Gå til innhold

Betatt av en annen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et trygt og stabilt forhold siden 4 år tilbake. Vi bor sammen og passer generelt godt sammen. Nå har det seg slik at jeg går på skole litt utenfor byen vi bor i og trives kjempegodt. Er med på mye sosialt, og flere sosiale begivenheter venter. Problemet er at jeg har begynt å få følelser for en som tidligere gikk i klassen min før jeg valgte å bytte studieretning. Jeg har ikke tenkt slik på han før nå, og det tror jeg kommer av at han gir meg oppmerksomhet. Han respekterer at jeg har kjæreste og han har ikke gjort noe som har vært over grensen. Der er det nok større sjangse for at jeg synder først, selv om jeg aldri ville vært utro.

Jeg merker at det er noe i luften ettersom han alltid kommer å skal sitte sammen med meg, kommer å gir meg lange klemmer og generelt er i nærheten. Han har også sagt jeg er sexy.

Idiot som jeg er ser jeg alltid etter han når jeg er på fest på studentsamfunnet. Er vi på konsert kan jeg la meg dytte bakover om jeg vet han står der, og kan ta hånda hans å "rocke" til musikken. Hadde jeg ikke ment noe med dette hadde det ikke vært noe å snakke om, men siden jeg mener noe med tingene jeg gjør så gir jeg meg selv en "kule i hodet" dagen derpå litt for ofte.

Det verste med dette er jo at jeg blir tidenenes bitterkjerring på min samboer en tid etter en fest og det har jeg selvfølgelig dårlig samvittighet for. Jeg blir bitter for at han står i veien for at jeg kan flørte tilbake med denne fyren. Så urimelig som det høres ut. Jeg begynner å tvile på forholdet, samtidig som jeg vet at jeg ikke ville gjort det hadde det ikke vært for denne personen. Hadde jeg skulle gjort det slutt hadde det først og fremst måtte være for min egen del, og per dags dato er det ikke derfor jeg ville gjort det.