Silfen Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #221 Del Skrevet 18. desember 2012 Næsj. Noen av oss sover lite og noen mye, det er der det ligger. Voooosj, 5 timers søvn og allerede igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 18. desember 2012 #222 Del Skrevet 18. desember 2012 Hva vil folk se? Stemmer for Hobbiten eller De urørlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 18. desember 2012 #223 Del Skrevet 18. desember 2012 Nå har vi "bestemt" oss for Hobbiten, og så kommer du her og gir oss flere valg? Altså, konseptet til De urørlige ser bra ut.. Men jeg er skeptisk til alle filmer som ikke er amerikanske/engelsk. (Ooooooog ene roomiesen min sa at den ikke var så fantastisk :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #224 Del Skrevet 18. desember 2012 Hobbiten all the way, du må bare ikke komme her og ikke være fan, gubben, da kommer Møjkets Hejje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 18. desember 2012 #225 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Trodde voksne kvinner var ferdige med å sikle etter hobbiter, møjkets fjuentimmej Endret 18. desember 2012 av pressplay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #226 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg slutter aldri å sikle etter korte menn med store føtter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #227 Del Skrevet 18. desember 2012 Det er forøvrig VELDIG oppbestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 18. desember 2012 #228 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg slutter aldri å sikle etter korte menn med store føtter! Det var antageligvis hobbittene som fant opp myten med menn med store føtter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 18. desember 2012 #229 Del Skrevet 18. desember 2012 Nånå, SÅ fullt var det da ikke.. Er bare det at alle de gode setene er tatt! Såååe, skal vi gå for i dag, eller en annen dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #230 Del Skrevet 18. desember 2012 Kan gubbene på fredag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. desember 2012 #231 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg kan torsdag, som eneste dag før langt ut i januar. Men ikke tenk på meg, jeg har det kjempetravelt og burde ikke gjøre slikt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #232 Del Skrevet 18. desember 2012 Okidoki, jeg skal ikke tenke på deg det gram. Jompejusket; skal vi ha kinodate i dag og satse på at det er noe ledig? Så kan PP få dilte etter om han vil. Og alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 18. desember 2012 #233 Del Skrevet 18. desember 2012 Deal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 18. desember 2012 #234 Del Skrevet 18. desember 2012 20:40? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #235 Del Skrevet 18. desember 2012 Ja, må vel kanskje være der litt tidligere slik at man kan få billetter. Jeg stikker innover når jeg er ferdig på juleavslutningen, med en buss 19.12. Så kan jeg kjøpe. Det er forresten tomt for chess tirsdag, men men. Send meg nr på pm da, så kan jeg ta kontakt om det er tomt for billetter, eller det er ledig på en annen visning. Hva med 3 d om det er ledig der bare, greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #236 Del Skrevet 19. desember 2012 Rusket og jeg satt på bakerste rad og ... og ... lo masse. Hobbiten er helt fantastisk. Og jeg er skikkelig sur for at jeg må vente et helt år på neste. Noen skulle fiskedaskes for at de ikke lager alt på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 19. desember 2012 #237 Del Skrevet 19. desember 2012 Hostet og lo om hverandre. Og mister Pjessplay burde daskes for svakt oppmøte! Grr Our Preciousses... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #238 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg tror vi skal mate Pjessplay til Gollum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 19. desember 2012 #239 Del Skrevet 19. desember 2012 He has to loses a games of riddleses first, preciousses.. Men han fortjener absolutt et dask eller 5. Forøvrig har jeg, i dag, funnet ut at jeg liker mannfolk med smale lepper. Og jeg har lyst å gifte meg med Bilbo. NOMMENOM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #240 Del Skrevet 19. desember 2012 Da må du se Sherlock Holmes. Den moderne versjonen. Miniserier, 2 sesonger så langt med 3 episoder i hver. Han spiller Dr. Watson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå