Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2004 #21 Del Skrevet 20. februar 2004 :o HVA? Hvilken morsom del? :oops: Unnskyld Remy, fredag idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #22 Del Skrevet 20. februar 2004 :o HVA? Hvilken morsom del? :oops: Unnskyld Remy, fredag idag Oi, og jeg som trodde at jeg hadde vært for grov http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...8619&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #23 Del Skrevet 20. februar 2004 Det er mulig å glemme en tampong, og har du mistanker om det burde du oppsøke lege. Venter du for lenge setter deg infeksjon og du blir slått ut i febersvime og kan bli fryktelig syk. Dra til legen og få sjekket det ut du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 20. februar 2004 #24 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg kan bekrefte at dette er fullt mulig. Jeg har gjort det samme selv en gang. Hadde hatt en fuktig kveld på byen, og glemte rett og slett å ta ut ob'n da jeg la meg (hadde til og med sex). Dagen etter satte jeg inn en ny. Heldigvis begynnte jeg å tenke litt utover dagen. "Tok jeg den ut igår???" Ikke akkurat en behagelig opplevelse... :oops: Me too :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. februar 2004 #25 Del Skrevet 20. februar 2004 Nå overdriver du litt. TSS er en svært sjelden sykdom, og av de få tilfellene som opptrer er det bare omtrent 10% som skyldes tampongbruk. Med dagens moderne tamponger er dette svært uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 20. februar 2004 #26 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg vet ikke hva som er mest idiotisk: 1. Å glemme en tampong i skjeden. 2. Sitte på ræva foran PC'en inne på ett diskusjonsforum, med vond lukt og ubehag nedentil og lure på om man har glemt igjen en tampong i skjeden fremfor å ringe til GU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. februar 2004 #27 Del Skrevet 20. februar 2004 Ja, du får sagt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2004 #28 Del Skrevet 20. februar 2004 Det er ikke noen heksekunst å kjenne etter om det er noe i sjeden heller. Er det en tamong der dra den ut. Kanskje lukt problemet forsvinner. Hvor treig går det an å være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #29 Del Skrevet 20. februar 2004 Enig! Og som sagt, om lukta ikke forsvinner, oppsøk lege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polkadott Skrevet 20. februar 2004 #30 Del Skrevet 20. februar 2004 Ja det er sikkert mulig, men da er du max svimete må jeg si ! Og du...enten graver du fram den mulige tampongen på egenhånd, eller du ser til å komme deg avgårde til legen asap. Den ramler neppe ut av seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 20. februar 2004 #31 Del Skrevet 20. februar 2004 Dette var rart... 1. Jeg får ikke plass til to tamponger der inne. Skal de liksom ligge i høyden da?? 2. Jeg får ikke plass til en tampong OG en gutts edle deler der inne, den edle delen tar jo hele plassen bare den??! 3. Jeg klarer å stikke fingeren inn og kjenne etter om det finnes noe der. Er da ikke så langt opp???!!! 4. Jeg kunne heller aldri glemt en tampong der inne... er litt for hysterisk for det altså. 5. Tampongen har en tråd som henger ned og det er lett å merke den og å dra i den slik at tampongen kommer ut. Er det bare jeg som er extremt liten eller?? Skjønner ikke noe jeg, hvordan er det mulig å ikke vite om det er en tampong der inne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #32 Del Skrevet 20. februar 2004 Hehe.. Ikke alltid lett.. 8) Jeg stakk en gang tampongen inn feil vei så tampongen var i andre enden.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 22. februar 2004 #33 Del Skrevet 22. februar 2004 her er min historie..jeg og en x kom hjem litt "godfulle". ettersom jeg hadde mensen,valgte vi å kjøre brannbil. jeg gikk på badet,tok ut tampongen,vi hadde oss. -så ut på badet satte inn ny. voknet litt senere,var så kåte :kysse: ...ut på badet....eller?hmm inn med ut med?? ivertfall trodde jeg at jeg hadde tatt den ut før vi hadde sex på nytt,tråden var borte og i vår tilstand tenkte vi det var greit! hadde den der noen dager,følte det luktet vondt men den kom ut av seg selv når jeg satt på do og presset...ussjjjhh sett deg på do å press eller ta en tur til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2004 #34 Del Skrevet 22. februar 2004 Man kan glemme den. Hvis man glemmer den, og har samleie, kan den presses ganske langt inn og havne på tvers helt innerst. Dermed er den ikke lett å finne, og heller ikke lett å fjerne... Men dette må du få sjekka opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 22. februar 2004 #35 Del Skrevet 22. februar 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 23. februar 2004 #36 Del Skrevet 23. februar 2004 Det er muligt å glemme en tampong. FÅR EN INFEKSJON INNI DER KAN MAN MINSKE SJANGSEN FOR Å BLI GRAVID. 1-2-3-4 INFEKSJONER KAN GJØRE DEG STERIL. KOM DEG TIL LEGEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoName Skrevet 23. februar 2004 #37 Del Skrevet 23. februar 2004 Blir rett og slett ganske kvalm med tanken. At det er noen svimehuer som klarer å glemme tampongen så lenge at det faktiskt blir lukt. Ja så klart har jeg glemt å skifte noen ganger og den har vært der et par timer lenger enn den burde, men det er det ass ... !!!!! Få bena ned på jorda jenter og tenk litt mer på dere selv kanskje ? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 23. februar 2004 #38 Del Skrevet 23. februar 2004 Blir rett og slett ganske kvalm med tanken. At det er noen svimehuer som klarer å glemme tampongen så lenge at det faktiskt blir lukt. Ja så klart har jeg glemt å skifte noen ganger og den har vært der et par timer lenger enn den burde, men det er det ass ... !!!!! Få bena ned på jorda jenter og tenk litt mer på dere selv kanskje ? :-) Det er ikke alltid lett å huske hva man har der inne :oops: Er glad for at det er noen ærlige sjeler her og skjønner at det ikke bare er meg som er unormal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønn Skrevet 26. februar 2004 #39 Del Skrevet 26. februar 2004 hehe ja når man sier det som det er så må jeg vel tåle at noen kaller meg svimete - er litt enig i det. Men jeg var faktisk gaanske full da jeg glemte den igjen, trodde jeg hadde tatt den ut før :oops: fyllesexen, men tydeligvis bare skjøvet den lengre inn.....ussssj. Helt umulig å finne noen tampong, trodde den var ute. Bestile time just in case, med to ukers ventetid. Men igår, to måneder (!) etterpå, kommer den ut av seg selv!!!!!! Fulgt av en styyygg lukt.....usj, kanskje betennelse? Går på en antibiotika kur mot infeksjon, tror dere antibiotikaen kan hjelpe positivt i tilfelle betennelse i skjeden eller er det spesialantibiotika som brukes "der nede"?? Puh, for en flau i og ekkel historie.... Noen bedre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 26. februar 2004 #40 Del Skrevet 26. februar 2004 Unnskyld meg men hvor lite opplyst kan man bli, vet du ikke at dette er farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg