AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Har en kar jeg ligger litt med iblant. Han er ikke en type jeg kunne vært sammen med - han finnes ikke interessant personlighetsmessig, jeg kan f.eks ikke diskutere politikk eller noe annet samfunnsrelatert med han på noe annet enn overfladisk nivå. Han er en sånn type fyr som er fornøyd bare han får henge med kompiser, reise til syden noen ganger i året, drive med ski, og drikke i helgene. Noe dypere enn det gjør han ikke, tror aldri han har lest en bok frivillig... Jobb er kun noe han har for å finansiere overnevnte, han brenner ikke for noe fagfelt av noe slag. Men han har stor pikk, er digg å se på, og god i senga. Så jeg beholder han som pulekompis. Egentlig ganske ideelt, for siden han ikke er interessant for meg utover sexen så risikerer jeg heller ikke å plutselig få lyst på noe mer og dermed kanskje bli såret. Flere som har en sånn "stupid, but fuckable"-elsker? Anonym poster: 6a9dcfc24e0ad40e28058dfc03e0a852 8
Gjest Herr Heftig Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Jeg må skaffe meg en slik i jente.
Yme Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Jeg må skaffe meg en slik i jente. Alle jenter er jo sånn, så det er jo bare å velge og vrake 13
Gjest Fairydust Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Han vet vel at han er en knullekompis? Jeg mener... dumme folk har følelser de og. 19
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Flere som har en sånn "stupid, but fuckable"-elsker? Har ikke, og ville aldri hatt det. Æsj. Jeg har ikke sex med personer jeg ikke liker. Anonym poster: 50db598946c60e1d102111994dc9eaae 12
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 Ble litt satt ut av TS sitt menneskesyn...For en ekkel tankegang... Kunne aldri falt meg inn å ha sex med en som jeg har så dårlige tanker om.. Anonym poster: 21c740eeb10a642a03beee9fdbf40f7e 16
Kamikatze Skrevet 30. august 2012 #8 Skrevet 30. august 2012 Så... - Hva du egentlig sier, er at ingen med hjerne faller for deg? 7
Alina X Skrevet 30. august 2012 #9 Skrevet 30. august 2012 Så... - Hva du egentlig sier, er at ingen med hjerne faller for deg? Nei, hun får nok tak i noen med hjerne og, men det finnes de som er bra nok for pulings, men ingenting annet, det gjelder både menn og kvinner. Selv holdt jeg på med en som hørte på 90 talls musikk, ikke hadde jobb, som sov til 12 og råna rundt i bilen sin i Oslo hele dagen, som bare sløvet rundt, men han var kjekk og alt det der, men IKKE kjæresteemne. Det betyr ikke automatisk at menn med en hjerne ikke vil ha meg, det betyr bare at han var kjekk, men det var også det eneste han var. 1
Steinar40 Skrevet 30. august 2012 #10 Skrevet 30. august 2012 Nei, hun får nok tak i noen med hjerne og, men det finnes de som er bra nok for pulings, men ingenting annet, det gjelder både menn og kvinner. Selv holdt jeg på med en som hørte på 90 talls musikk, ikke hadde jobb, som sov til 12 og råna rundt i bilen sin i Oslo hele dagen, som bare sløvet rundt, men han var kjekk og alt det der, men IKKE kjæresteemne. Det betyr ikke automatisk at menn med en hjerne ikke vil ha meg, det betyr bare at han var kjekk, men det var også det eneste han var. Ingen mann med hjerne vil ihvertfall ha deg så lenge du ligger med en annen fyr.
Gjest Bandit Skrevet 30. august 2012 #11 Skrevet 30. august 2012 Dersom det fungerer for dere, så får dere tommelen opp. Selv må jeg mer substans selv om det kun er en pulevenn. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #12 Skrevet 30. august 2012 jeg foretrekker både pose og sekk. utseende og hjerne. Anonym poster: 6da2c4f6271e6257997fe28cbb8bda83 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #13 Skrevet 30. august 2012 TS her.. Jeg kan jo få i pose og sekk jeg også. Men jeg synes denne løsningen er bedre. Jeg har en kjekk, deilig mann å ha sex med, men siden han ikke interesserer meg utover det fysiske så risikerer jeg ikke å få følelser så lett som jeg kanskje ville fått med en mann som jeg så flere attraktive kvaliteter i. Og ja, elskeren min vet at det ikke er noe mer enn sex og moro mellom oss. Han er ikke klar for forhold selv ennå, han vil være fri til å spille playstation med kompisgjengen og dra på festival når han vil Anonym poster: 6a9dcfc24e0ad40e28058dfc03e0a852 1
Gjest Fairydust Skrevet 30. august 2012 #14 Skrevet 30. august 2012 TS her.. Jeg kan jo få i pose og sekk jeg også. Men jeg synes denne løsningen er bedre. Jeg har en kjekk, deilig mann å ha sex med, men siden han ikke interesserer meg utover det fysiske så risikerer jeg ikke å få følelser så lett som jeg kanskje ville fått med en mann som jeg så flere attraktive kvaliteter i. Og ja, elskeren min vet at det ikke er noe mer enn sex og moro mellom oss. Han er ikke klar for forhold selv ennå, han vil være fri til å spille playstation med kompisgjengen og dra på festival når han vil Anonym poster: 6a9dcfc24e0ad40e28058dfc03e0a852 Så flott da. Høres ut som dere passer perfekt sammen. 3
Gjest tarandus Skrevet 30. august 2012 #15 Skrevet 30. august 2012 Vet han at du synes han er dum som et brød da? Eller sier du dette bare fordi du selv er like dum, men vil føle deg bedre? 2
mammamora90 Skrevet 30. august 2012 #16 Skrevet 30. august 2012 Har en kar jeg ligger litt med iblant. Han er ikke en type jeg kunne vært sammen med - han finnes ikke interessant personlighetsmessig, jeg kan f.eks ikke diskutere politikk eller noe annet samfunnsrelatert med han på noe annet enn overfladisk nivå. Han er en sånn type fyr som er fornøyd bare han får henge med kompiser, reise til syden noen ganger i året, drive med ski, og drikke i helgene. Noe dypere enn det gjør han ikke, tror aldri han har lest en bok frivillig... Jobb er kun noe han har for å finansiere overnevnte, han brenner ikke for noe fagfelt av noe slag. Men han har stor pikk, er digg å se på, og god i senga. Så jeg beholder han som pulekompis. Egentlig ganske ideelt, for siden han ikke er interessant for meg utover sexen så risikerer jeg heller ikke å plutselig få lyst på noe mer og dermed kanskje bli såret. Flere som har en sånn "stupid, but fuckable"-elsker? Anonym poster: 6a9dcfc24e0ad40e28058dfc03e0a852 Jeg er egentlig veldig forsiktig til å dømme folk som så overfladiske som det, selv om det selvfølgelig hender, men jeg tenker selv at fordi noen ikke vil ha dypere samtaler med meg, betyr det ikke at de aldri har dypere samtaler med andre. Jeg selv er slik at jeg unngår å diskutere noe voldsomt med personer jeg vet har et fundamentalt annet verdisyn enn meg f.eks. Men da har jeg gjerne prøvd det før først, og da har det bare endt opp i en håpløs diskusjon. Da syns jeg heller det er bedre å bare forholde seg til personene på et mer overfladisk nivå, bare for å bevare "freden", selv om ulikhetene gjør at man ikke er interessert i noe mer enn kanskje et veldig overfladisk vennskap i beste fall. Det kan jo godt være at han har oppdaget at dere har veldig forskjellige meninger og syn på ting, og derfor unngår mer dype samtaler bare for å bevare "vennskapet" slik det er? 2
Silfen Skrevet 30. august 2012 #17 Skrevet 30. august 2012 Jeg har hatt elsker som sikkert syns jeg ikke var så smart, som en lege, og elsker som jeg ikke syns var så smart. Til felles hadde de at de er fine mennesker. Og et bra menneske kan man være uavhengig av IQ.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #18 Skrevet 30. august 2012 . Flere som har en sånn "stupid, but fuckable"-elsker? Anonym poster: 6a9dcfc24e0ad40e28058dfc03e0a852 Hatt, med det var gjensidig begge mente at den andre var håpløs. Anonym poster: 7bfd756e16d9bc85a6fec9e4de152206
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #19 Skrevet 30. august 2012 . Flere som har en sånn "stupid, but fuckable"-elsker? Anonym poster: 6a9dcfc24e0ad40e28058dfc03e0a852 Hatt, med det var gjensidig begge mente at den andre var håpløs. Anonym poster: 7bfd756e16d9bc85a6fec9e4de152206
TheHairyToothfairy Skrevet 30. august 2012 #20 Skrevet 30. august 2012 jeg ble lei av å ha sånne kvinner, fordi de fikk meg til å føle meg idiot etterhvert. og, skrekkscenariet; hva om puppemonsteret ble gravid? hell no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå