Yme Skrevet 30. august 2012 #21 Skrevet 30. august 2012 jeg ble lei av å ha sånne kvinner, fordi de fikk meg til å føle meg idiot etterhvert. og, skrekkscenariet; hva om puppemonsteret ble gravid? hell no. Det som er litt trist, er at de få kule damene som finnes, stort sett er opptatt etter videregående, så hva gjør man da? Det finnes nok av hyggelige, og søte jenter, selvfølgelig, men de er veldig sjeldent kule.
TheHairyToothfairy Skrevet 30. august 2012 #23 Skrevet 30. august 2012 Det som er litt trist, er at de få kule damene som finnes, stort sett er opptatt etter videregående, så hva gjør man da? Det finnes nok av hyggelige, og søte jenter, selvfølgelig, men de er veldig sjeldent kule. Neishda, finnes mye hyggelige og single kvinner. Viser de interesse, så er ikke et forhold noe som stopper meg med mindre de er gift og/eller har familie. Jeg er skummelt sjarmerende.
Yme Skrevet 30. august 2012 #24 Skrevet 30. august 2012 Neishda, finnes mye hyggelige og single kvinner. Viser de interesse, så er ikke et forhold noe som stopper meg med mindre de er gift og/eller har familie. Jeg er skummelt sjarmerende. Hyggelige, men ikke kule. Det er stoooor forskjell på det, min gode mann. 2
Gjest Raindrops Skrevet 30. august 2012 #25 Skrevet 30. august 2012 Jeg tror aldri jeg har pult noen som er direkte dum, selv om de personlighetsmessig ikke alltid har vært kjærestemateriale. Men blir jeg først kåt på noen så er det noe mentalt som tiltrekker meg også, hvis ikke så blir det bare ikke bra sex, og jeg orker ikke kaste bort tid på dårlig sex. Det er absolutt ikke nok å se bra ut. 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #26 Skrevet 30. august 2012 Jeg har hatt flere sånne elskere og har også en nå. Enig med ts i at det er en kjempebra løsning. Jeg er ikke interessert i forhold, men vil jo gjerne ha et sexliv likevel, så da er en sånn elsker ideell Anonym poster: 5141f8949db0ed5892d16b789cb1ec1f
Albatroz Skrevet 30. august 2012 #27 Skrevet 30. august 2012 Faktisk så er det mentale mye viktigere, det er det som er avgjørende for at jeg skal være tiltrukket av noen. Jeg kan ikke tenke meg å ha sex med en som jeg ikke liker personlighetsmessig. 1
Silfen Skrevet 30. august 2012 #28 Skrevet 30. august 2012 Så du kan ikke like mennesker som ikke er fullt så smarte? Greit når det er snakk om forhold, men sex? Så må de altså ha høyere utdanning, like opera eller hva nå man mener må til for at et menneske skal være smart? Greit nok at når det gjelder TS sitt eksempel så hadde verken hennes type ville hatt sex med meg eller jeg sex med han, men jeg tror definitivt det går an å være mindre smart på måter der jeg også kunne like personen i en seksuell setting.
Albatroz Skrevet 30. august 2012 #29 Skrevet 30. august 2012 er det meg du skriver til? Så du kan ikke like mennesker som ikke er fullt så smarte? Greit når det er snakk om forhold, men sex? Så må de altså ha høyere utdanning, like opera eller hva nå man mener må til for at et menneske skal være smart? Greit nok at når det gjelder TS sitt eksempel så hadde verken hennes type ville hatt sex med meg eller jeg sex med han, men jeg tror definitivt det går an å være mindre smart på måter der jeg også kunne like personen i en seksuell setting. er det meg du skriver til?
Gjest Purple Haze Skrevet 30. august 2012 #30 Skrevet 30. august 2012 Hvordan blir du idiot av å ha dum elsker? Det er jo en SOS = Seksuelt overførbar stupiditet. 1
Silfen Skrevet 30. august 2012 #31 Skrevet 30. august 2012 Ah, det burde jeg ha skjønt. Kanskje man får silikon i blodet og blir litt tett også.
waco Skrevet 30. august 2012 #32 Skrevet 30. august 2012 Det og ligge med en man ser ned på er ikke så uvanlig som dere skulle tro. Særlig kvinner finner det interessant og nedverdigende seg selv med og bli fornedret av en man selv fornedrer. Det pirrer hovmodigheten littegranne og gir et løft for selvbildet. Å pule forakten, har dere forsøkt det noen gang? 3
Steinar40 Skrevet 30. august 2012 #33 Skrevet 30. august 2012 Det og ligge med en man ser ned på er ikke så uvanlig som dere skulle tro. Særlig kvinner finner det interessant og nedverdigende seg selv med og bli fornedret av en man selv fornedrer. Det pirrer hovmodigheten littegranne og gir et løft for selvbildet. Å pule forakten, har dere forsøkt det noen gang? Tror nok dette er betydelig vanligere hos menn, waco. Typisk skjer dette i offensive krigssituasjoner når soldater voldtar og mishandler fiendens sivilbefolkning. Ja, mennesket er dessverre et i særklasse psyko dyr. 1
addict Skrevet 1. september 2012 #34 Skrevet 1. september 2012 Hehe har hatt en sånn :-P ikke det at han nødvendigvis er dum på noe vis, han er bare på en totalt annen planet enn meg :-P han mener blant annet at jeg ikke må spørre venninna mi hvordan det går med hennes syndromsyke barn fordi jeg ikke må minne henne på at hun er syk. Seriøst. Men han ser bra ut i det minste :-P orker dog ikke diskutere nevneverdig med han. Men så var forholdet kun basert på film og sex uansett, og det var en fin periode ;-)
JohnS Skrevet 1. september 2012 #35 Skrevet 1. september 2012 Ja, mennesket er dessverre et i særklasse psyko dyr. Er vi? Delfiner danner vel grupper, sloss og gjengvoldtar. Andre dyr viser også lignende oppførsel. Det er bare tull at mennesker er så mye verre enn alt annet.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #36 Skrevet 1. september 2012 Jeg blir forvirret av dere damer. Dere sier dere vil ha menn med hodet skrudd på riktig, men dere ligger med alle disse idiotene. Anonym poster: f966443dd5a1a2937ab02551cc564de8
Gjest _Blomsten_ Skrevet 1. september 2012 #37 Skrevet 1. september 2012 Synes ikke den fyren hørtes spesielt dum ut jeg. Du virker veldig dømmende TS.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #38 Skrevet 1. september 2012 Han der misunner jeg.. Ikke fordi han får sex, men fordi han nøyer seg med så lite... Anonym poster: 735c96ba345c9b9fd22c1f8e7a695b9d
Gjest Katten. Skrevet 1. september 2012 #39 Skrevet 1. september 2012 Det ironiske er jo om elskeren til TS tenker akkurat det samme! 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #40 Skrevet 1. september 2012 Det som er litt trist, er at de få kule damene som finnes, stort sett er opptatt etter videregående, så hva gjør man da? Det finnes nok av hyggelige, og søte jenter, selvfølgelig, men de er veldig sjeldent kule. Hva legger du i det å være kul jente? Jeg er sikkert ikke kul, men søt og hyggelig. Hos en mann ser jeg egentlig ikke etter om han er kul, tror jeg, men om han er litt interessant, om han har sitt eget syn på ting og ikke bare følger strømmen hele tiden. Men kanskje det er å være kul? Anonym poster: a94f5913ea93d6bbb8fdfb45fbc2d2d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå