Gå til innhold

nye briller - mulighet for å gå tilbake og få dem rettet?

kari87

Anbefalte innlegg

hei. jeg var avsted og fikk nye briller i dag. Nå når jeg har gått med dem noen timer merker jeg at den er strammere i den ene siden fra øyekroken og bak mot øret, og dette har allerede begynt å irritere meg. er dette noe de kan fikse i butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de kan tilpasse brillene dine på nytt :) Vært og fått mine strammet flere ganger, de blir ''slappe'' med tiden :P

Anonym poster: e80d12314967870163f6d18e09d9a9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan du gjøre i de fleste brillebutikker, uavhengig om du har kjøpt dem der eller ikke - og jeg har ikke hørt om noen som tar seg betalt for det :).

Edit: Så nå litt seinere at jeg hadde glemt et ganske vesentlig 'ikke' inni posten min

Endret av Noteknekk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå til en hvilken som helst optikerforretning og få de justert - uavhengig om du har kjøpt dem der eller ikke. Det er gratis (ihvertfall hos de aller fleste) og blir sett på som en del av servicen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg kjøpte briller var jeg tilbake 5 (!) ganger for å regulere her og der.... :sjenert: Ga meg ikke før jeg var helt fornøy. Og de var like hyggelige og hjelpsomme hver gang.

Selvfølgelig drar du tilbake. Det at brillene sitter godt, noe man først merker når man har gått litt med dem, er en del av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...