mammamora90 Skrevet 31. august 2012 #21 Skrevet 31. august 2012 Har egentlig ikke så mye å si for meg, bare han ikke blir veldig kvelendes. Men eneste jeg har opplevd som kvelendes var en med mange venner, så det trenger ikke ha så veldig mye å si.
kristian82 Skrevet 31. august 2012 #22 Skrevet 31. august 2012 ...at din date/kjæreste har mange venner? Anonym poster: 58002c1d20430cd409b867d7e0727bbd Spiller ingen rolle.
Lizbeth Skrevet 31. august 2012 #24 Skrevet 31. august 2012 Jeg syns det er viktig at kjæresten min har venner, det må jeg jo si Jeg er en sosial person selv, så at kjæresten min også er det er viktig for meg Heldigvis er han jo det, så!
Gjest BettyBoop Skrevet 31. august 2012 #25 Skrevet 31. august 2012 ...at din date/kjæreste har mange venner? Anonym poster: 58002c1d20430cd409b867d7e0727bbd Ikke viktig at han har så himla mange men han må ha noen, og de må være gode venner, ikke bare noen han henger med for å ha noen å finne på med, som han egentlig ikke liker.
Gjest BettyBoop Skrevet 31. august 2012 #26 Skrevet 31. august 2012 Har egentlig ikke så mye å si for meg, bare han ikke blir veldig kvelendes. Men eneste jeg har opplevd som kvelendes var en med mange venner, så det trenger ikke ha så veldig mye å si. Jeg vil iallefall ikke ha en type jeg får dårlig samvittighet ovenfor dersom jeg skal være med på jentekveld eller noe. Vil vite at han også har noen slik at han slipper å sitte alene.
skreppamedleppa Skrevet 31. august 2012 #27 Skrevet 31. august 2012 For min del ønsker jeg ikke en mann som har et ekstremt sosialt nettverk og ønsker å dra meg med på all slags mulige sosiale tilstelninger og at hans enorme sosiale nettverk skal bli mitt, og forventer at jeg skal være kjempe sosial slik det ofte blir med en som har mange venner. Jeg er ikke kjempe sosial selv men mer en introvert dame og liker meg med det, og derfor kan det være slitsomt om kjæresten ønsker jeg skal være med her og der for å møte flust av mennesker. Det vil ikke si at jeg ikke ønsker at han har venner eller at jeg skal kvele han og det bare skal være meg og han, tvert derimot man bør være selvstendige nok til å ikke freake ut om jeg har en vennekveld eller skal noe. Men heller 1-4 gode venner enn 50 eller 0.
Gjest Raindrops Skrevet 31. august 2012 #28 Skrevet 31. august 2012 Det viktigste uansett hvor mange venner han har er jo at han trives med det. Hvis han ikke har en eneste venn og synes det er helt greit så skal ikke jeg tvinge på noen sosialt samvær. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 31. august 2012 #29 Skrevet 31. august 2012 Det viktigste uansett hvor mange venner han har er jo at han trives med det. Hvis han ikke har en eneste venn og synes det er helt greit så skal ikke jeg tvinge på noen sosialt samvær. jeg hadde vært skeptisk til en som ikke ønsket å ha venner. Da forteller det meg at han har problemer med andre mennesker.
Gjest Raindrops Skrevet 31. august 2012 #30 Skrevet 31. august 2012 jeg hadde vært skeptisk til en som ikke ønsket å ha venner. Da forteller det meg at han har problemer med andre mennesker. Så lenge han ikke har problemer med meg så er det egentlig greit. Dessuten er jeg ganske asosial selv så jeg legger ikke stort i det. Men jeg har aldri møtt noen som ikke har en eneste venn, jeg tror det skal en del til å bli kjent med noen som er slik, det sier seg vel litt selv også :gjeiper: 1
skreppamedleppa Skrevet 31. august 2012 #31 Skrevet 31. august 2012 Noen er extrovert andre introvert, det må ikke bety at en mangler sosiale antenner eller har problemer med sosiale situasjoner, det handler jo bare om i hvilken situasjoner en henter energi fra. Noen liker seg med flust av mennesker rundt seg og noen ikke. Jeg f.eks hadde vært mer skeptisk til en mann som ikke hadde klart å vært alene og måtte ha noen rundt seg til en hver tid, om en skal bruke din psykologiske teori BB så kan det tyde på at han problemer med seg selv. Men jeg er enig med Raindrops, det viktigste er at han trives med sin sosiale situasjon selv, enten det er slik eller slik, (så lenge han respekterer mine grenser som sagt)
Gjest BettyBoop Skrevet 31. august 2012 #32 Skrevet 31. august 2012 (endret) Noen er extrovert andre introvert, det må ikke bety at en mangler sosiale antenner eller har problemer med sosiale situasjoner, det handler jo bare om i hvilken situasjoner en henter energi fra. Noen liker seg med flust av mennesker rundt seg og noen ikke. Jeg f.eks hadde vært mer skeptisk til en mann som ikke hadde klart å vært alene og måtte ha noen rundt seg til en hver tid, om en skal bruke din psykologiske teori BB så kan det tyde på at han problemer med seg selv. Men jeg er enig med Raindrops, det viktigste er at han trives med sin sosiale situasjon selv, enten det er slik eller slik, (så lenge han respekterer mine grenser som sagt) Er jo mulig å ha en mellomting da. man trenger ikke velge mellom en einstøing eller en som har hundre venner Endret 31. august 2012 av BettyBoop
Gjest BettyBoop Skrevet 31. august 2012 #34 Skrevet 31. august 2012 Noen er extrovert andre introvert, det må ikke bety at en mangler sosiale antenner eller har problemer med sosiale situasjoner, det handler jo bare om i hvilken situasjoner en henter energi fra. Noen liker seg med flust av mennesker rundt seg og noen ikke. Jeg f.eks hadde vært mer skeptisk til en mann som ikke hadde klart å vært alene og måtte ha noen rundt seg til en hver tid, om en skal bruke din psykologiske teori BB så kan det tyde på at han problemer med seg selv. Men jeg er enig med Raindrops, det viktigste er at han trives med sin sosiale situasjon selv, enten det er slik eller slik, (så lenge han respekterer mine grenser som sagt) HÆ? Jeg snakket om mennesker som ikke ville ha NOEN venner. Ikke EN engang. Det er jo ikke normalt i den grad mennesker er et flokkdyr og er faktisk avhengige av å ha NOEN rundt seg. Det er forskjell på å ha få venner og absolutt ingen venner, og bare fordi jeg sier det er rart å ønske å ha null venner så er det noe galt med meg? Hallo!!!
VanDeKamp Skrevet 31. august 2012 #35 Skrevet 31. august 2012 Så lenge hun har en venn, som er god, så går det bra.
skreppamedleppa Skrevet 31. august 2012 #36 Skrevet 31. august 2012 HÆ? Jeg snakket om mennesker som ikke ville ha NOEN venner. Ikke EN engang. Det er jo ikke normalt i den grad mennesker er et flokkdyr og er faktisk avhengige av å ha NOEN rundt seg. Det er forskjell på å ha få venner og absolutt ingen venner, og bare fordi jeg sier det er rart å ønske å ha null venner så er det noe galt med meg? Hallo!!! Så så, hvor har jeg skrevet at det er noe galt med deg?? Jeg har bare skrevet at mennesker er forskjellige noe som bør respekteres, og har forskjellige behov for sosial kontakt som ikke er noe nytt og bør derfor ikke komme som et sjokk for deg. Trenger ikke sitere meg to ganger og påstå jeg har skrevet at du er unormal fordi om.
Gjest BettyBoop Skrevet 31. august 2012 #37 Skrevet 31. august 2012 Så så, hvor har jeg skrevet at det er noe galt med deg?? Jeg har bare skrevet at mennesker er forskjellige noe som bør respekteres, og har forskjellige behov for sosial kontakt som ikke er noe nytt og bør derfor ikke komme som et sjokk for deg. Trenger ikke sitere meg to ganger og påstå jeg har skrevet at du er unormal fordi om. sorry leste feil. trodde det var meg du snakka om. Men for å tenke litt egoistisk. om jeg flytta til en ny plass og kjente ingen og fikk meg kjæreste så hadde det vært mer hensiktsmessig for meg og lettere for meg å å nye venner om jeg kunne funnet de via han. just saying.
skreppamedleppa Skrevet 31. august 2012 #38 Skrevet 31. august 2012 sorry leste feil. trodde det var meg du snakka om. Men for å tenke litt egoistisk. om jeg flytta til en ny plass og kjente ingen og fikk meg kjæreste så hadde det vært mer hensiktsmessig for meg og lettere for meg å å nye venner om jeg kunne funnet de via han. just saying. Ok da fårstår jeg at det ble litt kluss, som sagt jeg snakket ikke om deg, men jeg ønsker meg av en kar at han ikke blir skremt i sitt eget selskap om du forstår, han må ikke være så avhengi av verken venner eller meg at han ikke kan tåle en kveld alene. Jeg skjønner hva du mener når du sier at det er enklere å skaffe seg venner eller få en bekjenskapskrets om typen har et større nettverk så det har du helt rett i og jeg ser selvsagt det poenget. Men nå er det spaghetti og vin så får diskusjonen gå sin gang, jeg har iallefall fått sagt mitt om at jeg heller ønsker meg en fyr med få gode venner enn flust av folk og alltid skal være på farten og ikke trives i eget selskap, ikke for noe annet enn at jeg har opplevd at det blir slitsomt i lengden å være med slike mennesker. Og å ha en fyr som tapper meg for energi er jo ikke idielt. 1
Anglofil Skrevet 31. august 2012 #39 Skrevet 31. august 2012 Det er helt normalt at paret er mye i sammen. Det er når man gjør lite eller ingenting i sammen at det blir/er problemer. F.eks er ikke det å feriere hver for seg noe sunnhetstegn. Huff da, jeg reiser til Tyrkia, alene, uten min mann, i to uker, vi må jo ha enorme problemer. Nei, for meg er det virkelig ikke viktig at mannen har mange venner. Mvh Yvonne
-stina Skrevet 31. august 2012 #40 Skrevet 31. august 2012 Ikke viktig i det hele tatt. Vil mye heller ha en kjæreste som har noen få gode venner og som setter meg først, enn en som har hundrevis av venner og alltid er på farten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå