AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #1 Del Skrevet 29. august 2012 Sannhet eller fakta? Anonym poster: ab36886ea9eef5db624cb137395892fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. august 2012 #2 Del Skrevet 29. august 2012 Ingen av delene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #3 Del Skrevet 29. august 2012 Sannhet eller fakta? Anonym poster: ab36886ea9eef5db624cb137395892fc Sannhet eller fakta??? sant eller feil mener du vel? Anonym poster: dbada52942795ecf88f96dfffc6c59f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 29. august 2012 #4 Del Skrevet 29. august 2012 Stemmer ikke. Jeg er veldig god venn med min første kjæreste. Vi var forelska langt opp etter ørene nesten helt til det ble slutt etter 2 år :-) er fortsatt kjempeglad i han, og vi er ofte sammen. Dette er 7 år, 6 kjærester og et barn siden for min del :-P (ja, jeg hadde et par-tre hyppige og korte forhold på vgs lol) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 29. august 2012 #5 Del Skrevet 29. august 2012 Sånne «regler» er så tåpelige, da det er helt åpenbart at det ikke finnes én sannhet som stemmer for alle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iev Skrevet 29. august 2012 #6 Del Skrevet 29. august 2012 Kan da være venner etter at forholdet er slutt, selv om man elsket hverandre vell? Kommer jo helt an på situasjone.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 29. august 2012 #7 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg er venn med alle eksene mine, jeg vet at de elsket meg og jeg vet at jeg elsket dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleLille Skrevet 29. august 2012 #8 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg har alltid trodd at det ikke går, men det gjør det faktisk. Personlig er jeg god venn med to av mine ex, og jeg trodde aldri at det skulle fungere. MEN, det gjør det, og jeg elsket begge to veldig, veldig høyt. Det som er så bra med å ha vennskap med tidligere kjærester, er at man, hvert fall for min del, kan snakke sammen om absolutt alt og vite at man kan stole på dem når det kommer til alt. Jeg er veldig glade i de begge, og er veldig takknemlig for at jeg har dem i livet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #9 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg vil tro det heller er slik at de fleste velfungerende forhold som avsluttes ender i vennskap? Ja, om den ene personen føler seg forlatt/bedratt så blir det neppe noe vennskap, men for min del er eksene som jeg ikke har interesse av å ha kontakt med en jeg innså at ikke var den jeg trodde han var (ung og naiv). Eller som jeg rett og slett ble lei av når jeg ble godt kjent med han (ureflektert og pregløs type). Og det er jo ikke slik at om vi elsker en mann/kvinne på et tidspunkt så elsker vi dem resten av livet! Anonym poster: d18a8503bdc40373817be2197a92a7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2012 #10 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg elsket eksen min, og jeg elsker han fortsatt. Han ønsker å være venn med meg, men det blir for vanskelig for meg fordi jeg fortsatt har følelser for han. Hvis jeg ikke hadde hatt følelser for han kunne vi sikkert vært bestevenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-milla j- Skrevet 30. august 2012 #11 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg stiller meg heller spørsmålet; hva legger man i begrepet "å elske"? En gang i verden var jeg helt sikker på at jeg elsket min daværende samboer. Men nå har jeg truffet en mann som har gitt meg et helt annet perspektiv på begrepet - og jeg vet at jeg aldri elsket min første samboer slik. Vi var venner etter at forholdet tok slutt, og det var nok venner vi burde vært hele veien. Dere som har "elsket ALLE dere har vært sammen med" - er dere sikker? Er det andre som har hatt det som jeg, funnet "ekte kjærlighet" og fått et nytt syn på saken? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 30. august 2012 #12 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg stiller meg heller spørsmålet; hva legger man i begrepet "å elske"? En gang i verden var jeg helt sikker på at jeg elsket min daværende samboer. Men nå har jeg truffet en mann som har gitt meg et helt annet perspektiv på begrepet - og jeg vet at jeg aldri elsket min første samboer slik. Vi var venner etter at forholdet tok slutt, og det var nok venner vi burde vært hele veien. Dere som har "elsket ALLE dere har vært sammen med" - er dere sikker? Er det andre som har hatt det som jeg, funnet "ekte kjærlighet" og fått et nytt syn på saken? Jepp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. august 2012 #13 Del Skrevet 30. august 2012 Milla: Man kan da virkelig elske folk på forskjellige måter. Jeg har to ekser som er veldig forskjellige, og mine følelser for dem var også det. Jeg er allikevel ikke i tvil om at jeg elsket dem begge. Og de er fortsatt fantastiske personer som jeg er venner med, men 'elsker'følelsen ble borte ett eller annet sted på veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. august 2012 #14 Del Skrevet 30. august 2012 Feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. august 2012 #15 Del Skrevet 30. august 2012 det føyer seg bare inn i rekken av artikler som jeg lurer på hvordan i vide helvete folk tar seg betalt for å skrive. se&hør-journalistikk på sitt beste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. august 2012 #16 Del Skrevet 30. august 2012 det føyer seg bare inn i rekken av artikler som jeg lurer på hvordan i vide helvete folk tar seg betalt for å skrive. se&hør-journalistikk på sitt beste. Jeg har helt sluttet å lese artiklene på KG. Som regel stemmer ikke overskriften med innholdet en gang, og det synes jeg gir en grei indikasjon på innholdet forøvrig. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 30. august 2012 #17 Del Skrevet 30. august 2012 Den samme artikkelen hadde en annen overskrift for noen dager siden, noe ala "venn med eksen knuser tryggheten i et nytt forhold". Noe like bastant og trangsynt som denne overskriften var hvertfall. Uansett like tåpelig som alle de andre artiklene her er. Intetsigende pjatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit1 Skrevet 30. august 2012 #18 Del Skrevet 30. august 2012 Fjollete.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2012 #19 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg har helt sluttet å lese artiklene på KG. Som regel stemmer ikke overskriften med innholdet en gang, og det synes jeg gir en grei indikasjon på innholdet forøvrig. :gjeiper: Dette med at overskriften ikke stemmer med innholdet har jeg også merket, og at de skifter overskrifter på samme artikler.. hva er greia? Leste artikkelen og dette med at "de er venner nå men elsket aldri hverandre" er jo bare en historie hun ene kommer med.. herlighet, så teit artikkel/ overskrift. Til tråden: jeg er god venn med min ene eks (ikke den andre.. han slo meg). Vi har kjærester på hver vår kant, men det går helt fint. Vi var svært forelsket da vi var sammen, men ikke nå lenger. Det betyr jo ikke at han ikke er en flott fyr jeg ønsker alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå