Gå til innhold

Dum som et brød, men pulbar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så... - Hva du egentlig sier, er at ingen med hjerne faller for deg?

Jeg tenkte det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt satt ut av TS sitt menneskesyn...For en ekkel tankegang...

Kunne aldri falt meg inn å ha sex med en som jeg har så dårlige tanker om..

Anonym poster: 21c740eeb10a642a03beee9fdbf40f7e

Enig.

Hadde TS vært mann som snakket slik om en kvinne han pulte på, SÅ hadde nok pipa fått en annen lyd her!

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Enig.

Hadde TS vært mann som snakket slik om en kvinne han pulte på, SÅ hadde nok pipa fått en annen lyd her!

Pipa har jo en annen lyd her.

• Liker 1
Skrevet

Er vi? Delfiner danner vel grupper, sloss og gjengvoldtar. Andre dyr viser også lignende oppførsel. Det er bare tull at mennesker er så mye verre enn alt annet.

Nei, det er ikke bare tull.

Mennesket er det verste skadedyret denne planeten har sett.

Skrevet

Nei, det er ikke bare tull.

Mennesket er det verste skadedyret denne planeten har sett.

Kun fordi vi har tilgang til teknologi.

Skrevet

Hva legger du i det å være kul jente? Jeg er sikkert ikke kul, men søt og hyggelig. Hos en mann ser jeg egentlig ikke etter om han er kul, tror jeg, men om han er litt interessant, om han har sitt eget syn på ting og ikke bare følger strømmen hele tiden. Men kanskje det er å være kul? :)

Anonym poster: a94f5913ea93d6bbb8fdfb45fbc2d2d8

I denne sammenhengen betyr kul at man er en morsom, humoristisk person.

Det er få jenter som sier og gjør morsomme ting, og tør å drite seg skikkelig ut.

Var det en forståelig forklaring? :)

Skrevet

Kun fordi vi har tilgang til teknologi.

Fordi vi er altfor mange og fordi vi har teknologi (maskiner), ja.

Skrevet

I denne sammenhengen betyr kul at man er en morsom, humoristisk person.

Det er få jenter som sier og gjør morsomme ting, og tør å drite seg skikkelig ut.

Var det en forståelig forklaring? :)

Men slike kvinner vil jo ikke menn ha, de vil ha den der blondinen som de kan imponere kameratene sine med. De kule jentene er greie å ha som venninner, diskutere med på pubrunder og diverse (mens dama sitter der stille og hører på og forstår intet), men ilag med en av dem? Niks, unge fyrer er ikke interessert i kule damer, de blir en trussel, rett og slett.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vet du at menn ikke vil ha slike damer, gjest?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du at menn ikke vil ha slike damer, gjest?

Harald Eia snakker om det her.

Skrevet

Uuuuh... hæh?

Har du lest linken?

Ja, kommentarfeltet også.
Skrevet

Så kilden din er et menneske som filosoferer rundt hvordan et lite del av studiemiljøet var for tredve år siden?

Fascinerende.

• Liker 1
Skrevet

Så kilden din er et menneske som filosoferer rundt hvordan et lite del av studiemiljøet var for tredve år siden?

Fascinerende.

Stundentermiljø og menn har virkelig ikke forandret seg så stort siden 93.

Skrevet

Stundentermiljø og menn har virkelig ikke forandret seg så stort siden 93.

Det kan så være, men en person personlige erfaringer og tanker om andre mennesker interne prosesser, er virkelig ikke en kilde.

• Liker 1
Skrevet

Det kan så være, men en person personlige erfaringer og tanker om andre mennesker interne prosesser, er virkelig ikke en kilde.

Vel, Ymes holdning og innlegg minnet meg sterkt om den bloggposten der, ergo jeg la den inn. Slike som ham har virkelig noe å lære om kvinner og kulhet.
Skrevet

Vel, Ymes holdning og innlegg minnet meg sterkt om den bloggposten der, ergo jeg la den inn. Slike som ham har virkelig noe å lære om kvinner og kulhet.

Hva har han egentlig å lære? At han må slutte å motarbeide dine definisjoner på hvordan verden er?

Yme liker kule jenter og vil bli i lag med dem. Jeg liker kule jenter og vil bli i lag med dem. Synes både han og jeg har lært nok om kvinner og kulhet.

• Liker 2
Skrevet

Hva har han egentlig å lære? At han må slutte å motarbeide dine definisjoner på hvordan verden er?

Yme liker kule jenter og vil bli i lag med dem. Jeg liker kule jenter og vil bli i lag med dem. Synes både han og jeg har lært nok om kvinner og kulhet.

Tror vi renner rundt med veldig forskjellige forestillinger om hva en kul jente er, noe den bloggposten beskriver. Og jeg tror ikke dere to ville klart en av dem. De hadde blitt for sterke for dere, rett og slett.

Skrevet

Men slike kvinner vil jo ikke menn ha, de vil ha den der blondinen som de kan imponere kameratene sine med. De kule jentene er greie å ha som venninner, diskutere med på pubrunder og diverse (mens dama sitter der stille og hører på og forstår intet), men ilag med en av dem? Niks, unge fyrer er ikke interessert i kule damer, de blir en trussel, rett og slett.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Du trenger å bli litt mer selektiv med hva slags menn du omgåes.

Skrevet

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Du trenger å bli litt mer selektiv med hva slags menn du omgåes.

Kjenner du kameratene mine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...