Gjest glamourgirl Skrevet 19. februar 2004 #21 Del Skrevet 19. februar 2004 Psst, Vendela, spør Suz, hun har laget alle våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #22 Del Skrevet 19. februar 2004 Slenger meg på her jeg; Kjempe søt avatar du har, Gamle Alex :D Vendela Som også har lyst på avatar,men ikke aner hvor hun skal finne en Takker :-) send en PM til suzy, hun hjelper deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #23 Del Skrevet 19. februar 2004 Kms var det ja! *rødmer litt* Har slengt med leppa til Polarlyset nå, jeg også! Tullehuer Må inn å sjekke det nå :-) , vet du om polarlyset er hann eller hunn kjønn :klø:, uansett h*n og pedros holdninger skremmer meg faktisk litt, men men erjo klar over at det finnes sånne mennesker også Over til noe helt annent - takk for hår tips Glammy :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. februar 2004 #24 Del Skrevet 20. februar 2004 Slenger meg på her jeg; Kjempe søt avatar du har, Gamle Alex :D Vendela Som også har lyst på avatar,men ikke aner hvor hun skal finne en Bare send meg en pm og fortell meg hva du vil ha, så skal jeg finne noen bilder til deg jeg Glammy! Har Kms Silker i håret i dag, kjennes bra ut foreløpig.... Den var jo ikke dyr engang. Betalte 145 for ei diger flaske, så hvis den hjelper blir jeg virkelig glad. Alex - enig med deg. Jeg blir helt satt ut av folk som tydelig ikke kan å lese eller forstå ... Hvor har de bodd? Under en stein? Polarlyset må jo være blind og dum som kaller oss for Ottar-tilhengere når vi skriver "det er greit med gangbang for meg"... Snakker om idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #25 Del Skrevet 20. februar 2004 Nå tror jeg snart du blir modereret bort suzy Så at noen av innleggene om pedro var blitt slettet , det gikk nok litt for langt men klarte ikke dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. februar 2004 #26 Del Skrevet 20. februar 2004 Nå tror jeg snart du blir modereret bort suzy Så at noen av innleggene om pedro var blitt slettet , det gikk nok litt for langt men klarte ikke dy meg Jeg har alt blitt moderert på den gangbang debatten... Har det skjedd noe nytt på Pedro-fronten? Jeg har akkurat vært inne og avsluttet for min del og stemplet ham som imbesil... *knise ondt* Jeg er i slaget om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #27 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har alt blitt moderert på den gangbang debatten... Har det skjedd noe nytt på Pedro-fronten? Jeg har akkurat vært inne og avsluttet for min del og stemplet ham som imbesil... *knise ondt* Jeg er i slaget om dagen Nei han avsluttet stor med "ar vi får være enige om at vi er uenige " Blæææææææææææ Ja du er skikkleig i slaget om dagen, er ingen som kan beskylde deg for å lage kosemose tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 20. februar 2004 #28 Del Skrevet 20. februar 2004 Og når vi snakker om sola... Kan dere støtte meg litt inne på Ris&Ros? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. februar 2004 #29 Del Skrevet 20. februar 2004 Skal ta en kikk, Vigfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #30 Del Skrevet 20. februar 2004 Og når vi snakker om sola... Kan dere støtte meg litt inne på Ris&Ros? * Alex spurter inn på ris og ros for å støtte Vigfa* (Trenger en løpe smil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. februar 2004 #31 Del Skrevet 20. februar 2004 Ja du er skikkleig i slaget om dagen, er ingen som kan beskylde deg for å lage kosemose tråder Nei her skal det pokker meg ikke koses! Det er litt morsomt å blafre med ord og være litt guffen - kan dette være starten på en ny livsstil :o Neida - jeg er snill mot fornuftige mennesker da... *klemmer litt på Alex* :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #32 Del Skrevet 20. februar 2004 til suzy *skynd deg og kose litt på Glammy også, eller s så kommer hun og knocker meg ut med mega puppene hennes * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 20. februar 2004 #33 Del Skrevet 20. februar 2004 Søte, fine jenter dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. februar 2004 #34 Del Skrevet 20. februar 2004 *omfavner Glammy Vigfa og Alex* Megakos!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 20. februar 2004 #35 Del Skrevet 20. februar 2004 *Føler meg så elsket :hjerter2: * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. februar 2004 #36 Del Skrevet 20. februar 2004 *lykkerlig over å ikke bare være slem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. februar 2004 #37 Del Skrevet 20. februar 2004 *lykkerlig over å ikke bare være slem* Du er vel ikke slem vel.. Det å være lit "bitchy" innimellom er bare sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. februar 2004 #38 Del Skrevet 20. februar 2004 Takk Bille! Du setter itng i perspektiv, men som jenter flest er jeg innerst inne litt redd for å virke/være ubehagelig. Typisk ikke sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. februar 2004 #39 Del Skrevet 20. februar 2004 Vi er jo stort sett oppdratt til å oppføre oss pent.. Husker mor min alltid sa (om vi hadde klaget på noe/kranglet med noen.. eller laget generelt bråk) "Du sa det vel på en pen måte" :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2004 #40 Del Skrevet 20. februar 2004 Girlies! Jeg har mest lyst til å ignorere hele Pedro gutten, det blir så dumt og trist med sånne mennesker, håper bare han bor Nord for Finnmark, så slipper mine eventuelle barn å treffe'n :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå