Gå til innhold

ZoeHart's PrøverDagbok <3


ZoeHart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syklus(s) dag nr 39! Ingen TR enda.

Har våknet 3 morgener på rad nå med masse luft i magen og menssmerter, så jeg har trodd TR var ankommet mange ganger denne uken!

Håper hun dukker opp snart, så vi kan begynne på "nytt" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! Fikk knall positiv EL-test idag! På ettermiddagsurin! Kjørte rett til en bensinstasjon og kjøpte 2 tester, tok en med en gang jeg kom hjem, men den var negativ :-(

Skal ta en i morgentidlig også, håperhåper! Men er superredd for å bli skuffa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ blendahvit test dessverre.. Tror kroppen min er helt i ulage, for da må vell dette bety at jeg har EL nå? Jwg er på dag 41 i syklusen min og teststreken var så sterk i går at teststreken nesten var svart! Men jeg er nok ikke gravid uansett, da vil jeg tro det hadde slått ut på en test nå :)

Forstår ingen verdens ting jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ blendahvit test dessverre.. Tror kroppen min er helt i ulage, for da må vell dette bety at jeg har EL nå? Jwg er på dag 41 i syklusen min og teststreken var så sterk i går at teststreken nesten var svart! Men jeg er nok ikke gravid uansett, da vil jeg tro det hadde slått ut på en test nå :)

Forstår ingen verdens ting jeg!

Hmm, kan det være at kroppen har prøvd og prøvd å slippe et egg, men ikke fått det til før nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan hende.. Har en dårlig følelse om at noe er galt med meg :( Skal tilfeldigvis til legen neste uke, så får snakke litt med han da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går fikk jeg endelig mensen på syklusdag 54!

Så da er det bare til å prøve igjen, var nok en veldig forsinket EL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer av og til, men skjer det flere ganger bør du gå til legen. Tror man kan få pergokur eller lignende hjelp da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oppdatering!

Jeg er nå på dag 23 i syklusen min, har ikke brukt el-tester så nå er det bare å vente å se.. Er ikke sikker på om EL har vært heller siden syklusene mine er så ustabile.

Ble veldig skuffa etter forrige gang så prøver å ikke tenke så mye på at vi prøver, derfor vil jeg nok ikke oppdatere her så veldig ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...