Gå til innhold

Hvor viktig er det for deg....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff da, jeg reiser til Tyrkia, alene, uten min mann, i to uker, vi må jo ha enorme problemer. :roll:

Nei, for meg er det virkelig ikke viktig at mannen har mange venner.

Mvh Yvonne :heiajente:

Som vanlig er det forskjell på regel og unntak.

Men hvis dette er, eller blir, regel; så bør du begynne å tenke igjennom hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ok da fårstår jeg at det ble litt kluss, som sagt jeg snakket ikke om deg, men jeg ønsker meg av en kar at han ikke blir skremt i sitt eget selskap om du forstår, han må ikke være så avhengi av verken venner eller meg at han ikke kan tåle en kveld alene.

Jeg skjønner hva du mener når du sier at det er enklere å skaffe seg venner eller få en bekjenskapskrets om typen har et større nettverk så det har du helt rett i og jeg ser selvsagt det poenget.

Men nå er det spaghetti og vin så får diskusjonen gå sin gang, jeg har iallefall fått sagt mitt om at jeg heller ønsker meg en fyr med få gode venner enn flust av folk og alltid skal være på farten og ikke trives i eget selskap, ikke for noe annet enn at jeg har opplevd at det blir slitsomt i lengden å være med slike mennesker. Og å ha en fyr som tapper meg for energi er jo ikke idielt.

Ja jeg er enig der. jeg har ikke behov for en som har en hel haug med venner, men jeg ville vært skeptisk om han ikke hadde noen i det hele tatt.

Skrevet

Som vanlig er det forskjell på regel og unntak.

Men hvis dette er, eller blir, regel; så bør du begynne å tenke igjennom hvorfor.

Åh, vi reiser mye sammen og hver for oss. Om det er en regel eller et unntak er jammen ikke godt å si. Vi bor til og med fra hverandre selv om vi er gift. Hvorfor? Fordi vi har det knakende godt på den måten. ;)

Skrevet

Jeg er i et forhold der min kjære har få venner og de er langt borte. Det er ikke noen ønskesituasjon, for det tærer litt på forholdet at vi er så mye sammen.

Jeg skjønner jo at han trenger noen venner jeg og, og det gjør litt vondt at han er litt ensom i det tilfellet.

Skrevet

Åh, vi reiser mye sammen og hver for oss. Om det er en regel eller et unntak er jammen ikke godt å si. Vi bor til og med fra hverandre selv om vi er gift. Hvorfor? Fordi vi har det knakende godt på den måten. ;)

Ja, folk er selvfølgelig forskjellige, og alt har sine fordeler og sine ulemper.

Men jeg tror ikke mange klarer å få det til å fungere med et avstandsforhold over lengre tid.

På den annen side så får jo ikke folk det til å fungere over tid når de bor og lever i sammen heller.

Skrevet (endret)

Ja, folk er selvfølgelig forskjellige, og alt har sine fordeler og sine ulemper.

Men jeg tror ikke mange klarer å få det til å fungere med et avstandsforhold over lengre tid.

På den annen side så får jo ikke folk det til å fungere over tid når de bor og lever i sammen heller.

Vel, nå er ikke vi et avstandsforhold heller altså, vi bor nesten rett ved siden av hverandre. Vel, 20-25 min gange for å være korrekt.

Endret av Yvonne
Skrevet

Vel, nå er ikke vi et avstandsforhold heller altså, vi bor nesten rett ved siden av hverandre. Vel, 20-25 min gange for å være korrekt.

Særbo blir ihvertfall dyrere og mindre effektivt i lengden.

Men særbo har sine fordeler det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...