Gå til innhold

Syns kvinner er så uempatiske og lite forståelsesfulle mot menn :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan gi deg et godt råd; se etter kjæreste på alle stedene du IKKE forventer å finne kjæreste. Du kommer til å bli overrasket;)

Anonym poster: c4b4c774fad59a43a501fd1c5f92e6fe

Hva skjer med alle disse kryptiske greiene?

<br /><br /> Anonym poster: c6e6a75228962fe882135bcab3d85cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer med alle disse kryptiske greiene?

<br /><br /> Anonym poster: c6e6a75228962fe882135bcab3d85cef

Det betyr at man kanskje skal se litt utover de vanlig miljøene man frekventerer i. Noen typer personer/miljøer tiltrekker ofte hverandre.

Også kan jo alder ha noe med saken og gjøre.

Sånne typer gjør man best ved å overse og holde seg unna i fremtiden. De er bare energityver uansett.

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, to ting du må lære deg om kvinner:

1) Det er ikke alltid de blir forbanna for det de sier at de blir forbanna for!

Hun som ble forbannet fordi du fant deg ny dame etter bruddet, hun ble ikke forbannet fordi du fant deg ny dame. Hun ble forbannet fordi hun hadde dumpet deg og trodde du ville endre deg og komme tilbake til henne og be på dine knær.

Jo mer urimelig kvinnen er, jo større sjanse er det for at kvinnen egentlig er sint for noe helt annet enn hva hun sier at hun er sint for. Bevisst eller ubevisst så har hun imidlertid valgt å fighte en annen fight enn den hun burde tatt.

2) Menn som får alle sine kvinner psyko, må faktisk se litt på seg selv.

En empatisk og grei fyr får ikke damene sine psyko. Det gjør derimot en konfliktsky, uempatisk fyr. En slik fyr kan få selv den mest balanserte, trygge og selvstendige dama til å oppføre seg sprøtt og galt. Vær litt snill med damene dine, du!

Anonym poster: e00f3f42c7df3374a9f1b7ac05c55ef4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, to ting du må lære deg om kvinner:

1) Det er ikke alltid de blir forbanna for det de sier at de blir forbanna for!

Hun som ble forbannet fordi du fant deg ny dame etter bruddet, hun ble ikke forbannet fordi du fant deg ny dame. Hun ble forbannet fordi hun hadde dumpet deg og trodde du ville endre deg og komme tilbake til henne og be på dine knær.

Jo mer urimelig kvinnen er, jo større sjanse er det for at kvinnen egentlig er sint for noe helt annet enn hva hun sier at hun er sint for. Bevisst eller ubevisst så har hun imidlertid valgt å fighte en annen fight enn den hun burde tatt.

2) Menn som får alle sine kvinner psyko, må faktisk se litt på seg selv.

En empatisk og grei fyr får ikke damene sine psyko. Det gjør derimot en konfliktsky, uempatisk fyr. En slik fyr kan få selv den mest balanserte, trygge og selvstendige dama til å oppføre seg sprøtt og galt. Vær litt snill med damene dine, du!

Anonym poster: e00f3f42c7df3374a9f1b7ac05c55ef4

Du er jo et pratkeksempel på de damene jeg nevner :S Begynner å gjøre meg til syndebukk her og sier jeg er skyld i at dere ikke kan å oppføre dere uten å få irettesettelser og disipin.....

Anonym poster: f76fc631de2561fa0dc9e401b05dd650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel heller det motsatte...

Kvinner er generelt sett veldig omsorgsfulle og snille overfor menn. Alle undersøkelser viser at menn er mer tilbøyelige til å forlate dama hvis hun plutselig blir alvorlig syk (f.eks. ved kreft) enn motsatt. http://www.thedailyb...e-marriage.html

Menn er heller ikke villige til å være der for dama hvis hun får rusproblemer. http://www.klikk.no/...ticle781059.ece

Kvinner gir langt mer kjærlighet enn de får tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er generelt sett veldig omsorgsfulle og snille overfor menn. Alle undersøkelser viser at menn er mer tilbøyelige til å forlate dama hvis hun plutselig blir alvorlig syk (f.eks. ved kreft) enn motsatt. http://www.thedailyb...e-marriage.html

Menn er heller ikke villige til å være der for dama hvis hun får rusproblemer. http://www.klikk.no/...ticle781059.ece

Ja, det stemmer det. Disse suttrekoppene har noe å lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller det at disse mennene har mer å tilby enn bare sex. Som økonomi osv. De fleste forhold er bygd opp på at mannen må by mer på seg selv enn kvinnen og de er bygd for å blidgjøre kvinner. Dates og romantikk er ikke den avrage mannens store lykke her i livet i motsetning til den avrage kvinnen.

Anonym poster: f76fc631de2561fa0dc9e401b05dd650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Uten å ha lest hele debatten;

Menn er slik de også. Det er menneskelig å være irrasjonell, å angre seg, å være umoden til tider. Men det betyr ikke at man bør prøve å unngå det. :)

De fleste "voksne" oppfører seg ikke som jentene som TS møter. Og de fleste "voksne" har vett til å si ifra de gangene venner/kjærster/ekser/kollegaer oppfører seg på bærtur. Det er faktisk lov å si "du, det var faktisk du som dumpa meg, for 12 måneder siden, du burde jo være glad for at jeg har kommet meg videre. Du har ingen grunn til å være sur, men hvis du skal fortsette med det, gidder jeg ikke ha noe med deg å gjøre. Lykke til videre, takk for det vi hadde." liksom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Hvor gammel er du, TS?

Man trenger ikke akkurat ha doktorgrad i psykologi for å skjønne hvorfor en eks blir sur når du har funnet ny kjæreste. Eller hvorfor hun blir gretten når du tar lite kontakt.

Det høres dog utrolig barnslig ut, omtrent på samme måte som innlegget ditt oser av umodenhet. Så jeg regner med du er veldig ung og er sammen med veldig unge damer.

Dette vil gå over med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

ALLE kvinner er ikke sånn. Men at det er delvis sant - det er det.

Samt at en del påstander om menn - også er sanne.

At kvinner kan være masete, dominerende, kontrollerende og eiesyke - ja det kan de.

Vi har ett og annet område nettopp her -vi kan bli bedre på.

Men så er det jo også noe med hvor stor tøffel du velger å være....

Man kan forlange å bli behandlet med respekt.

Godt forslag fra en annen over her - let etter kjæreste der du kanskje minst venter å finne det.

Kanskje for der å finne den dama som virkelig er noe å satse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...