solch Skrevet 29. august 2012 #21 Skrevet 29. august 2012 Jada, jada, jada, jeg sa jo at jeg vet hva aseksuell betyr og det var derfor jeg avviste det blankt når jeg ble spurt om jeg var aseksuell og at jeg hadde bekreftet det om jeg var aseksuell, men det er jeg altså ikke. Hvorfor er jeg ikke aseksuell? Fordi, som jeg skrev i et av innleggene, jeg blir tent og jeg blir tiltrukket av folk, og at sex i seg selv ikke er noe problem. Det skrev jeg lenger oppe. Virker som du er veldig hypp på å plassere meg i denne kategorien, er det fordi jeg ytrer at jeg ikke liker å bli plassert i en kategori jeg vet jeg ikke passer i, eller? Anonym poster: 1df0fb967a61e9014bdab017c5fcbf69 Nei, det er ikke det jeg prøver på. Men det er noe som heter Heteroromantisk, altså, tiltrukket av motsatt kjønn, noe man kan være selv om man er aseksuell. Du skriver jo at du ikke får noe ut av selve sexen, og mangel på seksuell interesse. Og det er jo akkurat sistnevnte som er et kjennetegn på aseksualitet. Det finnes mange former for aseksualitet, og begrepet er så omfattende og brukes om mye forskjellig. Grunnet at du ikke liker nærhet, kan dette videre være en utløsende faktor til aseksualiteten. Ja, ut i fra begrepet aseksualitet og hva du har skrevet her, mener jeg du fortsatt er aseksuell, iallefall til en viss grad. Jeg prøver ikke å være slem eller noe, jeg bare mener med hånden på hjertet at du er aseksuell.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #22 Skrevet 29. august 2012 Jeg mener det virker som du er veldig aggressiv... men det er nå bare min mening. Dessuten ser jeg ikke helt problemet med at du gleder deg til du ikke lenger skal ha sex med menn.... bare å slutte med det det. Ingen som tvinger deg.... så vidt vi vet ...? Men håper du får ordnet opp i nærhetsproblemene dine og søker hjelp for det, for det høres ut som du trenger å oppleve det, (Mildne opp i den krasse tonen i innleggene dine blant annet) Anonym poster: 3650d7d81b02f43ce24bc475f94091ea 2
Rimmern Skrevet 30. august 2012 #24 Skrevet 30. august 2012 Morsomt å ansky sex så mye at man går inn på et sexforum og skriver om det...
Myrsnipa Skrevet 30. august 2012 #25 Skrevet 30. august 2012 Liker du å ta på deg selv da? Får du orgasme eller har fått det noen gang? Sex uten orgasme blir jo ikke alltid like gøy. Har du kjæreste? Jeg kan skjønne at i et forhold så vil dette bli et problem. Hvis ikke du er det, så trenger du ikke å tenke så mye på sex og bare lev livet som du selv ønsker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå