Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #1 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvilken matvarebutikk har billigst hermetikk? Synes det er greit å ha litt hermetiske tomater, champingnon, bambusskudd osv osv stående og tenkte jeg skulle hamstre litt i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. februar 2004 #2 Del Skrevet 19. februar 2004 Europris og Rema er vel de billigste ville jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. februar 2004 #3 Del Skrevet 19. februar 2004 Europris og Rema er vel de billigste ville jeg tro. ...stemmer nok det, men vil du ha litt kvalitet bør du prøve Prix eller Obs. Coops egne hermetikkmerker er som regel langt bedre enn andre billigmerker (de økologiske hermetiske tomatene til fra Coop er faktisk de beste jeg har prøvd, uavhengig av pris). Og særlig mye dyrere er det neppe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 19. februar 2004 #4 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg vet at Kiwi har billige tomater, 6 kr pr boks. Det gjelder både hele og hakkede. Til forskjell fra Ica, hvor de koster 10 kr! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. februar 2004 #5 Del Skrevet 19. februar 2004 jeg pleier å handle noe på rema og noe på prix. Enig i at noe på prix er bra av deres eget merke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå