Gå til innhold

Syns kvinner er så uempatiske og lite forståelsesfulle mot menn :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alltid har kvinner jeg har vært sammen med eller kjent blitt veldig vanskelig å ha med å gjøre hvis jeg gjør noe de ikke vil eller ikke gjør noe de vil. foreskempel å la være å ta kontakt en dag også må det snakkes om i etterkant om hvor dust jeg er. Og nå har jeg møtt eksen min igjen som slo opp med meg for et år siden. Og hun går rundt og er pottesur fordi jeg ikke snakker så mye med henne lenger og er så lite personlig i følge hun. Jeg blir så gal av dere. En annen eks ble dritforbanna når jeg fant meg ny dame selv om hun var den som dumpa meg.Jeg blir gal! Hvorfor er dere sånn egentlig og hvorfor er dere så krevende til menn og så vrange hvis dere ikke får viljen deres? :( Ser dere ikke på oss som likeverdige menneskr eller`? Bare maskiner som har å gjøre som dere vil og hvis ikke så smeller det? :(

Anonym poster: f76fc631de2561fa0dc9e401b05dd650

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du skriver om her er jo "textbook examples" av "gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet", "man vet ikke hva man har før man mister det" og "man vil ha det man ikke har".

Exene dine er litt småsjalu fordi du overser dem og lever videre. Dette har ikke noe med kjønn å gjøre. Dette opplever de fleste gutta også. Man gjør det slutt fordi man ikke føler ting er helt bra - også forventer man nesten at den andre skal være nedfor og ha det kjipt - iallefall til en selv har funnet seg noen ny. Når da den andre ikke gjør det blir det nesten som at den har det bedre enn seg selv også blir en sjalu.

Om du roter deg kun borti kontrollfreaker så bør du kanskje revurdere hva du går etter?

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i det du skriver her ts, så om dette faktisk er tilfelle, så er det bare kanskje du som har maks uflaks? :vetikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Alltid har kvinner jeg har vært sammen med eller kjent blitt veldig vanskelig å ha med å gjøre hvis jeg gjør noe de ikke vil eller ikke gjør noe de vil. foreskempel å la være å ta kontakt en dag også må det snakkes om i etterkant om hvor dust jeg er. Og nå har jeg møtt eksen min igjen som slo opp med meg for et år siden. Og hun går rundt og er pottesur fordi jeg ikke snakker så mye med henne lenger og er så lite personlig i følge hun. Jeg blir så gal av dere. En annen eks ble dritforbanna når jeg fant meg ny dame selv om hun var den som dumpa meg.Jeg blir gal! Hvorfor er dere sånn egentlig og hvorfor er dere så krevende til menn og så vrange hvis dere ikke får viljen deres? :( Ser dere ikke på oss som likeverdige menneskr eller`? Bare maskiner som har å gjøre som dere vil og hvis ikke så smeller det? :(

Det er nok bare det at kvinner ikke er maskiner men har følelser som kan bli såret dersom dersom....

Hun ene ble fornærmet fordi hun ikke fikk oppmerksomhet lenger. Selv om vi har slått opp betyr det jo ikke at vi ikke vil ha oppmerksomhet lenger. Vi vil bare ikke ha de negative aspektene ved forholdet lenger som forpliktelser i forhold til parteren etc., dårlig plass i senga når man trenger å sove etc.

Selvfølegelig bli vi blodig fornæremt om du finner deg en ny dame altfor fort etter at det ble slutt. Da kan vi ikke ha gjort særlig inntrykk på deg, eller betydd noe særlig for deg. Syns du da vi ikke er uforglemmelige? Etc., etc.....

:sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser dere ikke på oss som likeverdige menneskr eller`? Bare maskiner som har å gjøre som dere vil og hvis ikke så smeller det? :(

Mhm, sånne som sto på kjøpesentre da jeg var liten, av typen man putter penger på og rir på helt til man blir drittlei av den jævla postmann Pat-sangen.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er jeg, som kvinne, lite forståelsesfull og lite empatisk overfor menn og for å presisere: sytende, klagende og grinedukker av noen menn, som TS f.eks....

Anonym poster: 546928aac9df82e6ddfdb2c51900657c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har en mindre hjerne og har derfor vanskeligere å forstå det som virker veldig enkelt og lett for oss menn.

Anonym poster: f22fe77fd9caaebceac9953d4f4de554

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har en mindre hjerne og har derfor vanskeligere å forstå det som virker veldig enkelt og lett for oss menn.

:skratte:

Anonym poster: 546928aac9df82e6ddfdb2c51900657c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne vært en kvinnes tanker ts. Det er drittsekker, men det handler ikke om kjønn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare det at kvinner ikke er maskiner men har følelser som kan bli såret dersom dersom....

Hun ene ble fornærmet fordi hun ikke fikk oppmerksomhet lenger. Selv om vi har slått opp betyr det jo ikke at vi ikke vil ha oppmerksomhet lenger. Vi vil bare ikke ha de negative aspektene ved forholdet lenger som forpliktelser i forhold til parteren etc., dårlig plass i senga når man trenger å sove etc.

Selvfølegelig bli vi blodig fornæremt om du finner deg en ny dame altfor fort etter at det ble slutt. Da kan vi ikke ha gjort særlig inntrykk på deg, eller betydd noe særlig for deg. Syns du da vi ikke er uforglemmelige? Etc., etc.....

Vel, da får de jo også tåle å høre "cry me a river" samt at det skulle de kanskje tenkt på før bruddet om det var hun som slo opp. Er det slutt så er det også slutt på all oppmerksomhet, personlig er jeg interessert i å komme meg videre og ikke dvele for mye over det som har vært forholdsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, sånne som sto på kjøpesentre da jeg var liten, av typen man putter penger på og rir på helt til man blir drittlei av den jævla postmann Pat-sangen.

:fnise:

<br /><br /> Anonym poster: c6e6a75228962fe882135bcab3d85cef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen kvinner blir den du TS selv tillater de til å være, hører du for mye etter Deres krav så mister en seg selv og før du aner det så slår de seg vran i tide og utide ettersom de liker å se deg krype etter Deres smerte.

Slikt et mønster er skadelig, både for deg TS og de kvinnene du faller for og prøver så inderlig å behage. La de seile sin egen sjø om så det ender i skipsforlis, de sirenene finner nok av arme riddere som de kan fore på så hvorfor bare ikke boikott dem?

Mulig slikt blir svært så ubehagelig og i verste fall så kan ditt liv bli subtilt truet hvis man i tillegg er litt for frekk ettersom hva de sier er såpass urovekkende at man ikke kan annet enn å svare på tiltalen.

Ikke hør på de, uansett så vil de deg intet godt, de er døde og de føler lite, la de råtne, la de være med de andre døde.

Hvis ikke så dør du sakte selv........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og menn mangler den koblingen mellom lille og storhjernen som vi kvinner har.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen kvinner blir den du TS selv tillater de til å være, hører du for mye etter Deres krav så mister en seg selv og før du aner det så slår de seg vran i tide og utide ettersom de liker å se deg krype etter Deres smerte.

Slikt et mønster er skadelig, både for deg TS og de kvinnene du faller for og prøver så inderlig å behage. La de seile sin egen sjø om så det ender i skipsforlis, de sirenene finner nok av arme riddere som de kan fore på så hvorfor bare ikke boikott dem?

Mulig slikt blir svært så ubehagelig og i verste fall så kan ditt liv bli subtilt truet hvis man i tillegg er litt for frekk ettersom hva de sier er såpass urovekkende at man ikke kan annet enn å svare på tiltalen.

Ikke hør på de, uansett så vil de deg intet godt, de er døde og de føler lite, la de råtne, la de være med de andre døde.

Hvis ikke så dør du sakte selv........

Du sier meg så.... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en følelsesløs maskin (dvs mann) og her tankene som min CPU genrerer i disse situasjonene:

Hvorfor skulle noen ha interesse av å gi eksen oppmerksomhet? Den beste medisinen når en har blitt dumpet er å bare få den som dumpet en ut av livet totalt. Kansje det er litt anderledes om det er barn inne i bildet, men det virker ikke som det var saken hos TS.

Dersom en kvinne slår opp for å slippe unna forholdets ubehagelige plikter, som f eks redusert sengeplass, så må hun også regne med å gi slipp på resten av "forholds-pakken", deriblant oppmerksomhet.

Om TS får seg ny dame rett etter han ble dumpet så er det faktisk ikke noe som eksen har noe som helst med, og det blir vertfall latterlig siden det var eksen som dumpet TS. Hva forventer eksen at han skal gjøre, sitte hjemme å grine fordi han ble dumpet? Han gjorde det riktige og kom seg videre.

TS det virker som du har vært maks uheldig med disse kvinnene, heldigvis finnes det de som ikke er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en følelsesløs maskin (dvs mann) og her tankene som min CPU genrerer i disse situasjonene:

Hvorfor skulle noen ha interesse av å gi eksen oppmerksomhet? Den beste medisinen når en har blitt dumpet er å bare få den som dumpet en ut av livet totalt. Kansje det er litt anderledes om det er barn inne i bildet, men det virker ikke som det var saken hos TS.

Dersom en kvinne slår opp for å slippe unna forholdets ubehagelige plikter, som f eks redusert sengeplass, så må hun også regne med å gi slipp på resten av "forholds-pakken", deriblant oppmerksomhet.

Om TS får seg ny dame rett etter han ble dumpet så er det faktisk ikke noe som eksen har noe som helst med, og det blir vertfall latterlig siden det var eksen som dumpet TS. Hva forventer eksen at han skal gjøre, sitte hjemme å grine fordi han ble dumpet? Han gjorde det riktige og kom seg videre.

TS det virker som du har vært maks uheldig med disse kvinnene, heldigvis finnes det de som ikke er sånn.

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi deg et godt råd; se etter kjæreste på alle stedene du IKKE forventer å finne kjæreste. Du kommer til å bli overrasket;)

Anonym poster: c4b4c774fad59a43a501fd1c5f92e6fe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...