Gå til innhold

Inviterte som spør om å ha med seg noen!!!!

*Lene*

Anbefalte innlegg

Takk for MANGE fine svar! Setter pris på å høre andres meninger, for av og til har man tendens til å "drukne håndfast" i sine egne meninger!

Er enige med mange av dere, som er både for og mot! Må innrømme at jeg startet denne tråden rett etter at jeg fikk vite at halvbroren til sambo hadde spurt! Jeg har en tendens til å bli litt fort småhissig..hehe.. Men min konklusjon nå etter jeg har fordøyd dette litt, og fått mange innspill, er at vi kanskje BURDE invitert kjæresten! Sånn moralsk sett altså! Og det er fordi faktisk han er den eneste "broren" som kommer! Han har 4 andre søsken som ikke kommer, pga religionsdriiit! Derfor burde vi i dette tillfellet vært litt runde i kantene!

Ville kanskje sett annerledes på det hvis ALLE andre hadde kommet. Og da måtte vi sagt nei pga plassmangel rett og slett!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Broren min på 23 har hatt 4 kjærester på 3 år. Jeg har ikke ansett en eneste av disse for å være i min nærmeste familie. Jeg bor ikke med min bror og har knapt nok møtt jentene. Vil heller ha mine egne venner enn en av disse i mitt eget bryllup, når det ikke er plass til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomi,plass og alt det der spiller jo en stor rolle, så det er ikke lett å finne noe fasitsvar. Men her er slik jeg ville gjort det...

Regner med det er middagen som koster så himla mye...Så derfor ville jeg invitert henne til kaffe'n og festen etterpå. Under middagen klarer nok guttungen seg uten kjæresten ved sida av seg - og jenta har sikkert ikke no imot å slippe unna masse interne familiegreier med taler om folk hun ikke kjenner og sånn...

Hadde det vært en arbeidskollega e.l. hadde jeg nok sagt nei.(jeg har aldri blitt bedt m/følge av kolleger) Men dette er jo nærmeste familien -

og vi vil jo at de også skal ha en fin dag sammen med oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...