AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #1 Del Skrevet 30. august 2012 Noen som har søkt opp for aap mens de gikk på skolen? er sykmeldt nå mens jeg går på skolen men legen min har søkt opp aap for meg mens jeg begynte på skolen forrige uka.. er litt nervøs på at nav ikke tar meg på alvor siden jeg prøver alt for å få i meg studiekompetanse ... så får dere som fikk det innvilget hvor langt tid tok det? måtte du på møte med nav? Anonym poster: 6c26214d78e3f15115296c4da9d92832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 30. august 2012 #2 Del Skrevet 30. august 2012 Min erfaring meg AAP er igjennom andre, men ja, de måtte møte med NAV. De fikk innvilget AAP før de begynte å studere, og fikk det videre under studiet for omskolering. Oppfyller du rettighetene til AAP, noe legen din kan dokumentere, tror jeg nok du vil få det innvilget uansett om du skal studere eller ikke. Hvis ikke, tror jeg du må søke om lån som alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2012 #3 Del Skrevet 31. august 2012 skalselvfølgelig søke opp lån om jeg ikke får det innvillget. men jeg har protese i hofta som gjør at jeg ikke kan fortsette i jobben min(yrket jeg har utdannet meg i) Anonym poster: 6c26214d78e3f15115296c4da9d92832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå