Gå til innhold

Stuetanker og loffefortellinger


Stueloff

Anbefalte innlegg

Dayum, det ble kult da! Digger fargene, så egentlig litt pastell goth ut ^^ Skal prøve å lage egne jeg også, ughh. Tenkte på ferdige også, men de ser veldig glatte ut og det kræsjer litt med at jeg vil ha det seendes "naturlig" ut. Heldigvis skal jeg kun prøve å lage ett par.. Ser veldig tidkrevende ut :huh: Hvor lenge hadde du dine i?

Rødt og svart var veldig greit, sett bort fra å holde de vedlike :\ Litt sterkere og mørkere farge i virkeligheten da. Det svarte syntes egentlig ikke så veldig, for fargene gled ganske inn i hverandre. Men det syntes litt i det korte i bakhodet :P

(Sletter det nok snart :sjenert: )

Men haha, jeg føler jeg spammer ned hele dagboka di nå :rolleyes:

Det der var jo kjempefint! Det kledde deg virkelig, men kan tenke meg at det var et helvete å få det ut når du ville ha noe annet! Og jeg må si du er ei nydelig jente også ^^ Farget du det selv eller ble det gjort hos frisør? Uansett hvem som gjorde det vil jeg påstå at vedkommende har et talent!

Det er bare å spamme ivei! Jeg syns bare det er koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, takk! Vi får bare si at vi begge er det isåfall :Nikke:

Huff, det hørtes ikke gøy ut! Men du er fornøyd nå? Jeg opplevde en gang at håret "knakk av" på midten etter hjemmebleking, det var ganske traumatisk å stå i dusjen og dra ut halvparten av håret, og det som var igjen kjentes ut som tyggegummi. Frisøren lo godt av meg når jeg kom for å rette opp i skaden. Ikke morsomt. :glare:

Du får ha god tur på jobb i morgen! Nå er det natta her også, sov tross alt ikke natt som var, så det er vel på tide å finne senga, tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stueloff! En av mine favoritter her på denne kvinneguiden, og nå først oppdaget jeg at du har dagbok :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stueloff! En av mine favoritter her på denne kvinneguiden, og nå først oppdaget jeg at du har dagbok :blomst:

Det var virkelig på tide :filer: Neida! Velkommen skal du være! :kyss:

Hey, handsome :sjarmor::cool:

Does this smell like chloroform to you? :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt treig av meg ser du :fnise:

Det går heelt fint! Jeg har ikke vært så fryktelig aktiv her at det gjør noe :fnise: Du har ikke dagbok du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke det…

Men tenkte på å lage ei nattdagbok siden jeg ofte har mere på hjertet om natta enn på dagtid:)

Du er så innmari søt Stueloff, også har du superskjønn hund!

Er veldig glad i dyr selv, og har verdens skjønneste berner sennen-jente:) Dessuten har jeg en mammadaltkatt ved navn Marvin. Han elsker å bade sammen med meg, hopper oppi badekaret og legger seg godt tilrette på brystkassen/magen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke det…

Men tenkte på å lage ei nattdagbok siden jeg ofte har mere på hjertet om natta enn på dagtid:)

Du er så innmari søt Stueloff, også har du superskjønn hund!

Er veldig glad i dyr selv, og har verdens skjønneste berner sennen-jente:) Dessuten har jeg en mammadaltkatt ved navn Marvin. Han elsker å bade sammen med meg, hopper oppi badekaret og legger seg godt tilrette på brystkassen/magen min :fnise:

Det syns jeg du skal opprette! Jeg vet hvordan du har det. 90% av det kreative som skjer i hodet mitt hender på nattestid :tongue:

Vi takker begge to! :blomst: Og Tinky Winky sier han er fult klarover der :fnise:

Så Søtt! En katt som ikke lar frykten for vann hindre ham i å kose med mammaen sin :rodmer: Feel free til å poste bilde av dem begge to her! Jeg vil se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er vofsen min som valp:) Nå er hun sånn ca 45kg tyngre, og 5 år, men fortsatt like skjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vofsen min som valp:) Nå er hun sånn ca 45kg tyngre, og 5 år, men fortsatt like skjønn!

Herlighet så nydelig! Det er virkelig en flott rase på alle måter ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helskjønn! Litt i overkant glad i dyr, så er det 1 hund, 2 katter og en hamster:)

Må si jeg er imponert over dine kreasjoner til hunden din:) Har sett bilder du har lagt ut av ting du har laget til han, du er dyktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er helskjønn! Litt i overkant glad i dyr, så er det 1 hund, 2 katter og en hamster:)

Må si jeg er imponert over dine kreasjoner til hunden din:) Har sett bilder du har lagt ut av ting du har laget til han, du er dyktig!

Så herlig! Hadde hamster en gang i tiden, jeg også. De er jo fantastiske skapninger! Jeg kunne ikke tenkt meg det nå dog, hadde blitt så redd for at hunden kom til å ta den.. Eller omvendt :fnise:

Takk! Jeg elsker å lage ting, og da særlig til hunden, siden han står mitt hjerte nærmest :) Har ikke vært noe særlig i det kreative hjørnet i det siste, men en venn av meg har bedt meg om å lage barbersåpe til ham og nå har han fått det for seg at vi skal opprette en Etsy-butikk sammen. Det kan bli meget spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etsy-butikk! Det høres mer enn spennende ut! Hvis dere gjør det så håper jeg du legger ut en link her:D

Tidlig søndagsmorgen her, kaffekopp nr 2 er på vei inn i systemet. Så kjedelig å våkne før 7 når jeg egentlig kan sove lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanlig av meg å være våken på denne tiden av døgnet, men det er så deilig å se sola igjen! Og hele 11 grader! I dag blir det nok en lang tur med hunden i go'vere ^^

Etsy-butikk! Det høres mer enn spennende ut! Hvis dere gjør det så håper jeg du legger ut en link her:D

Tidlig søndagsmorgen her, kaffekopp nr 2 er på vei inn i systemet. Så kjedelig å våkne før 7 når jeg egentlig kan sove lengre..

Det skal jeg gjøre! Tviler på at det blir så mye salg, men artig å prøve likevel :laugh:

Jeg tror jeg sov litt for oss begge, søndagen min ble helt borte :tongue:

Åh, misunner dere begge som har hund! Skulle ønske jeg hadde råd og plass. Men en vakker dag!

Jeg stemmer også på Etsy-butikk, du må legge ut link om du lager! ^^

Anbefales virkelig! Jeg har hatt hund nesten hele livet, så vet ikke om jeg hadde klart å fungere uten. Og Etsy-link skal bli! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...