AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #1 Del Skrevet 30. august 2012 jeg bare begynner å bli veldig glad i ham, som en venn? I dunno as. Gått i samme klasse gjennom hele vgs, alltid hatt god kontakt fra første stund, lik humor og interesser og har det alltid gøy når vi er sammen. I det siste har jeg blitt mer glad i ham... på en litt annerledes måte, føler jeg. Sånn som i dag har jeg tenkt på ham nesten hele tiden... Etter at venninnene mine spurte hvem jeg ville gå på russeballet med... Han var den første jeg tenkte på.. Herregud :// Tror egentlig ikke det er han som er den rette for meg, fordi drømmegutten min har alltid sett annerledes ut i hodet mitt... Så... Tror dere at jeg virkelig begynner å like like ham, eller er det mulig jeg bare har blitt mere glad i ham som en venn? Skal jeg gjøre noe med dette eller bare lene meg tilbake og ta det som det kommer? Anonym poster: 07410eb053c1dda1e4f7ec06ade41654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #2 Del Skrevet 30. august 2012 Ta det som det kommer du Anonym poster: 07410eb053c1dda1e4f7ec06ade41654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå