Gå til innhold

ZoeHart's PrøverDagbok <3


ZoeHart

Anbefalte innlegg

Det stemmer red bird! :)

Jeg lurer på om jeg bare skal vente å se om TR dukker opp denne gangen.. Men hvis jeg tester skal jeg oppdatere her

!

Og pyntestøv gratulerer så meget med spire i magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer red bird! :)

Jeg lurer på om jeg bare skal vente å se om TR dukker opp denne gangen.. Men hvis jeg tester skal jeg oppdatere her

!

Og pyntestøv gratulerer så meget med spire i magen :D

Tuuusen takk. Helt uvirkelig, men tør ikke slippe jubelen løs helt før 17. november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Twelve! :)

Og takk for lykkeønskinger :)

Nå er det 2 dager igjen til IKM! Har ingen tegn til verken graviditet eller TR, utenom en liten kvise, hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en EL-test, og den var nesten positiv, men ikke helt.. Har ett lite håp! Skulle lagt ut bilde hadde jeg visst hvordan :) Ikm er i morgen, men har kun 1 gravidtest igjen, så jeg skal prøve å teste med el-test på morgenurinpm ikke TR dukker opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en EL-test, og den var nesten positiv, men ikke helt.. Har ett lite håp! Skulle lagt ut bilde hadde jeg visst hvordan :) Ikm er i morgen, men har kun 1 gravidtest igjen, så jeg skal prøve å teste med el-test på morgenurinpm ikke TR dukker opp :D

For å legge ut bilde bruker "full editor" og se litt ned, det står det "legg ved filer". Browse datamaskinen, velg bilde og trykk "legg ved denne filen" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er dessverre ikke så veldig positive. For å være positive må streken være like sterk som, eller aller helst sterkere, enn kontrollstreken. Det LH-hormonet disse EL-testene måler har vi så og si hele tiden i urinen. Det er bare det at vi får en kraftig topp av det rett før eggløsning. Men, disse el-testene tror at HCG-hormonet (gravidhormonet) er det samme som LH-hormonet da de er veldig like. Derfor kan en få positiv test ved graviditet (men ikke alltid).

Jeg fikk knallpositiv EL-test da jeg var 12 DPO, men sånt varierer veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det er ikke det at jeg ikke tror du er gravid, jeg bare sier at disse EL-testene kan være noe forvirrende å bruke som graviditetstest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over det :) Jeg skrev jo at de ikke var positive, men nesten. De er mye sterkere enn de jeg pleier å ha nå i syklusen :)

TR er ikke kommet enda :-D hvis hun ikke kommer i løpet av kvelden så tar jeg g-testen i morgen ;)

Takk for svar pyntestøv! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over det :) Jeg skrev jo at de ikke var positive, men nesten. De er mye sterkere enn de jeg pleier å ha nå i syklusen :)

TR er ikke kommet enda :-D hvis hun ikke kommer i løpet av kvelden så tar jeg g-testen i morgen ;)

Takk for svar pyntestøv! <3

Ahh, jeg bruker å ha sånne tester etter EL skjønner du. Jeg glemmer helt at vi er individuelle på sånt. Ta en GT i morgen du. Gleder meg til svaret.

Har du noen symptomer så langt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være du har rett også, jeg har jo ikke brukt EL-tester i sååå mange sykluser, hehe. Men jeg lever i håpet!

Jeg har så å si ingen symptomer.. Ikke ømme bryster engang!! Noe jeg pleier å få 4-5 dager før tr. Kjenner det stikker litt eller kiler nede på magen av og til.. men er jo ikke godt å si hva det kommer av.

Hvordan går det med deg da? Mange symptomer du har nå som du er gravid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være du har rett også, jeg har jo ikke brukt EL-tester i sååå mange sykluser, hehe. Men jeg lever i håpet!

Jeg har så å si ingen symptomer.. Ikke ømme bryster engang!! Noe jeg pleier å få 4-5 dager før tr. Kjenner det stikker litt eller kiler nede på magen av og til.. men er jo ikke godt å si hva det kommer av.

Hvordan går det med deg da? Mange symptomer du har nå som du er gravid? :)

Noen har mange symptomer, andre har ingen. Det er rart hvor forskjellige vi er. Ta en titt i dagboka mi. Ramset nettopp opp en remse med symptomer. Er mest bare uopplagt, energiløs, med tunge, ømme bryster og en mage så oppblåst at den snart sprekker, hehe. Og jo, ingen mat frister. Er sulten som fy, men er lite som egentlig frister. Annet enn rett-i-koppen tomatsuppe. Det har vært godt i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet opp med menssmerter idag, så droppet hele testinga. TR har ennå ikke komt, men føler hun dukker i løpet av dagen :( Hadde egentlig en helt chill periode denne gangen, helt til det nærmet seg ikm, da steg jo håpet i været! Hehe.

Jaaaaja, vi har god tid! (NOT) haha! Vil det skal skje i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange dager med menssmerter som gravid. Er livmoren som utvider, og strekker, seg :) Ta en test om TR ikke dukker opp. Kanskje i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hvis TR ikke har dukket opp i løpet av kvelden tar jeg en test i morgen når jeg står opp! :)

Er menssmertene dine helt like de du får før TR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis TR ikke har dukket opp i løpet av kvelden tar jeg en test i morgen når jeg står opp! :)

Er menssmertene dine helt like de du får før TR?

Ja, det føltes som jeg skulle ha TR. I tillegg hadde jeg en del stikkinger nederst i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test :( da er det bare til å vente på TR.

Trodde ikke jeg skulle bli så skuffa som jeg faktiskt ble :(

Men, det er en nydelig dag med sol! Det hjelper litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test :( da er det bare til å vente på TR.

Trodde ikke jeg skulle bli så skuffa som jeg faktiskt ble :(

Men, det er en nydelig dag med sol! Det hjelper litt :)

Vet alt om hvor nedslående det er med negativ test, men tenk så glad du blir den dagen den er positiv? Da er alt annet glemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...