Gå til innhold

Hvor viktig er det for deg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at din date/kjæreste har mange venner?

Anonym poster: 58002c1d20430cd409b867d7e0727bbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig viktig at han har mange, men i allefall èn god kompis :) Sånn at han ikke bare blir sittende hjemme og sture i veggen.

Anonym poster: 0f7741c8cf2f069f19d8e0c3e5609c20

Skrevet

Det som er viktig er at kjæresten ikke har dårlige venner.

Altså folk som lager problemer og har dårlig innflytelse.

• Liker 6
Gjest Stronger
Skrevet

Helt enig med steinar40! For meg er det ikke viktig i det hele tatt at han har mange venner, derimot er det viktig at de vennene han har er ordentlige folk.

Skrevet

Har ikke tenkt over det før, men det spiller da vel ingen rolle? Er jo kanskje viktig at han har noen da, så han ikke blir helt avhengig av meg, men om han har 5 venner eller om han har 100 er ikke så viktig!

Skrevet (endret)

Ikke viktig.

Hun må absolutt ha venner, men heller noen få svært nære gode venner enn titalls dårlige venner. Kvalitet over kvantitet.

Endret av Medlem
Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke viktig med mange venner, men det er greit om han har iallefall én venn :gjeiper:

Gjest Lurifix
Skrevet

Er viktig at hun har noen venninner så jeg kan gjøre henne litt flau foran de og sånt. :icon_lol::lur::twisted:

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er utrolig slitsomt å være i en kjæresterelasjon med noen som ikke har et eget sosialt nettverk. I alle fall føler jeg at disse mennene ofte blir kvelende, fordi de ønsker å tilbringe så innmari mye tid med damen sin.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er utrolig slitsomt å være i en kjæresterelasjon med noen som ikke har et eget sosialt nettverk. I alle fall føler jeg at disse mennene ofte blir kvelende, fordi de ønsker å tilbringe så innmari mye tid med damen sin.

Det er helt normalt at paret er mye i sammen.

Det er når man gjør lite eller ingenting i sammen at det blir/er problemer.

F.eks er ikke det å feriere hver for seg noe sunnhetstegn.

Endret av Steinar40
Skrevet

Spiller ingen rolle for meg, bare han trives med seg selv, sitt...og meg. :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er helt normalt at paret er mye i sammen.

Det er når man gjør lite eller ingenting i sammen at det blir/er problemer.

F.eks er ikke det å feriere hver for seg noe sunnhetstegn.

Du synes det. Jeg synes ikke. Synes du det er litt vanskelig at jeg mener noe annet enn deg?

• Liker 1
Skrevet

Du synes det. Jeg synes ikke. Synes du det er litt vanskelig at jeg mener noe annet enn deg?

Ja liker ikke det noe særlig.

Skrevet

Antallet er jo ikke så viktig, men foreretrekker jo at hun har et nettverk av noe slag. Det er jo ikke så sunt å bli helt avhengig av partneren sin, dessuten er det jo også hyggelig å mingle forskjellige vennegrupper iblant, noe man ikke har muligheten til hvis den andre ikke har venner.

Skrevet

kunne ikke brydd meg mindre så lenge jenta trivdes.

dette med at venneløse kjærester er mer klengete tror jeg ikke stemmer. kommer nok mer an på hvor glade de er i kjæresten. har i hvertfall sett nok av svært sosiale mennesker som ender med å tilbringe all tid med kjæresten, og omvendt venneløse som føler at de må ha puserom fra kjæresten. og med mindre man er arbeidsløs så har man ganske mye annet å gjøre. er man student, med deltidsjobb og medlem i et par studentaktiviteter så tar det tid, samme om man har fulltidsjobb, barn, og trener.

Anonym poster: 77c1a2a678a461d4393f8b8821c068a9

• Liker 2
Skrevet

Generelt sett er dette det store problemet i alle menneskelige relasjoner.

Altså når folk ikke mener det samme.

Skrevet

Det har vel ikke noe å si så lenge du ikke har tenkt å gifte deg med TIdssone?

Skrevet (endret)

Det har vel ikke noe å si så lenge du ikke har tenkt å gifte deg med TIdssone?

Det kommer helt an på hvilken rolle den andre personen har.

Hvis f.eks en sjef bestemmer noe som ikke er til min fordel, så har det noe å si.

Hvis f.eks statsministeren er med på å bestemme noe som ikke er til min fordel, så har det noe å si.

Endret av Steinar40
Skrevet

Nei, og at du og Tidssone ikke er enige har jo ikke noe å si.

Skrevet

Nei, og at du og Tidssone ikke er enige har jo ikke noe å si.

Det stemmer. Har noen sagt at det betyr noe? :smoke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...