Gå til innhold

Hun ble helt forandret etter sex, ble ekkel og slem.. hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært venner i 7 år da vi fallt for fristelsen og hadde sex ved flere anledninger. Ingenting annet mellom oss fordi jeg ikke ser det store i henne som kjæresteemne, spesielt ikke etter at ting har forandret seg slik de har. Jeg har ikke forandret meg overfor henne etter sexen, vi er like gode venner i mine øyne, og vi gjorde det klart for hverandre at vi ikke ser kjærester i hverandre.

Hun har blitt veldig slem rett og slett, hun kjefter på meg foran vennene sine, snakker stygt om meg til andre, avtaler kjekke ting for så å avlyse i siste øyeblikk og kjefte når jeg spør henne hvorfor hun er slik.

Hun er umulig å snakke med om hvorfor ting er blitt som de har blitt, om jeg forsøker så blir jeg bare avvisst og kjeftet på.

Hilsen mann 25.

Anonym poster: f117bab4b61b0df730ccc3da4f79475b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel kanskje fordi du ikke har forandret oppførsel overfor henne etter sex... Selv om dere sa dere bare skulle være venner, kan det hende hun håpet på noe mer, og derfor støter deg vekk nå - for å unngå å bli såret mer enn hun allerede har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det har ikke jeg tenkt på. Det er hun som etter sexen tok avstand, allerede et par dager senere bare. Hun klarer jo ikke å snakke om følelsene, istede kjefter hun og klager og kaller meg stygge ting.

Det blir ikke mer kjæresteemne av henne for det, for å si det slik.

Anonym poster: f117bab4b61b0df730ccc3da4f79475b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Å ha sex er en fin oppskrift på hvordan man ødelegger et vennskap.

Mulig hun også var interessert i noe mer men skjønner at du ikke er interessert i det og hun føler seg avvist og sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke nødvendigvis at ho har mer følelser enn han. jeg ble selv slik etter å ha hatt sex med en venn. rett og slett fordi jeg angret og jeg plutselig så på han med helt andre øyne enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...