9a4af822ed6cd0c75a1821db

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Så at noen nevnte at jeg kliner og deler kroppsvæsker med andre menn. Vil bare si at det er feil. Jeg har aldri kysset eller vært utro mot han. Kun flørting/dansing.

Jeg spurte han igjen nettopp hvorfor han aksepterer min oppførsel, og da svarte han "ja vil du være en slave da? skal jeg lage et fengsel for deg?"

Så sa jeg at jeg vil ikke det, men jeg vil han skal reagere. Og da sa han "ok, du får ikke gå ut igjen å drikke deg full, da blir det slutt".

Det vet vi begge ikke var seriøst fra hans side. Jeg trenger å behandle han bedre, samt få ris på stumpen! Jeg er ikke dum. Jeg ser jeg fortjener å bli kjeftet på. Men han gjør det ikke. Han er for snill rett og slett, eller naiv. Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Så at noen nevnte at jeg kliner og deler kroppsvæsker med andre menn. Vil bare si at det er feil. Jeg har aldri kysset eller vært utro mot han. Kun flørting/dansing.

Jeg spurte han igjen nettopp hvorfor han aksepterer min oppførsel, og da svarte han "ja vil du være en slave da? skal jeg lage et fengsel for deg?"

Så sa jeg at jeg vil ikke det, men jeg vil han skal reagere. Og da sa han "ok, du får ikke gå ut igjen å drikke deg full, da blir det slutt".

Det vet vi begge ikke var seriøst fra hans side. Jeg trenger å behandle han bedre, samt få ris på stumpen! Jeg er ikke dum. Jeg ser jeg fortjener å bli kjeftet på. Men han gjør det ikke. Han er for snill rett og slett, eller naiv. Ikke vet jeg.

Han er vel USIKKER på seg selv. Altså, ærlig talt, du utnytter han.

Anonym poster: 614d0d52c2eddb7513ba8b23d414f256

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her

Det er ikke ofte jeg bruker psykopatkortet - men du er faen meg så fucka på forskjellige måter at det er fullstendig treffende. Eller vent, det dekker ikke nok. Du driver på med psykisk og fysisk mishandling av partneren din, i håp om å få en reaksjon.

Det beste er at det likevel er hans feil!

Du fortjener faktisk så mye mer enn at han er utro. En anmeldelse, dom og tvungne timer hos psykologen er mer til pass for deg.

La oss lage en liste:

- fysisk mishandling (som er hans feil, siden han ikke deler sine innerste tanker med deg)

- kontinuerlig forsøk på å få ham sjalu (som er hans feil)

- du er et voksent menneske, og må hele tiden bryte grenser i et forsøk på å få en reaksjon (også hans feil)

Jeg håper du i det minste er god i senga, så du ikke er helt udugelig i dagens samfunn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Ts her

Det er det alt sammen bunner ut i, ikke sant? Du vil bare ha ris på stumpen fordi du er ei kåt, uskikkelig lita jente? Si det til ham da. Si at du vil ligge bent over fanget hans og bli spanket.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et tidsspørsmål før du bryter den grensa også, og når det skjer er vel det hans feil, som alt annet.

Jeg er nesten sikker på at han ikke hadde gått i fra meg dersom jeg hadde kyssa en fyr. :forvirret:

Anonym poster: 2a5eeb29242a1004c461636b1a2adf04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er det alt sammen bunner ut i, ikke sant? Du vil bare ha ris på stumpen fordi du er ei kåt, uskikkelig lita jente? Si det til ham da. Si at du vil ligge bent over fanget hans og bli spanket.

Nå ble jeg litt kåt :sjenert:

- Ikke TS.

Anonym poster: 696eca6991ddc0a46f0317b73e02448b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Nå ble jeg litt kåt :sjenert:

- Ikke TS.

Anonym poster: 696eca6991ddc0a46f0317b73e02448b

Kom hit så skal jeg rise den uskikkelige kåtrompa di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier nå at du aldri har kyssa en annen gutt, kyssa ikke du en tyrker?

Ts her

Det var en annen anonym jente, som fortalte sin historie med hennes kjæreste.

Jeg vet ikke. Jeg trenger vel kanskje en mann som viser at han er redd for å miste meg. En som har litt kustus på meg og setter meg på plass. Han trenger ikke skalle ned alle menn jeg prater med, men han kan i det minste vise at han er skuffet over væremåten min. Han aksepterer som sagt det meste. Det får meg til å tvile på hans kjærlighet til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...