Gjest Ludovie Skrevet 2. september 2012 #21 Del Skrevet 2. september 2012 Nei, du sa: "riktignok var det sånn en periode", du beskrev altså feministers mannehat som noe som har skjedd tidligere men ikke eksisterer mer... Jeg derimot argumenterer for at en del feminister har et brennende mannehat den dag idag og det kommer til uttrykk med jevne mellomrom her på KG. Vennligst kom med eksempler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #22 Del Skrevet 2. september 2012 Tema er kvinnehatende KVINNER! <br /><br /> Anonym poster: 942ba252a791df633d8781ec402dbc01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 2. september 2012 #23 Del Skrevet 2. september 2012 Det er vel ikke annerledes her inne enn i den virkelige verden. Noen med ekstreme meninger enten den ene eller andre veien. Mennesker med komplekser som trenger å dytte ned andre for å føle seg bedre. Mennesker som kaster seg over andre brukere dersom de finner en ørliten feil de kan angripe. At kvinner kan være stygge mot hverandre hersker det ingen tvil om. At det skjer her inne også, er en selvfølge. Og hvorfor er det ingen som kan holde seg til tema? Vi diskuterer ikke menn i denne tråden.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 2. september 2012 #24 Del Skrevet 2. september 2012 Og hvorfor er det ingen som kan holde seg til tema? Vi diskuterer ikke menn i denne tråden.... Tema er kvinnehatende KVINNER! OK! Lover å heretter holde meg til temaet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapa Skrevet 2. september 2012 #25 Del Skrevet 2. september 2012 Vennligst kom med eksempler. Ok, her er noen eksempler fra hukommelsen: - Er mannen utro er han en jævla drittsekk. Om kvinnen er utro er det synd på henne og alt er mannens feil... - Kvinner som har ONS er seksuelt frigjorte og sterke. Menn som har ONS er opportunistiske svin som utnytter kvinner... - etc... Jeg sier ikke at alle kvinner er sånn, langt ifra. Jeg har en usvikelig tro på at mange representanter fra begge kjønn er så oppegående at de ikke egger til slikt hat... Men det er ikke tvil om at mannehatende kvinner spyr eder og galle med jevne mellomrom her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 2. september 2012 #26 Del Skrevet 2. september 2012 Ok, her er noen eksempler fra hukommelsen: - Er mannen utro er han en jævla drittsekk. Om kvinnen er utro er det synd på henne og alt er mannens feil... - Kvinner som har ONS er seksuelt frigjorte og sterke. Menn som har ONS er opportunistiske svin som utnytter kvinner... - etc... Jeg sier ikke at alle kvinner er sånn, langt ifra. Jeg har en usvikelig tro på at mange representanter fra begge kjønn er så oppegående at de ikke egger til slikt hat... Men det er ikke tvil om at mannehatende kvinner spyr eder og galle med jevne mellomrom her inne... Dette har jo ingenting med feminisme å gjøre, det er dobbeltmoral. Og den finner man mange andre steder enn hos feminister, og i veldig mange varianter, ikke bare i kvinners favør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapa Skrevet 2. september 2012 #27 Del Skrevet 2. september 2012 Og hvorfor er det ingen som kan holde seg til tema? Vi diskuterer ikke menn i denne tråden.... Ok, skal holde meg til tema heretter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 2. september 2012 #28 Del Skrevet 2. september 2012 Ok, her er noen eksempler fra hukommelsen: - Er mannen utro er han en jævla drittsekk. Om kvinnen er utro er det synd på henne og alt er mannens feil... - Kvinner som har ONS er seksuelt frigjorte og sterke. Menn som har ONS er opportunistiske svin som utnytter kvinner... - etc... Dette kan ikke akkurat sies å være dokumentasjon. Dessuten: Utro kvinner som skriver om det her inne, blir fordømt på det groveste. Det er på ingen måte sånn at andre damer synes synd på dem, eller at de får støtte. Og kvinner som har tilfeldig sex, blir dømt hardere enn menn som gjør det samme. Både av kvinnelige og av mannlige brukere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapa Skrevet 2. september 2012 #29 Del Skrevet 2. september 2012 Dette kan ikke akkurat sies å være dokumentasjon. Dessuten: Utro kvinner som skriver om det her inne, blir fordømt på det groveste. Det er på ingen måte sånn at andre damer synes synd på dem, eller at de får støtte. Og kvinner som har tilfeldig sex, blir dømt hardere enn menn som gjør det samme. Både av kvinnelige og av mannlige brukere. Det ene utelukker ikke det andre... Sier bare at det er en del mannehatende kvinner her som argumenterer slik jeg beskrev i forrige innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakonosj Skrevet 2. september 2012 #30 Del Skrevet 2. september 2012 Kvinner er kvinner verst heter et ordtak. Jeg antar de fleste ordtak har grobunn i sannheten,og "kvinner er kvinner verst" er definitivt noe man skuer mellom linjene både i et skolemiljø / arbeidsliv og her på KG. Ikke "alltid", ikke hver dag, men nå og da dukker "fenomenet" opp. Synd men sant. Jeg tror dette er en sannhet med visse modifikasjoner, for man kan nok i like stor grad si at "menn er menn verst". Vår væremåte og våre handlinger handler i bunn og grunn om å gjøre seg attraktiv for det motsatte kjønn, hvis du bare dukker dypt nok ned. Og i den anledning er det vanlig praksis både hos kvinner og menn, å "utnytte" andre av det samme kjønn, å stå på deres skuldre for å gjøre seg selv bemerket, populær og attraktiv. Finnes f.eks. flust med "feministiske" menn som elsker å rakke ned på og selge ut sitt eget kjønn for å gjøre seg mer populær blant kvinner. Hvor ofte har du f.eks. ikke hørt en mann si noe nedsettende om andre menn, hvilket i praksis er ment å bety at han er så mye bedre? Menn er bare flinkere til å pakke det inn i "politikk", et svøpe av "seriøsitet" og "politisk korrekthet", men egentlig er det det samme som når dere kvinner baksnakker og klorer ut øynene på hverandre: primitive forplantningsinstinkter. Det er akkurat det jeg gjør her nå, forresten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2012 #31 Del Skrevet 2. september 2012 Finnes f.eks. flust med "feministiske" menn som elsker å rakke ned på og selge ut sitt eget kjønn for å gjøre seg mer populær blant kvinner. Huff ja, der sa du det... er det noe jeg hater er slike menn og de kvinner som "leker" seg med de på KG og kaller det for flørting og trådene går over til internt kosemose uten at gutta får noe annet enn en falskt bilde på at de kan dette med kvinners humor... uten at man enser hva egentlig latteren kommer av, mulig disse kvinnene på en måte hater seg selv der og da, det å være en slik kvinne som elsker en Quisling kan ikke være så tilfredsstillende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 2. september 2012 #32 Del Skrevet 2. september 2012 Huff ja, der sa du det... er det noe jeg hater er slike menn og de kvinner som "leker" seg med de på KG og kaller det for flørting og trådene går over til internt kosemose uten at gutta får noe annet enn en falskt bilde på at de kan dette med kvinners humor... uten at man enser hva egentlig latteren kommer av, mulig disse kvinnene på en måte hater seg selv der og da, det å være en slik kvinne som elsker en Quisling kan ikke være så tilfredsstillende? Stakkars deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2012 #33 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg ser på dette som kvinnehat mer som et populærutrykk. Når en ikke klarer skille sak og person blir det hat. De kritikker som kommer har inne fra menn er mer rettet på det kvinne kan tillate seg uten å bli stoppet av lover og forskrifter. Kvinner har opparbeidet seg en fordel i barnefordelingssaker uten at dette er riktig jf,barnelova, likestillingslova. Forvalitngen i Norge har gjort det vanskelig for en mann eksempelvis og gå ned til 60 prosent jobb for å være hjemme med barn de har er fedre for uten å blir beregnet for det i bidraget. Em kvinne som er mor til de samme barna får lettere godtatt mindre arbeidsinnsats som grunnlag for barnebidrag. Det hele avhenger av hvem som er bostedsforelder og dette da helt sykt. Men det er noen få menn som har klart å få det til. Kjenner til en sak for noen få år tilbake, mannen der var gjennom rettssystemet og vant fram. NAV hadde vanskelig selv for å endre seg. Dette er ment som et eksempel på kvinners makt i barnefordelingssaker der det taes for gitt at mor skal ha bosted på barn. Hun har dermed alle rettigheter og akn tråkke på far og klå han i pungen og knipe ut som hun ønsker. Dette med sabotasje av samvær og medfølger som at mannen må betale for det faktiske samværet selv om dette er sambotasje fra mor. Dette er det mange eksempler på. Når en er i mot dette systemet blir en stemplet som kvinnehater. Dette systemet er møsyommelig bygd opp og hadde sin hensikt i å bedre mødres kår når far ikke var til stede. Dette har også utviklet seg til å gjelde OGSÅ når fedre er tilstede. Dette er da blitt feminisme som fungerer rått og brutalt mot menn som vil delta i barnas liv. Det er demotivernde og ødleggende både for barn og far. Ungdommer som oppdager dette seystemet når de er blitt eldre er oppgitt over hvordan mor har utnyttet systemet som har ødelagt for samvær med far. Dette har jeg fått vite gjennom samtaler med flere ungdommer. Selv om vi har lover som skal ivareta begge foreldre likt er det ikke slik det fungerer. Vi har fått forskrifter i forvaltingen som gjør det vanskellig å være far. Forskriftene er ikke endret slik at fedre som deltar i barns oppvekst har like vilkår som mor. Dette passer den feministiske politikken på slik at kvinner skal ha fordeler i forksriftene som forvaltingen bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2012 #34 Del Skrevet 2. september 2012 Stakkars deg. ...som måtte lese om Onoskelis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2012 #35 Del Skrevet 3. september 2012 ...som måtte lese om Onoskelis. I en tvistesitusasjon kan det blir hat mellom de innvolverte og når det gjelder samlivsbrudd omhandler det ofte barn og oppgjør på bolig. Når det gjelder barn er kvinner klart forfordelt gjennom regelverket. Dett kan føre til hat mot den som HELE tiden får gjennomslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giant Robot Skrevet 3. september 2012 #36 Del Skrevet 3. september 2012 Vil anbefale filmen "A nation without women" og kan med hånden på hjertet si at jeg absolutt IKKE ville vært eneste kvinne. Anonym poster: c23d0d489659b66b19e372128a63ca80 Hvis man er interesserte i dette scenarioet, bare motsatt, så finnes det en tegneserie som heter Y: The Last Man. http://en.wikipedia....Y:_The_Last_Man Jeg skal ikke hive meg så veldig inn i denne debatten, men det var en ganske interessant tegneserie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2012 #37 Del Skrevet 3. september 2012 Dett kan føre til hat mot den som HELE tiden får gjennomslag. Mange kvinner sier at menn er så enkle og det er ikke måte på, men det blir som jeg skulle klage på at dnoe var som å stjele godteri fra en unge å gjøre det i gjen, og igjen, og igjen og klage på denne ungen konstant.... ettersom det ikke er noe galt med meg Kvinner som får det for lett ender opp med egentlig å hate seg selv, bare se på dette med partnervold der kvinner faktisk slår mest. Mange av de blir såpass ødelagt oppi hodet av å få sin vilje, at de ikke klarer å forholde seg til mennesker på en normal måte, de vet at klager de så får de ens vilje.... blir etterhvert frustrende dette...derav dette selvhatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #38 Del Skrevet 3. september 2012 Fra mitt synspunkt ville ikke verden vært bedre dersom jeg var eneste kvinne. Jeg må kjenne menn godt for å ta det de sier særlig seriøst, så jeg hadde som eneste kvinne vært fanget i en verden med bare en håndfull mennesker jeg hadde giddet å høre på. Jeg er vel en kvinnssjåvinist, og mener at kvinner stort sett har bedre argumenter å komme med, enn det menn har. I hvert fall frem til mennene beviser at de har noe ordentlig å komme med. Jeg har opplevd altfor ofte f.eks, i jobbsammenheng at menn er mer opptatt av å fremme seg selv enn å fremme det beste for alle/firmaet/teamet. De snakker seg selv opp i skyene, men når alt kommer til alt kunne en kvinne gjort jobben bedre. Jeg er vel bare lei av å høre på det ubegrunnede selvskrytet til menn. Og fordi kvinnene tror på dem når de sier de kan noe, tror de at de selv ikke er like flinke som den overdrivende mannen, og mennene får ture frem... Det ser man tydelig på nyhetene også. Hvem blir tilkalt som talspersoner i de fleste saker? Jo, det er selvutnevnte mannlige eksperter det. Anonym poster: dcc5f7304179bd3647f7f740e73eca6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå