Gå til innhold

Stuetanker og loffefortellinger


Stueloff

Anbefalte innlegg

Jeg elsker denne parodien! Ler meg skakk hver gang :laugh:

http://youtu.be/C0LCvd4zCII

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hun er alt jeg ikke er og alt jeg vil ha. Stueloff er ulykkelig forelsket :( Måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg! :klem:

Takk :hug: Uansett hvordan det går så blir nok verden å stå til påske, det er jo ikke så lenge til :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt:(

Håper du iallefall får et bugnende påskeegg av påskeharen Stueloff :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt:(

Håper du iallefall får et bugnende påskeegg av påskeharen Stueloff :hug:

Åh, det håper jeg også! Da skal jeg dele det med deg og kanskje resten av KG, avhengig av hvor bugnende det er :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :hug: Uansett hvordan det går så blir nok verden å stå til påske, det er jo ikke så lenge til :tongue:

Håper det ordner seg! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg! :smilyblomst:

Takk! :hug: Det gjør det nok helt sikkert, ser bare litt mørkt ut akkurat nå, og om jeg ikke har trua så har jeg i det minste håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å gjøre ingenting en gang i blant. Vil påstå at det er viktigere å gjøre ingenting enn å gjøre ting, for ting er ingenting mot ingenting. :)

For å oppsummere: Jeg gjør ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å gjøre ingenting og begynte heller å skrive. Og der gikk natten! Er utrolig godt å få skrivekløen tilbake, det skjer som regel når jeg er inne i en mørk periode, så jeg kan vel takke hjertesorgen min for det :tongue: I natt begynte jeg på en roman, samt en novelle når jeg fikk skrivesperre på romanen. Har også jobbet litt med en annen novelle jeg har begynt på tidligere. Leker med tanken på å få gitt ut noe, men tviler for at jeg klarer å fullføre det jeg har startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Stueloff :blomst:

Ville vært så kult om du hadde fått utgitt roman eller novellesamling! Håper du hopper i det og sender inn til diverse forlag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Stueloff :blomst:

Ville vært så kult om du hadde fått utgitt roman eller novellesamling! Håper du hopper i det og sender inn til diverse forlag:D

God morgen, god morgen! :nigo:

Ja, det ville vært fantastisk! :bond: Jeg skal oppdatere hvis det noen gang går så langt! Tenker å prøve meg på novellesamling først, det er det jeg kan best, og et par noveller skal jeg vel alltids klare å skrape ihop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæh........ikke så innmari god morgen her, heller som en meget trøtt morgen. Men det er selvforskyldt da..leste ei spennende bok igår, og jeg måtte bare lese den ferdig. Tror klokka var sånn ca halv to i natt da jeg slukket lyset. Og da klokka ringte 6.15 var jeg helt i svime.

Kaffe er en finfin oppfinnelse :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig på hvilken bok, Pomperipossa. Fortell!

Jeg håper du får en flott dag, selv om starten var treg! Også håper jeg du får ta påskeferie snart og kose deg glugg ihjel! :nigo:

Selv skal jeg på butikken når Cubus åpner klokka ni og kjøpe bleiking til håret, så jeg får skikk på denne etterveksten før jeg reiser til Oslo på søndag! Kanskje med litt flaks så blir hele håret en ny farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene fra balletten heter den, av Monika N. Yndestad. Handler om et lite miljø på Os utenfor Bergen, en politimann som ikke har helt rent mel i posen og såkalte flinke piker fra ressurssterke hjem..

Er på uke 3 av en 6 ukers lang "påskeferie" jeg.......ufrivillig satt ute av drift pga brudd:(

Blir spennende med håret da, jeg håper du legger ut et bilde! Du er så flink til å ordne og prøve nytt med håret ditt! Jeg er superkjedelig med hår....er bare langt og har naturlig farge og krøller. Men vurderer sterkt å legge inn noen lysere foliestriper (dristig, I know :fnise: ).. Har, i følge frisøren, honningblondt hår som naturlig hårfarge, så ikke så spennende akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres spennende ut! Kanskje jeg skal begynne på den etter Stockholm Octavo, som jeg holder på med nå :)

Oi, huffda! :( Hva er det du har knekt? Du må ihvertfall ha god bedring! Så krysser vi fingrene for at du kommer enda sterkere tilbake :) Men hvorfor oppe så tidlig?

Du skal ikke se bort ifra at det dukker opp et bilde hvis det blir vellykket! Jeg er kanskje over gjennomsnittet interessert i hår, Det er jo ikke helt sunt, men gøy er det læll :laugh: Jeg syns de aller fleste er finest med den hårfargen de føler seg mest komfortabel med, og honningblondt er jo en nydelig farge! Selv er jeg kommunegrå og har farget det siden midten av barneskolen, kunne ikke tenkt meg å gå tilbake til den naturlige fargen, for for meg er den litt for kjedelig, selv om det kan se bra ut på andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har været en smule for ivrig på tredemølla den siste tiden, og har løpt på meg et tretthetsbrudd i kneet! Ufattelig kjipt, og jeg er ikke helt skapt for å sitte så rolig som jeg gjør nå:( Har lyst å jobbe, trene, gå på tur med hunden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...