Gå til innhold

Betatt av en annen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et trygt og stabilt forhold siden 4 år tilbake. Vi bor sammen og passer generelt godt sammen. Nå har det seg slik at jeg går på skole litt utenfor byen vi bor i og trives kjempegodt. Er med på mye sosialt, og flere sosiale begivenheter venter. Problemet er at jeg har begynt å få følelser for en som tidligere gikk i klassen min før jeg valgte å bytte studieretning. Jeg har ikke tenkt slik på han før nå, og det tror jeg kommer av at han gir meg oppmerksomhet. Han respekterer at jeg har kjæreste og han har ikke gjort noe som har vært over grensen. Der er det nok større sjangse for at jeg synder først, selv om jeg aldri ville vært utro.

Jeg merker at det er noe i luften ettersom han alltid kommer å skal sitte sammen med meg, kommer å gir meg lange klemmer og generelt er i nærheten. Han har også sagt jeg er sexy.

Idiot som jeg er ser jeg alltid etter han når jeg er på fest på studentsamfunnet. Er vi på konsert kan jeg la meg dytte bakover om jeg vet han står der, og kan ta hånda hans å "rocke" til musikken. Hadde jeg ikke ment noe med dette hadde det ikke vært noe å snakke om, men siden jeg mener noe med tingene jeg gjør så gir jeg meg selv en "kule i hodet" dagen derpå litt for ofte.

Det verste med dette er jo at jeg blir tidenenes bitterkjerring på min samboer en tid etter en fest og det har jeg selvfølgelig dårlig samvittighet for. Jeg blir bitter for at han står i veien for at jeg kan flørte tilbake med denne fyren. Så urimelig som det høres ut. Jeg begynner å tvile på forholdet, samtidig som jeg vet at jeg ikke ville gjort det hadde det ikke vært for denne personen. Hadde jeg skulle gjort det slutt hadde det først og fremst måtte være for min egen del, og per dags dato er det ikke derfor jeg ville gjort det.

Jeg begynner å bli redd for å dra å feste på studentsamfunnet og er redd for at jeg skal gjøre noe galt. En hyttetur er planlagt og jeg håper han ikke skal være med, samtidig som jeg håper han skal det. Makes no sense.

Kan tillegge at etter fire år så er ting blitt litt dødt, jeg ønsker skjeldent sex, men ser heller ikke for meg at det skal bli bedre med en annen etter like lang tid. Tror dermed ikke at gresset er grønnere på andre siden.

Hva kan jeg gjøre?? :-(

Anonym poster: a51681df8e5d72c7ff17f9b63cdd4be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tarandus

Mener du gresset er så mye grønnere på den andre siden? Vel, du kan enten ta deg selv i nakken, kutte kontakten med denne flørten og jobbe med ditt eget forhold - eller avslutte forholdet og se om en flørt gjør deg så mye lykkeligere. Ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunnybaby

Mener du gresset er så mye grønnere på den andre siden? Vel, du kan enten ta deg selv i nakken, kutte kontakten med denne flørten og jobbe med ditt eget forhold - eller avslutte forholdet og se om en flørt gjør deg så mye lykkeligere. Ditt valg.

Nei som jeg skrev så tror jeg ikke det er grønnere på andre siden. Problemet med å kutte kontakten er at vi ikke har noen kontakt. Det vil i såfall være å slutte på skolen, eller aldri være sosial etter skoletid igjen. Ikke snakker vi mye heller når vi først møtes, annet enn høflighetssnakk. Det bare ligger noe i luften som fucker hodet mitt. Jeg vil ikke tenke sånn her, så prøver jo å fortrenge det. Hadde det bare vært enkelt å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør finne ut hva du vil. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden, belive me.

Det er ikke så vanskelig å være litt bevisst på kontakten med denne fyren. Ar du bevisst kutter ned på kontakten, hvertfall den flørtete kontakten.

Som en over sa, hva med å heller bruke tid og krefter på å jobbe med dit eget forhold?

Ta med deg kjæresten din på konsert, gjør noen "sosialt" med han, planlegg en ferie/weekendtur, snakk om det å få "piffet opp" forholdet igjen.

Anonym poster: 69bed97ef6198b5dadc1882040ee7960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...