Fakse Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg må en tur til hovedstaden de nærmeste dagene, og for å gjøre oppholdet så behagelig som mulig tenkte jeg at jeg skulle få meg litt skikkelig god sushi. Hvor spiser man den beste sushien i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 Den du finner HER er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 20. februar 2004 #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Den du finner HER er bra! Jepp, den er svært bra. *Jamila skriver under* Men Alex Sushi ved Solli plass sies å være den beste i byen! Styr unna East eller hva de nå heter. De har svært varierende kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 East på Frogner er veldig bra. East på Aker Brygge er også bra, men etter min mening ikke fullt så bra som på Frogner. Og Alex Sushi skal være den beste i byen, har dessverre aldri vært der selv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Takk fort tips! Så gjenstår det bare at jeg klarer å finne frem Ser at prisene på Alex Sushi er et hakk over nivået jeg er vant med. Er det så bra at det er verd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2004 #6 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har aldri vært misfornøyd på East Sushi & Noodles...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 20. februar 2004 #7 Del Skrevet 20. februar 2004 Alex Sushi er verdt litt ekstra, fantastisk deilig mat, superhyggelig betjening og rask service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 20. februar 2004 Er det noen av stedene som har lunch-åpent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 20. februar 2004 #9 Del Skrevet 20. februar 2004 Savner Domo-Domo, de hadde (hvertfall da) byens beste sushi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå