Gå til innhold

Juleforumet!

Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh? <3 Hva betyr "navnet" ditt?

Men med søster mente jeg en som er akkurat like opptatt av jula som det du tydeligvis er. Så det hadde ikke noe med navnet å gjøre :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men med søster mente jeg en som er akkurat like opptatt av jula som det du tydeligvis er. Så det hadde ikke noe med navnet å gjøre :nisseblunk:

Ok :fnise: missforstod jeg :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt nedtelling på PC'n til første desember siden Januar, og gjett om jeg blir mobbet for det hele året! :fnise: Men nå er det bare 68 dager igjen! :danse: For meg starter forventningene egentlig allerede i september, og adventsfølelsen kommer allerede 1. november, når Halloween-pynten i butikkene er erstattet med julepynt. :nisselue:

Når første søndag i advent eller første desember kommer (spørs hvilken som kommer først) er det nesten jul for meg alt, da jeg synes julen blir alt for kort hvis jeg skal begynne den på juleaften :gave: Men julegavene kjøper jeg ikke før i desember, når alle gater og butikker er pyntet til jul og det spilles julemusikk i butikkene.

Jeg elsker til og med mørket og kulden :biggrin: Tror det er noe med kontrasten mellom kulden og mørket ute, og peisilden, juletreet og de varme fargene inne som gjør at jeg elsker juleatmosfæren så mye. Synes det første ett og ett halvt minuttet av denne scenen fra Lady og Landstrykeren illustrerer dette ganske godt :hjerte:

http://www.youtube.com/watch?v=hIqd0dwEBQw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og pakker inn julegaver nå ;)

Jeg elsker jul, men starter sjelden så tidlig, starter nå fordi jeg skal besøke familie neste uke og ikke skal hjem til jul i år. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg holder på å pusse opp leiligheten til jul, og ser på det som en liten julegave til meg selv.

Gleder meg til å gjøre julegaveinnkjøp når lommeboka fylles opp :nisseblunk::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg veeeldig til jul, men i år kan vi ikke planlegge noe som helst, da vi ikke vet når tid lillemann kommer til verden. Med termin 5 dager før julaften, så får vi bare ta denne julen her som den kommer! :-)

Men gleder meg veldig til julemusikk, julegaveshopping, masse tid med familien, god mat og julegodterier :) Julefilmer og rett og slett bare selve julestemninga! :-) - Og mest av alt, til vår lille julebaby kommer til verden! :hjerte:

Endret av Lillah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...