Gå til innhold

Det første ICSI forsøket

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Jeg har lyst til å fortelle om mitt første ICSI forsøk.

Jeg begynner fra den første dagen vi var i kontakt med Haugesund.

I midten av august var vi i Haugesund for å levere en spermaprøve og fikk beskjed at vi skulle få svar om ca 14 dager.

Brevet kom og resultatet fikk vi. Det var litt dårlige svømmere. Vi skulle tilbake i november til samtale og GU. Den dagen var vi veldig spente og alt gikk veldig bra. En dyktig lege og en meget dyktig sykepleier. Vi var tre par på samtalen. Vi fikk beskjed om å ringe ved neste mens og det gjorde jeg. Men pga litt ventetid så fikk jeg beskjed om å ringe ved neste mens igjen.

I begynnelsen av januar så kom mensen og jeg fikk vite når jeg skulle starte på medisinen. Den 24 januar tok jeg min første spray og det har dratt med seg litt bivirkninger. Hodepine, trøtthet, hetetokter og litt humørsvingninger.

Den 11 februar startet jeg på sprøyte og det gikk over all forventning. I dag er det siste sprøyte dag og jeg føler meg helt rar i magen. Oppblåst og et slags trykk i underlivet. Har også hatt litt slim fra underlivet i dag og fikk beskjed fra sykehuset at det var ghelt normalt. I morgen skal jeg på ultralyd og er så spent.

I neste uke er det egguthenting og inn igjen med befruktet egg.

Jeg vet at dette er første forsøket, men håper allikevel at det klaffer på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til.

Håper det går bra for dere.

Hva vil dere gjøre dersom dere ikke lykkes på noen av forsøkene?

Har dere snakket om adopsjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper egguttak og tilbakesetting har gått bra, og at du nå er over i ruge fasen. :rosasmil:

Vil ønske deg lykke til videre, og håper det holder med dette ene forsøket (før eventuelle søsken forsøk). :wink:

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Krysser fingrene for deg og håper at alle gode ting er en.

Jeg hadde mitt første ICSI-forsøk i januar og er nå 10+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...