Sweet77 Skrevet 2. september 2012 #21 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Jeg forventer ikke at de skal innrømme det her jeg bare påpeker det store og latterlige spriket mellom hvordan folk presenterer seg selv og hvordan de er. Spesielt kvinner som later til å ha et voldsomt behvo for å si at neiei JEG er ikke sånn hver gang en undersøkelse sier noe om en stod andel kvinner. Fenomenet er så påtagelig at det er komisk. Ikke det at menn aldri gjør det samme, men det er ikke det samme hylekoret som skal understreke hvor lite dette gjelder dem. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf Enda en av disse latterlig, dumme trådene. Forventer du virkelig at jeg, eller Ylvina, eller Skreppamedleppa eller en hvilken som helst av de andre menneskene her inne skal ta på seg ansvaret for hva andre dumme individer foretar seg? Blir like dumt som å be deg påta deg ansvaret for hva en voldtektsmann har gjort. Dust. Endret 2. september 2012 av Flair 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 2. september 2012 #22 Del Skrevet 2. september 2012 Når du kommer med en sånn anklagelse i hovedinnlegget hvor du insinuerer at storparten av kvinner er onde skapninger (ved blant annet å skrive "dere" istedenfor "enkelte kvinner" må du bare regne med at vi går i forsvarsposisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 2. september 2012 #23 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Jeg forventer ikke at de skal innrømme det her jeg bare påpeker det store og latterlige spriket mellom hvordan folk presenterer seg selv og hvordan de er. Spesielt kvinner som later til å ha et voldsomt behvo for å si at neiei JEG er ikke sånn hver gang en undersøkelse sier noe om en stod andel kvinner. Fenomenet er så påtagelig at det er komisk. Ikke det at menn aldri gjør det samme, men det er ikke det samme hylekoret som skal understreke hvor lite dette gjelder dem. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf Hvor er det du har lagt merke til dette fenomenet? På KG? Det er ikke et "latterlig sprik" selv om noen i en diskusjon erklærer at de ikke gjør noe, samtidig som en eller annen survey fra ett eller annet land sier at 40% av spurte kvinner over 18 gjør nevnte handling. Det handler også litt om hvordan man legger frem et materiale. Se nå bare på hovedinnlegget, hvor TS presenterer tall fra en survey (det er verdt å merke seg at menn ikke har blitt spurt, forresten), og mener det logiske spørsmålet videre er "hvilken faenskap kvinner gjør mot ekser". Det synes ikke jeg er så rasjonelt og logisk (siden det blir etterlyst), og jeg synes heller ikke det legger opp til noe annet enn et hylekor. Hvis man ønsker å diskutere dette, så finnes det bedre måter å legge det frem på. Men det er klart, en annen måte å legge det frem på ville kanskje ikke vært med på å bekrefte ens egne forutinntatte holdninger. Hva er det forresten som er så rart med at folk motsier noe når de ikke kjenner seg igjen i det som blir presentert som karakteristikk for en gruppe man tilhører? Endret 2. september 2012 av Søgni 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. september 2012 #24 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Og som sagt det er flere menn enn kvinner så voldtar, så hva er det du vil frem til egentlig? Det blir bare for dumt å påstå at kvinner er jævlige eller menn er jævlige. Som sagt sort-hvitt tankegang rekker en til nesen, det gjels å se litt lengre av og til. Endret 2. september 2012 av skreppamedleppa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #25 Del Skrevet 2. september 2012 "Du er ordentlig dum du. flertall hadde ikke gjort det,og når de sier at de ikke hadde gjort det så kaller du dem løgnere. Tror ikke at du forstår at 60 er et større tall enn 40 jeg. maken til bitterhet. flaut" Hjelpes meg da. Når ingen innrømmer det her, men 40% egentlig har gjort da er det noe alvorlig feil med rapporteringen her det skjønner du da vel. At 60% er et større tall enn 40 har ikke noe med saken å gjøre når poenget er at de 40 mangler. Igjen har vi en kvinne som prøver å bruke bitterhetsannklage, og personlig utdriting i stedet for å diskutere sak. Det er bemerkelsesverdig hvor fort dere griper til det virkemiddelet. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 2. september 2012 #26 Del Skrevet 2. september 2012 Ja, la oss si at mange kvinner gjør dette. Så kan vi ta for oss ting menn gjør og sammenligne. Hvem er verst, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 2. september 2012 #27 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg forventer ikke at de skal innrømme det her jeg bare påpeker det store og latterlige spriket mellom hvordan folk presenterer seg selv og hvordan de er. Spesielt kvinner som later til å ha et voldsomt behvo for å si at neiei JEG er ikke sånn hver gang en undersøkelse sier noe om en stod andel kvinner. Fenomenet er så påtagelig at det er komisk. Ikke det at menn aldri gjør det samme, men det er ikke det samme hylekoret som skal understreke hvor lite dette gjelder dem. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf Ja jeg regnet med du ønsket å påpeke ett eller annet som du synes er latterlig. Det er vel det som er litt av poenget med tråden; å påpeke at så mange damer er slemme og manipulerende, og at de som sier de ikke gjør sånt antakelig lyver eller bare er med i det kvinnelige hylekoret. Damned if you do, damned if you don't. Vi damer skal helst tie stille, kanskje? Aldri ta oss selv eller våre medsøstre i forsvar? Er dere virkelig så enkle og forutsigbare, eller later dere bare som for å provosere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 2. september 2012 #28 Del Skrevet 2. september 2012 Mennesker gjør onsinnete handlinger, verken mer eller mindre. Det er konrrekt, men her har vi en type ondsinnet handling som er ekstremt utbredt blant kvinner, såpass at nesten halvparten gjør det og man må regne med at man vil støte på mange av disse og at man selv lett kan bli utsatt for det de gjør. Det er spesielt å verdt å rette et kritisk søkelys på. De negative reaksjonene fra kvinner her på at det påpekes hvor utbredt dette er tyder på at det er truffet et sårt punkt. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf Badabom-psssh! Der kom den ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #29 Del Skrevet 2. september 2012 "Du er ordentlig dum du. flertall hadde ikke gjort det,og når de sier at de ikke hadde gjort det så kaller du dem løgnere. Tror ikke at du forstår at 60 er et større tall enn 40 jeg. maken til bitterhet. flaut" Hjelpes meg da. Når ingen innrømmer det her, men 40% egentlig har gjort da er det noe alvorlig feil med rapporteringen her det skjønner du da vel. At 60% er et større tall enn 40 har ikke noe med saken å gjøre når poenget er at de 40 mangler. Igjen har vi en kvinne som prøver å bruke bitterhetsannklage, og personlig utdriting i stedet for å diskutere sak. Det er bemerkelsesverdig hvor fort dere griper til det virkemiddelet. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf Eh, har du noen gang laget undersøkelse før? Bare fordi ingen løper inn i denne tråden og innrømmer syndene sine betyr det ikke at de som sier at de ikke har gjort det lyver. Blir bare dummere og dummere du. Jeg diskuterer ikke nei, hva er det å diskutere egentlig? at jeg egentlig lyver når jeg sier at jeg ikke mener det og at du eeegentlig har rett, for selv om jeg aldri har gjort det,så sier tydligvis undersøkelsen at 40% av kvinnen har gjort det, så jeg har eeegentlig gjort det. Anonym poster: b79e28f2f0c399032f242b2afa49585d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #30 Del Skrevet 2. september 2012 "Enda en av disse latterlig, dumme trådene. Forventer du virkelig at jeg, eller Ylvina, eller Skreppamedleppa eller en hvilken som helst av de andre menneskene her inne skal ta på seg ansvaret for hva andre dumme individer foretar seg? Blir like dumt som å be deg påta deg ansvaret for hva en voldtektsmann har gjort. Dust. " Forskjellen på voldtektsmenn og kvinner som gjør dette er at voldtektsmenn er en mikroskopisk andel av befolkningen, mens dette gjelder nesten halvparten av alle kvinner. Jeg merker det er truffet et ekstremt sårt punkt og reaksjonene og rasjonaliseringene er tilsvarende paniske. I stedet for å forholde seg til at dette er en typisk kvinnelig måte å være ondsinnet på og at den er svært utbredt og at kvinner kanskje burde gå litt i seg selv å se på problemet med å bruke denne typen sneaky virkemidler så prøver dere bare å skyve det bort. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #31 Del Skrevet 2. september 2012 "Eh, har du noen gang laget undersøkelse før? Bare fordi ingen løper inn i denne tråden og innrømmer syndene sine betyr det ikke at de som sier at de ikke har gjort det lyver. Blir bare dummere og dummere du. Jeg diskuterer ikke nei, hva er det å diskutere egentlig? at jeg egentlig lyver når jeg sier at jeg ikke mener det og at du eeegentlig har rett, for selv om jeg aldri har gjort det,så sier tydligvis undersøkelsen at 40% av kvinnen har gjort det, så jeg har eeegentlig gjort det." De intelektuelt svakstilte trenger tydeligvis mye hjelp i dag. Fordi jeg påpeker at andelen blir feil betyr ikke det at jeg sier at alle, eller nødvendigvis noen lyver. Det betyr bare at bildet som fremkommer i tråden blir feil fordi de som har gjort ikke svarer og antageligvis fordi en del fornekter det å lyver. Utrolig hvordan du klarer å personlige gjøre argumentet til å skulle gjelde deg spesifikt. Selvopptatt much? Faktum er at 40% av kvinner legger ut stygge bilder av VENNINENE sine på facebook helt bevist for å ødelegge selvtillitten deres og bygge opp sin egen. Det er SKREMMENDE og noe dere burde begynne å diskutere dere imellom. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 2. september 2012 #32 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg legger bare ut bilder av meg og venninner der jeg syns at jeg selv ser sånn rimelig OK ut... Hvordan venninnene mine ser ut bruker jeg som regel ikke å tenke noe over. For er de ikke fornøyd med bildet får jeg streng beskjed om å bytte bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. september 2012 #33 Del Skrevet 2. september 2012 Nå, vi har bare i Oslo mer voldtekter enn hva de har i København og Stockholm, så få voldtektsmenn tror jeg ikke ditt kjønn kan lyge på seg at det er, så kan man jo bare se på hvor mange voldtekter som foregår i de krigsherjede landene. Føler du for å be om unnskyldning ts? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #34 Del Skrevet 2. september 2012 "Ja jeg regnet med du ønsket å påpeke ett eller annet som du synes er latterlig. Det er vel det som er litt av poenget med tråden; å påpeke at så mange damer er slemme og manipulerende, og at de som sier de ikke gjør sånt antakelig lyver eller bare er med i det kvinnelige hylekoret. Damned if you do, damned if you don't. Vi damer skal helst tie stille, kanskje? Aldri ta oss selv eller våre medsøstre i forsvar? Er dere virkelig så enkle og forutsigbare, eller later dere bare som for å provosere? " Fantastisk hvordan du klarer å spinne det videre til et forsøk på å få damer til å tie stille. Enda mere ekstremt usaklige anklager i stedet for å diskutere sak. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 2. september 2012 #35 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg legger ikke ut bilder av venninner i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 2. september 2012 #36 Del Skrevet 2. september 2012 Faktum er at 40% av kvinner legger ut stygge bilder av VENNINENE sine på facebook helt bevist for å ødelegge selvtillitten deres og bygge opp sin egen. Det er SKREMMENDE og noe dere burde begynne å diskutere dere imellom. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf Nei, jeg ser ingen grunn til å diskutere dette med mine venner og bekjente da jeg ikke har noe behov for å dra frem så skitne triks og fordi jeg aldri har opplevd å bli utsatt for det selv. Temaet er virkelig ikke så spennende å diskutere heller. Men lykke til videre med å blåse opp denne saken og provosere KåGe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #37 Del Skrevet 2. september 2012 "Nå, vi har bare i Oslo mer voldtekter enn hva de har i København og Stockholm, så få voldtektsmenn tror jeg ikke ditt kjønn kan lyge på seg at det er, så kan man jo bare se på hvor mange voldtekter som foregår i de krigsherjede landene. Føler du for å be om unnskyldning ts? " Poenget er at det er i hovedsak de samme mennene som voldtar om igjen og om igjen. Jeg leste nylig at flere av voldteksmennene ble misbrukt av kvinner som barn enn av menn som barn. Føler du for å gi en unnskyldning for det? Menn voldtas i følge nye undersøkelser nesten akkurat like ofte som kvinner i krigssoner og kvinner utgjør en stor andel av overgriperne som har voldtatt både kvinner og menn, men dette blir dekket over av media som ikke bryr seg om menn. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 2. september 2012 #38 Del Skrevet 2. september 2012 Snakker vi om kvinner, eller snakker vi om småpiker på 13 - 15 år tro.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. september 2012 #39 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg er mest interessert i hvordan du får one in four women til å bli 40 og ikke 25%. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #40 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg er mest interessert i hvordan du får one in four women til å bli 40 og ikke 25%. Two-fifths of women also admitted deliberately posting photographs of their friends without make-up. To femtedeler er 40%. Å bevist legge ut bilder uten sminke er også å legge ut bilder man vet vil se mindre flatterende ut, med andre ord akkurat det samme. Godt gjort å ikke se det. Anonym poster: 78ddc9db574388f00b0c996a0e953eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå