AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #1 Del Skrevet 28. august 2012 Har flyttet til en ny by(byggd) for og gå et på byggnings år til generell studie komp, flyttet hit en uke etter skolen startet og kjenner EN person her.... Følere meg så ensom, kommer fra en liten by selv hvor alle kjenner alle og uansett hvor du snur deg er det noen som hilser. Er slik her og, bare at jeg ikke kjenner noen og føler meg rett og slett utenfor. Den ene personen jeg kjenner her er en gammel flørt som jeg fortsatt flørter med og har kontakt med, vi møttes dagen etter jeg kom hit som er en uke siden.. føler jeg vil ha han heletiden siden han er min trygghet her, men vil jo ikke masse eller jage han bort så sitter og venter på at han skal ta kontakt. I klassen jeg begynte virker det som det er 3-4 grupper med mennesker som har en klikk og kjenner hverandre.. har aldri hatt et problem med og bli kjent med nye mennesker med da har det jo hvert i hjem byen hvor alle har noe til felles.. Vurderer og droppe hele greia å flytte hjem igjen - Lei og ensom jente! Anonym poster: f30c3d473b2b7da5706de6e8bfa74532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gird Skrevet 28. august 2012 #2 Del Skrevet 28. august 2012 Har du vurdert å ta kontakt med noen der? Prøve å bli kjent med nye folk kanskje? Sånne ting kan fort hjelpe deg skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #3 Del Skrevet 28. august 2012 Er det jeg vil da såklart! men er litt sjenert og det virker som folk her ikke er så lett og ta kontakt med.. så hvordan er vell spørsmålet Anonym poster: dd5226145813feba4e89e6d0d36e40e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 28. august 2012 #4 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg anbefaler deg å prøve litt til! Det kan bli bedre hvis du bare venter litt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortvilt93 Skrevet 8. september 2012 #5 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg var helt ny student nå i høst, i en helt ny storby uten å kjenne noen. Klart det er litt skummelt og ensomt, men jeg anbefaler å gå ut, dra på byen, møt folk. Siden du går påbygg, regner jeg med du er rundt min alder (19). Kommer selv fra en bygd, så skjønner mentaliteten der. Bare vær åpen og ikke ha fordommer. Da blir du godt kjent med nye folk og du vil kjenne det letter veldig på den tunge lasten som ligger på skuldrene Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå