chhsm Skrevet 28. august 2012 #1 Del Skrevet 28. august 2012 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kareen Skrevet 28. august 2012 #2 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg kan litt tyrkisk, men hvis det er altfor komplisert så kan jeg ikke hjelpe :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chhsm Skrevet 28. august 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 28. august 2012 Ok, tusen takk, men tror det er ganske komplisert. Jeg skal få kjæresten min i tyrkia til å forstå noe viktig. Vi snakker bare forbi hverandre på engelsk siden han bruker google oversetteren og den er dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kareen Skrevet 28. august 2012 #4 Del Skrevet 28. august 2012 Du kan legge ut forespørsel om oversettelser her, så hjelper de deg ganske raskt http://www.turkishclass.com/forumTopic_13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas8 Skrevet 28. august 2012 #5 Del Skrevet 28. august 2012 Det er kanskje litt lettere hvis du sier noe om hva det er? Er det type "jeg har en rød veske. Den er fin"? Eller er det mer, "den termakvantiske ekspansjonen av metallhybriden er periodisk i forhold til vanlig metall"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chhsm Skrevet 28. august 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 28. august 2012 Tusen takk, skal prøve det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chhsm Skrevet 28. august 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 28. august 2012 Det er kanskje litt lettere hvis du sier noe om hva det er? Er det type "jeg har en rød veske. Den er fin"? Eller er det mer, "den termakvantiske ekspansjonen av metallhybriden er periodisk i forhold til vanlig metall"? Noe midt i mellom- sånn som har med følelser å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas8 Skrevet 28. august 2012 #8 Del Skrevet 28. august 2012 Noe midt i mellom- sånn som har med følelser å gjøre. Da kan jeg berolige deg, vi har alle følelser, alle vi som er her. Bare skriv i vei hva det er du lurer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chhsm Skrevet 28. august 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 28. august 2012 Da kan jeg berolige deg, vi har alle følelser, alle vi som er her. Bare skriv i vei hva det er du lurer på? Ok, så du kan tyrkisk godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas8 Skrevet 28. august 2012 #10 Del Skrevet 28. august 2012 Ok, så du kan tyrkisk godt? hehe tyrkisk er nok ikke min sterke side... Men hvis du forteller hva det er du ønsker å få hjelp med å oversette så lover jeg deg at det er nok av gode sjeler her som vil hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. august 2012 #11 Del Skrevet 29. august 2012 Det er kanskje litt lettere hvis du sier noe om hva det er? Er det type "jeg har en rød veske. Den er fin"? Eller er det mer, "den termakvantiske ekspansjonen av metallhybriden er periodisk i forhold til vanlig metall"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2012 #12 Del Skrevet 31. august 2012 eg reknar med ho skal dumpe han pga mangel på kommunikasjon... Anonym poster: f074e5eaea01c44e5c88051bd5d61d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå