Gå til innhold

å glemme en tampong i skjeden...er det mulig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

har noen opplevd å glemme en tampong i skjeden? Jeg har etter siste mens opplevd en forferdelig lukt...men det går da ikke an at en tampong ligger i skjeden i ukersvis uten at man...ehh dør? har prøvd å lete men... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har noen opplevd å glemme en tampong i skjeden? Jeg har etter siste mens opplevd en forferdelig lukt...men det går da ikke an at en tampong ligger i skjeden i ukersvis uten at man...ehh dør? har prøvd å lete men... :o

Om du ikke finner den der så er den nok ikke der, men kan jo være greit å dra til legen og finne ut hva lukta kommer av. Alltid best å dra til legen selv om man ikke vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er det ikke noe som kalles tampongsyken også da, som kommer av slike ting?!

TSS - Toxic Shock Syndrome. Meget stygg sak, ofte dødelig, og i følge en rekke amerikanske nettsider er ca. halvparten av tilfellene hvert år relatert til tampongbruk.

Man bør ganske enkelt passe på å ikke gå for lenge med en tampong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

TSS - Toxic Shock Syndrome. Meget stygg sak, ofte dødelig, og i følge en rekke amerikanske nettsider er ca. halvparten av tilfellene hvert år relatert til tampongbruk.

Man bør ganske enkelt passe på å ikke gå for lenge med en tampong.

Det jeg syntes å huske.. Tenker alltid på det om jeg har gått litt for lenge med en. Lite sansynlig at man får det etter en time for lenge da men :-) Greit å ha det i bakhodet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære glemte den en gang. Den lå der minst en uke. Vi hadde også sex :ler:

Vi syntes sex`n var dårlig. Hun var tørr og noe var unormalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man tror at man har glemt noe, så kan det umulig være noe problem å kjenne etter selv. Såååå dyp kan da man umulig være til at man ikke får hele fingeren inn med litt innsats. Og den vil jo heller ikke skli inn i livmorhalsen.

Og det at dama til Jonny glemte den der inne i en uke .. Blir ganske så ufattelig for meg egentlig. At den ikke ble oppdaget før !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Tror nok man ville ha merket det om den lå der i mer enn et par dager. Har selv vært hos legen da jeg trodde jeg hadde glemt en tampong inne, men jeg tok visst feil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lukter det? Det kan være at du bare har fått ubalanse i ph verdien i underlivet etter sist mens... Kan være soppinnfeksjon. Prøv enten med Canesten eller Vivag. Går det ikke over da anbefaler jeg deg å dra til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare komme med en liten jeg også. En venninne etter en altfor fuktig kveld på byen kommer hjem og skal så fjerne tampongen. Da var det 2 stk der inne....   :roll:  :roll:  

Jeg kan bekrefte at dette er fullt mulig. Jeg har gjort det samme selv en gang. Hadde hatt en fuktig kveld på byen, og glemte rett og slett å ta ut ob'n da jeg la meg (hadde til og med sex). Dagen etter satte jeg inn en ny. Heldigvis begynnte jeg å tenke litt utover dagen. "Tok jeg den ut igår???" Ikke akkurat en behagelig opplevelse...

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg kan bekrefte at dette er fullt mulig. Jeg har gjort det samme selv en gang. Hadde hatt en fuktig kveld på byen, og glemte rett og slett å ta ut ob'n da jeg la meg (hadde til og med sex). Dagen etter satte jeg inn en ny. Heldigvis begynnte jeg å tenke litt utover dagen. "Tok jeg den ut igår???" Ikke akkurat en behagelig opplevelse...

:oops:

Men jeg skjønner ikke, ville ikke fyren ha merket at det var "noe" der inne? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...