Gjest gjesta Skrevet 26. februar 2004 #41 Del Skrevet 26. februar 2004 Går på en antibiotika kur mot infeksjon, tror dere antibiotikaen kan hjelpe positivt i tilfelle betennelse i skjeden eller er det spesialantibiotika som brukes "der nede"?? Jepp, det finnes antibiotika som er til behandling av infeksjoner i underlivet; Flagyl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. februar 2004 #42 Del Skrevet 26. februar 2004 2 måneder?? Hvordan går det an da? Æsj, blir litt kvalm jeg, men nå har du vel lært tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. februar 2004 #43 Del Skrevet 27. februar 2004 Hadde jeg vært så vimsete, og visst at jeg kunne bli så full, hadde jeg brukt bind! Jeg beklager å måtte si det så kvasst, men jeg har selv blitt sår av helt vanlig tampongbruk, og kunne aldri klare å glemme en tampong i skjeden. Det er direkte farlig, for ikke å snakke om utrolig ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 27. februar 2004 #44 Del Skrevet 27. februar 2004 Men igår' date=' to måneder (!) etterpå, kommer den ut av seg selv!!!!!![/quote'] TO MÅNEDER? :o :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. februar 2004 #45 Del Skrevet 27. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2004 #46 Del Skrevet 27. februar 2004 *grøss* :o Hva med å bruke bind???? Fytterakker`n... 2 mnd.?!?!? Noen jenter er bare så ekkle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2004 #47 Del Skrevet 27. februar 2004 I tenårene var det ei venninne som opplevde dette. Hun gikk til lege pga illeluktende utflod. Gjett om hun var flau da legen fortalte hvorfor. Og hun hadde hatt mye sex i den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 27. februar 2004 #48 Del Skrevet 27. februar 2004 Det må være tull. Har man mistanke om at man har en tampong inni seg som man ikke får ut skal man til GU eller legevakt umiddelbart. Forøvrig synes jeg det er håpløst at jenter kan være så svimete og slumsete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 27. februar 2004 #49 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg klarer simpelthen ikke å glemme en tampong for jeg går alltid og har det i bakhodet at den er der, man merker jo om man har noe der! Og bare tenk på alle bakteriene som samles i tampongen med blodet, tenk på faren med infeksjoner og andre uhumskheter, det er helst ikke deer man vil ha sånn! det er derfor man skal bytte såpass ofte, og ha en tampong i 2 måneder er jo livsfarlig! det er ikke akkuratt å ta hensyn og ansvar for sin egen kropp og helse.... høres fryktelig umodent ut syns jeg... æsj dere er ekle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 27. februar 2004 #50 Del Skrevet 27. februar 2004 Det må være tull. Har man mistanke om at man har en tampong inni seg som man ikke får ut skal man til GU eller legevakt umiddelbart. Ikke alle tør å gå til GU, vet du... hadde en venninne som opplevde akkurat det samme for noen år siden, og det tok visst ca. 2 mnd før hennes kom ut igjen også... og hun har fortsatt ikke vært hos legen, fordi hun ikke tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 27. februar 2004 #51 Del Skrevet 27. februar 2004 og hun har fortsatt ikke vært hos legen' date=' fordi hun ikke tør.[/quote'] Bli med henne da vel, vær en god venninne, støtt henne og vis henne at du bryr deg om henne såpass at du ikke vil at hun skal bli alvorlig syk- for det kan man bli, dette er ikke noe å spøke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 27. februar 2004 #52 Del Skrevet 27. februar 2004 Siden dette skjedde et halvår før jeg ble kjent med henne, vet jeg ikke hvor relevant det er i dag. Jeg tilbyr mine venner hjelp, men jeg tvinger dem ikke til å gjøre ting de ikke tør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønn Skrevet 28. februar 2004 #53 Del Skrevet 28. februar 2004 ikke kall meg ekkel. ikke kall meg ansvarsløs og umoden. Jeg var full "at the time" og var rett og slett ikke klar over at tampongen var der inne. Det er det man kaller et ærlig feilgrep, og ikke en bevisst, ansvarsløs handling. Det er et skille. et viktig et. For øvrig sa legen jeg snakket med at dette hendte ofte med folk. Jeg kan ikke huske at legen brukte ordet "svimete" eller "ekkel". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 28. februar 2004 #54 Del Skrevet 28. februar 2004 Jo å glemme en tampong i skjeden i to måneder vil jeg kalle uhygienisk, ekkelt, ansvarsløst og ikke rent lite ulekkert! Ikke en liten glipp! Og er du så full at du lar en mann komme til uten at du har den minste anelse om hva som er der fra før, vil jeg også kalle det litt uansvarlig ja.. men d var vel et helt annet tema... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 29. februar 2004 #55 Del Skrevet 29. februar 2004 Skjønner ikke hvordan man overhodet kan glemme det????? :o Måtte le litt og... Hvis man i tillegg har hatt sex med en tampong....da kan ikke den mannen hatt særlig "snadd" å skryte av... Unnskyld...men måtte bare si det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 29. februar 2004 #56 Del Skrevet 29. februar 2004 blir bare verre og verre det her :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 29. februar 2004 #57 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg stenger tråden, da det opprinnelige temaet er ferdig utdebattert. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg