Gå til innhold

Til dere som ble avvist i begynnelsen, men så ble sammen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel sitt. Hvordan gikk det fra total avvisning og "jeg er overhodet ikke interessert i deg" til at dere likevel endte opp sammen?

Anonym poster: a8a0ed06d4b3767da624754fde9859d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne endte opp med å gifte seg med en hu overhodet ikke var interessert i. Jeg husker hu klagde over at han var pågående og at hun ikke fant noe interessant ved han i det hele tatt. De var elskere om jeg ikke husker feil. Så flyttet hun til en annen by, og hadde plutselig begynt å savne han, og korversjonen er at de i dag er gift og har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med respektere at det at den personen ikke er interessert i deg i begynnelsen? ;)

Har jeg sagt at man ikke skal respektere det? Spørsmålet mitt var noe helt annet ;)

Anonym poster: a8a0ed06d4b3767da624754fde9859d2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs hvor mange ganger du har spurte h*n ut ?

Anonym poster: a8191163d9a49e0c0fb2ed1cab29c2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har gått fra å avvise til å bli sammen med en fyr. Vet ikke helt hvorfor. Jeg likte kanskje hvor mye han kjempet for meg (flere år), så ble jeg kanskje glad i DET, men ikke han? Vi var sammen i et halvt år, har sånn ca ingen gode minner fra forholdet.

Hadde en periode som ungdom hvor jeg var ute etter sex uten følelser, møtte på mange utfordringer, fikk alltid "til" og såret mange. Så mye dumt en gjør..

Ellers så er det jo mange som er vanskelig å få oppmerksomhet fra, mange av disse vil jo bare at noen skal kjempe for dem.

Anonym poster: 1f7e2990882000e08eaa971397726cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd litt på begge kanter. Jeg var ikke så interessert i min første kjæreste, vi hadde veldig mye tilfelles og samtalene våre gikk lett, men jeg var ikke fysisk tiltrukket av han så jeg holdt han på avstand. Etter hvert ble vi allikevel sammen og hadde et fint forhold men i retrospekt var det veldig vennskapelig.

Han jeg er med nå var ikke interessert i noe seriøst i begynnelsen, og jeg ble nok mye mer betatt og forelsket tidligere enn han, men prøvde å skjule det siden jeg visste hvordan han følte det. Men etter hvert fikk han mer følelser for meg igjen og vi er fortsatt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med eksen min og jeg var så lite interessertt i fyren som jeg kunne bli i starten da kan ba meg ut osv.. Be henne ut på en vennskapelig middag da :) si at du gjerne vil bli bedre kjent med henne som en venn så kanskje hun liker deg bedre etter det :) Ellers om du maser for mye så kommer hun bare til å misslike deg sterkere.. Kvinner liker ikke masete menn!

Anonym poster: a8191163d9a49e0c0fb2ed1cab29c2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på i flere mnd. han gjorde det klart for meg at det ikke vil bli noe forhold. Jeg slo meg til ro med det, og en dag skaffa jeg meg en date med en annen.

Fortalte om denne fyren jeg skulle date til han jeg holdt på med. Noen dager senere sa han at han ville vi skulle være sammen fordi han ikke likte tanken på at jeg skulle på date med en annen. Det ble brått veldig viktig å ikke miste meg. Er vel ofte dette med at man ikke ser hva man har før man holder på å miste det.

Nå er vi enda sammen, men jeg har tvil om hans følelser for meg og tenker ofte at vi ble sammen på feil grunnlag fra hans side. Alltid skeptisk til mennesker som tviler en lang stund og brått snur helt om...

Anonym poster: 0f7be0675e614fb227e9556b80ae2f7c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på i flere mnd. han gjorde det klart for meg at det ikke vil bli noe forhold. Jeg slo meg til ro med det, og en dag skaffa jeg meg en date med en annen.

Fortalte om denne fyren jeg skulle date til han jeg holdt på med. Noen dager senere sa han at han ville vi skulle være sammen fordi han ikke likte tanken på at jeg skulle på date med en annen. Det ble brått veldig viktig å ikke miste meg. Er vel ofte dette med at man ikke ser hva man har før man holder på å miste det.

Nå er vi enda sammen, men jeg har tvil om hans følelser for meg og tenker ofte at vi ble sammen på feil grunnlag fra hans side. Alltid skeptisk til mennesker som tviler en lang stund og brått snur helt om...

Noen er bare trege i oppfattelsen og trenger et dytt. Noen ganger er også timingen feil for den andre parten, at de bare ikke er modne. Så ikke vær skeptisk på det grunnlaget ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss dette var som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg var veldig usikker i starten av forholdet. var hele tiden sikker på at han skulle gå i fra meg... men det endte over all forventning og vi har nå kjøpt oss hus ilag og planlegger barn i nær fremtid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...