Gjest topaas Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei og hopp.. I huset vårt har vi kjempeplass i trappegangen og under trappen. Er det noen som har noen gode ideer til hva denne plassen kan brukes til? Vi har alltids behov for mer oppbevaringsplass til alt skrotet vårt, men det skal jo liksom se pent og ryddig ut også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 Dette kjenner jeg igjen, og vi fikk orden på dette hjemme hos oss i sommer. Vi fikk nemlig snekret igjen hele denne plassen under trappa, slik at det har blitt en lukket bod. Det er utrolig deilig med så mye ekstra lagringsplass, samtidig som rotet ikke synes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. februar 2004 #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva med et lite kontorhjørne, eller skyvedørsgarderobe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva med å lage en koselig liten oppholdsplass for eventuelt barn? En liten sofa, noen bokhyller, og litt lys. Veldig koselig, og veldig spennende for barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Vi har også planer om å lage plassen til en lukket bod, men det blir aldri noe av. Foreløpig står rotet på utstilling. Men nå fikk jeg en ide. Kanskje koseplass til ungene? Jeg skal gå på befaring med en gang. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. februar 2004 #6 Del Skrevet 20. februar 2004 Tidligere hadde vi kontor unader trappa. Nå er det hunden sin plass og vi oppbevarer støvsugerslangen der (sentralstøvsuger). Trappa vår har desverre åpne trinn, så det er vanskelig å få til noe "lukket" der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 20. februar 2004 #7 Del Skrevet 20. februar 2004 Det finnes jo en del ok kurver med lokk som man kan legge rotet i. Og dytte under trappa. Under trappa var mitt favorittsted som barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 21. februar 2004 #8 Del Skrevet 21. februar 2004 Ja, jeg gikk helt amok i går. Ryddet vekk rusk og rask, angrep med hammer og sag, fjernet gammel skrivepult og en haug med klosser og plankebiter som var skrudd fast. Nå er det nesten klart til nye planker og maling, puter, madrass gardiner og kosebamser. Gleder meg! Takk for tipset og inspirasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. februar 2004 #9 Del Skrevet 21. februar 2004 Så flink du er Birgitte! Her hos oss, har dyra sin egen plass under trappa, med leker, soveplass og klorestativ(til katten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #10 Del Skrevet 22. februar 2004 Vi lagrer syklene våre under trappa og så har vi satt fryseboksen så langt innunder den kunne komme mens den fortsatt kan åpnes.... Synes ikke det ser så rotete ut... Hvis du ikke vil lukke helt kan du jo bare spikre plater under trappetrinnene slik at man ikke ser gjennom dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 22. februar 2004 #11 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har laget kott under trappen - glimrene sted for oppbevaring av kofferter og annet som sjeldent blir brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #12 Del Skrevet 22. februar 2004 bruker "rommet" under trappen til dataen, vi hadde også åpne trinn, men de har vi lukket med hobbyplater , det ble kjempebra, så slipper vi å få så mye støv ned i hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 23. februar 2004 #13 Del Skrevet 23. februar 2004 Vi har to rom under trappa (laget det da vi bygget huset). Der det er høyest har vi do (bred trapp, så det går fint), og der det er lavest har vi "sko-kott". Kjekt å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå