Gå til innhold

Alex!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Slenger meg på her jeg; Kjempe søt avatar du har, Gamle Alex :D

Vendela Som også har lyst på avatar,men ikke aner hvor hun skal finne en :sjenert:

Takker :-)

send en PM til suzy, hun hjelper deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kms var det ja! *rødmer litt* Har slengt med leppa til Polarlyset nå, jeg også! Tullehuer :roll:

Må inn å sjekke det nå :-) , vet du om polarlyset er hann eller hunn kjønn :klø:, uansett h*n og pedros holdninger skremmer meg faktisk litt, men men erjo klar over at det finnes sånne mennesker også

Over til noe helt annent - takk for hår tips Glammy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg; Kjempe søt avatar du har, Gamle Alex :D  

Vendela Som også har lyst på avatar,men ikke aner hvor hun skal finne en :sjenert:

Bare send meg en pm og fortell meg hva du vil ha, så skal jeg finne noen bilder til deg jeg :wink:

Glammy! Har Kms Silker i håret i dag, kjennes bra ut foreløpig.... Den var jo ikke dyr engang. Betalte 145 for ei diger flaske, så hvis den hjelper blir jeg virkelig glad.

Alex - enig med deg. Jeg blir helt satt ut av folk som tydelig ikke kan å lese eller forstå ... Hvor har de bodd? Under en stein?

Polarlyset må jo være blind og dum som kaller oss for Ottar-tilhengere når vi skriver "det er greit med gangbang for meg"... Snakker om idiot! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå tror jeg snart du blir modereret bort suzy :ler:

Så at noen av innleggene om pedro var blitt slettet :) , det gikk nok litt for langt men klarte ikke dy meg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg snart du blir modereret bort suzy :ler:  

Så at noen av innleggene om pedro var blitt slettet :) , det gikk nok litt for langt men klarte ikke dy meg :tunge1:

Jeg har alt blitt moderert på den gangbang debatten... :roll:

Har det skjedd noe nytt på Pedro-fronten? Jeg har akkurat vært inne og avsluttet for min del og stemplet ham som imbesil... *knise ondt*

Jeg er i slaget om dagen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har alt blitt moderert på den gangbang debatten... :roll:

Har det skjedd noe nytt på Pedro-fronten? Jeg har akkurat vært inne og avsluttet for min del og stemplet ham som imbesil... *knise ondt*

Jeg er i slaget om dagen :sjarmor:

:hoho: Nei han avsluttet stor med "ar vi får være enige om at vi er uenige :kjempesinna: " Blæææææææææææ

Ja du er skikkleig i slaget om dagen, er ingen som kan beskylde deg for å lage kosemose tråder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og når vi snakker om sola... Kan dere støtte meg litt inne på Ris&Ros?

* Alex spurter inn på ris og ros for å støtte Vigfa* :kose: (Trenger en løpe smil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er skikkleig i slaget om dagen, er ingen som kan beskylde deg for å lage kosemose tråder :ler:

Nei her skal det pokker meg ikke koses! :hoho:

Det er litt morsomt å blafre med ord og være litt guffen - kan dette være starten på en ny livsstil :o

Neida - jeg er snill mot fornuftige mennesker da... *klemmer litt på Alex* :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
*lykkerlig over å ikke bare være slem*  :wink:

Du er vel ikke slem vel..

Det å være lit "bitchy" innimellom er bare sunt :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Bille! Du setter itng i perspektiv, men som jenter flest er jeg innerst inne litt redd for å virke/være ubehagelig.

Typisk ikke sant... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo stort sett oppdratt til å oppføre oss pent..

Husker mor min alltid sa (om vi hadde klaget på noe/kranglet med noen.. eller laget generelt bråk)

"Du sa det vel på en pen måte" :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Girlies! Jeg har mest lyst til å ignorere hele Pedro gutten, det blir så dumt og trist med sånne mennesker, håper bare han bor Nord for Finnmark, så slipper mine eventuelle barn å treffe'n :-?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...