Gå til innhold

Alex!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Åh så glad jeg ble da jeg så at du har GOD-AVATAREN din på plass igjen! Blir så glad av det smilefjeset, jeg!

Klem Glammy :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:Hehe::blomst: :bukke: :danse::klem:

Hadde faktisk savnet den litt selv, det er bare at den andre ligner veldig på datteren min :-) derfor har jeg brukt den en stund.

Tydeligvis har jeg litt for lite å gjøre på jobb i dag :sjenert: så jeg byttet tilbake igjen.

Men den får faktisk meg i godt humør også :sjarmor:

En stoooooooooooor :klem::kose: :kysse: suzy som har funnet den til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Suzy har funnet min også! Jeg har mye å gjøre på jobb, men det hjelper tydeligvis ikke. VÆrt litt for mye her udag... :oops:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rosaengel:

Det er lett å være snill med snille jenter som dere :kul:

Jeg har vært her altfor mye jeg og...

Er så irritert på Pedro *pust og pes*... :sinna:

Dessuten er jeg nesten blakk, vil ha lønnsøkning, så en bra obb i avisen i dag og er lei av at håret mitt er statisk... Det var vel ikke mer nå nei... :oops:

Deler av innelgget er fjernet.

Lea (moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler av sitatet er fjernet.

Lea (moderator)

Måtte bare inn å skrive at da er vi to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:rosaengel:

Det er lett å være snill med snille jenter som dere :kul:

Dessuten er jeg nesten blakk, vil ha lønnsøkning, så en bra obb i avisen i dag og er lei av at håret mitt er statisk... Det var vel ikke mer nå nei... :oops:

Deler av sitatet er fjernet

Lea (moderator)

:trøste: :klem:

Det blir nok bra igjen om en dag eller to tenker jeg :wink:

men faktisk så er håret mitt jæv*** statisk om dagen også :-x

Pedro tror jeg vi alle irriterer oss over - men nå begynner det jo bare og bli for dumt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare inn å skrive at da er vi to..

Det var da godt....

En ting er å ha meninger som ikke henger på greip - en annen sak er å ikke kunne å debattere... Det er omtrent som å forutse banen til en gummiball og skulle prøve å svare på alt det snodige han slenger ut av seg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere Waco, og hvor irriterte vi alle var på ham til tider? Jeg syns det var enklere med han, jeg. Med waco så hadde jeg uasnett følelsen av at hans utsagn kom kun for å provosere, skape debatt og blest. Men jeg tror Pedro tror på det han sier, og det gjør egentlig hele greia ganske trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere Woca' date=' og hvor irriterte vi alle var på ham til tider? Jeg syns det var enklere med han, jeg. Med waco så hadde jeg uasnett følelsen av at hans utsagn kom kun for å provosere, skape debatt og blest. Men jeg tror Pedro tror på det han sier, og det gjør egentlig hele greia ganske trist...[/quote']

Ja jeg husker ham godt - og i motsettning til Pedro så kunne han å debattere - OG som du sier så la han på litt for å provosere...

Virker definitivt som Pedro mener alt dette og det gjør meg både redd og trist... Liker ikke tanken på at barnet mitt må dele verden med barn avlet og oppdratt av ham... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:ler: Har skrevet mitt lille innlegg jeg også! Alvorlig talt! Er det mulig, jeg er jo, på et vis ganske så konservativ i "moralsk-religiøse" debatter, men takke meg til gangsyn! FØKK-HÆLVÆTES-FORBANNA-TULL! :sjarmor: Måtte bare få det ut!

Sua, Alex, Kms, eller Pms (kan umulig hete PMS *fniser* sånn frisørmerke) har en fantastisk antistatisk-spray som funker meget bra. Håret blir blankt glatt og lukter godt! *løper tilbake til homofoben*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sua, Alex, Kms, eller Pms (kan umulig hete PMS *fniser* sånn frisørmerke) har en fantastisk antistatisk-spray som funker meget bra. Håret blir blankt glatt og lukter godt! *løper tilbake til homofoben*

Kms er det da noe som heter... Skal tusle innom en frisør etter det i dag. Takk Glammis!

Godt du er med i debatten - det er en skalle løs på denne også;

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=68349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv kontrollerer jeg det med LC2 Care styling cream i dag. (måtte bare brife litt med at jeg og har frisørprodukter for tiden :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke råd, men må ha noe som klemmer det dette fordømrade håret... Bare jeg tar av og på jakka så står det ut som antenner :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det! Bra!

Snakker om å ta helt av uten noen grunn... :roll:

Husker du hvor mye den sprayen kan ha kosta? Hva het den???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:P Jepp! Flinke Suz! Den er det! Husker ikke helt prisen, men jeg husker at jeg ikke syns den var så dyr som jeg hadde trodd!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg; Kjempe søt avatar du har, Gamle Alex :D

Vendela Som også har lyst på avatar,men ikke aner hvor hun skal finne en :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...